LKCV — Čáslav
Vojenské letiště
| 1 | Zeměpisné souřadnice vztažného bodu letiště a jeho umístění | 495622.43N 0152254.96E střed RWY |
| 2 | Směr a vzdálenost letiště od (města) | 3,5 km N od středu města Čáslav |
| 3 | Nadmořská výška / vztažná teplota | 793.5 ft / 241,9 m 24.7 °C (JUL) |
| 4 | MAG deklinace / Roční změna | 4.95°E (10/2022) / + 9,4 MIN |
| 5 | Provozovatel letiště | Armáda České republiky |
| Adresa | VÚ 7214 285 76 Chotusice | |
| Telefon | MTWR: +420 973 376 952 MARO: +420 973 376 970 | |
| Telefax | MTWR: +420 973 376 990 MARO: +420 973 376 993 sekretariát: +420 973 376 890 | |
| SITA | NIL | |
| AFTN | MTWR: LKCVZTZXMARO: LKCVZPZX | |
| E-mail adresa | aro.lkcv@mo.gov.cz | |
| 6 | Povolený druh provozu (IFR/VFR) | IFR/VFR |
| 7 | Poznámky | Pravidla pro civilní využití tohoto letiště a pravidla pro využití tohoto letiště cizími státními letadly - viz AD 1.1.2. |
| 1 | Správa letiště | H 24 |
| 2 | Celní a pasová služba | Celní odbavení PO a ST 0700 (0600) - 1530 (1430) Pasové odbavení: na vyžádání |
| 3 | Zdravotní a sanitární služba | na vyžádání |
| 4 | Letištní letecká informační služba | Nepřetržitě od PO 0600 (0500) do PÁ 1230 (1130) |
| 5 | Ohlašovna letových provozních služeb (ARO) | H 24 |
| 6 | Meteorologická služebna a stanice | H 24 |
| 7 | Letové provozní služby | H 24 |
| 8 | Plnění | H 24 (pouze vojenským letadlům států NATO) |
| 9 | Odbavení letů | na vyžádání (pouze vojenským letadlům států NATO) |
| 10 | Bezpečnostní složky | na vyžádání |
| 11 | Odstraňování námrazy | O/R (pouze vojenským letadlům států NATO) |
| 12 | Poznámky | S výjimkou místního letového provozu: poslední výcvikové přiblížení nebo přistání nejpozději v 2100 (2000). |
| 1 | Zařízení pro odbavení nákladu | Vysokozdvižný vozík(2,5 t) Autojeřáb |
| 2 | Druhy paliv a olejů | Palivo: PL 34 (JP-F34) Olej ASF-1, ASF-12, ASF-41, ASG-7, ASG-33, ASTO-3, M-77, MJO-2, MOLYKA, CLP-4, CLP-8 |
| 3 | Zařízení pro plnění palivem/kapacita | Autocisterny- 15/15 000 l aCAPL - 16/16 000 l |
| 4 | Zařízení pro odstraňování námrazy | NIL |
| 5 | Hangárovací prostor pro cizí letadla | NIL |
| 6 | Opravářské služby pro cizí letadla | Omezeně, pouze menší opravy. |
| 7 | Poznámky | Spouštěcí zdroj, stlačený vzduch a kyslík pro dýchání, ohřívač vzduchu, tahač letadel (do 45 t) a pohyblivé schody jsou k dispozici PO - ČT 0700 - 1600 (0600 - 1500), PÁ 0700 - 1330 (0600 - 1230) do 60 min od vyžádání. Na SO a NE je možno prostředky objednat na stanovenou dobu, jsou-li vyžádány do PÁ 1030 (0930). |
| 1 | Hotely | NIL |
| 2 | Restaurace | NIL |
| 3 | Dopravní prostředky | NIL |
| 4 | Zdravotní služba | Posádková ošetřovna letiště Čáslav, nemocnice a záchranná služba Čáslav, Kutná Hora a Kolín. |
| 5 | Banka a pošta | NIL |
| 6 | Cestovní kancelář | NIL |
| 7 | Poznámky | NIL |
| 1 | Kategorie letiště pro účely záchranné a požární služby | CAT 5 CAT 6 neboCAT 7 na vyžádání 24 hodin předem |
| 2 | Vyprošťovací zařízení | Těžký nákladní automobil, vyprošťovací jeřáb (únosnost 15 t) |
| 3 | Možnosti odstranění nezpůsobilých letadel | Pouze s využitím vyprošťovacích zařízení |
| 4 | Poznámky | NIL |
| 1 | Druhy úklidových prostředků | Letištní motorový zametač TJS-560, zametač RSC-250PL, sběrač nečistot AS-990, odmrazovací zařízení OZ-88/90, traktorový zametač, sypač SYKO-3H se sněhovou frézou Kahlbacher, postřikovač ROKO-8, sněhová fréza SUPRA 4002, měřič adheze ASFT. |
| 2 | Pořadí očišťování | 1) RWY + TWY A 2) TWY E, TWY T, TWY B, TWY C, TWY D 3) APRON S, APRON N, APRON M1, APRON M2 4) PAD A, PAD E, PAD B |
| 3 | Poznámky | Nezpevněná RWY 12/30 není v zimním období udržována. |
| 1 | Povrch a únosnost odbavovacích ploch | APN N Beton PCN 56/R/B/W/T APN M1 Beton PCN 55/R/B/W/T APN M2 Beton PCN 52/R/B/W/T APN S Beton PCN 38/R/B/W/T APN M3 Beton PCN 22/R/B/W/T PAD A Beton PCN 47/R/B/W/T PAD B Beton PCN 29/R/C/W/T PAD E Beton PCN 46/R/B/W/T |
| 2 | Šířka, povrch a únosnost pojezdových drah | TWY A 18 m BetonPCN 36/R/B/W/T TWY B 18 m AsfaltPCN 58/F/B/W/T TWY C 18 m Beton PCN 21/R/C/W/T TWY D 18 m Beton PCN 23/R/B/W/T TWY E (CB) 18 m Beton PCN 28/R/B/W/T TWY E (AB) 18 m Asfalt PCN 51/F/B/W/T TWY T 18 m Asfalt PCN 48/F/B/W/T TWY F 15 m Tráva měřena denně (MPa) |
| 3 | Umístění a nadmořská výška kontrolních bodů pro nastavení výškoměru | APN M2 (odbavovací plocha pro cizí letouny) ELEV 787 ft / 240 m AMSL |
| 4 | Umístění kontrolních bodů VOR/INS | NIL |
| 5 | Poznámky | NIL |
| 1 | Použité značení stání letadel, pojezdové vodící značky a vizuální naváděcí/parkovací systém pro jednotlivá stání letadel | Značení stání letadel jsou na všech odbavovacích plochách. |
| 2 | RWY a TWY - značky a světelné značení | RWY 13/31 Značení: poznávací, osové, prahové, dotykového pásma, postranní dráhové. RWY 12/30 Prahové a postranní značky dle L-14. Zpevněné TWY A, B, C, D, E, T Značení: osové značení žluté barvy. Značení vyčkávacího místa žluté barvy. Nezpevněné TWY F, G Pojezdové postranní značky (kužel oranžovo-bílý). |
| 3 | Stop příčky | NIL |
| 4 | Poznámky | NIL |
| V prostorech přiblížení / vzletu | |||||
|---|---|---|---|---|---|
| RWY/Prostor ve kterém se překážka nachází | Druh překážky | Pozice překážky | ELEV | Osvětlení překážky Druh / barva | Poznámky |
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
| 31 APCH / 13 TKOF | JV stožár osvětlení | 495602.53N 0152343.06E | 855 ft | noční značení | Podrobnější přehled překážek, viz MIL AIP, poskytne MARO LKCV na vyžádání. |
| SZ stožár osvětleníAPN M1 | 495622.05N 0152316.88E | 868 ft | noční značení | ||
| SZ stožár osvětlení | 495649.46N 0152238.45E | 845 ft | noční značení | ||
| Věž kostel(Čáslav) | 495439.54N 0152323.06E | 1155 ft | noční značení | ||
| Komín(Chvalentice) | 500138.92N 0152711.93E | 1673 ft | denní značení | ||
| 13 APCH / 31 TKOF | Komín(Kolín) | 500148.08N 0151235.54E | 1040 ft | denní a noční značení | |
| Komín(Kutná hora) | 495604.15N 0151708.21E | 1089 ft | denní značení | ||
| Komín(Sendražice) | 500238.57N 0151232.92E | 991 ft | denní značení | ||
| V prostoru přiblížení okruhem a na letišti | ||||
|---|---|---|---|---|
| Druh překážky | Pozice překážky | ELEV | Osvětlení překážky Druh / barva | Poznámky |
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
| TWR | 495630.49N 0152308.40E | 863 ft | denní a noční značení | Podrobnější přehled překážek, viz MIL AIP, poskytne MARO LKCV na vyžádání. |
| Srožár TS-2 Tempo | 495659.10N 0152307.02E | 909 ft | denní a noční značení | |
| AnténaLOC | 495658.72N 0152202.97E | 755 ft | denní a noční značení | |
| Letištní radiolokátor PAR-E | 495617.09N 0152251.46E | 814 ft | denní a noční značení | |
| Letištní radiolokátor | 495621.81N 0152344.71E | 889 ft | denní a noční značení | |
| AnténaILS/GP/DME | 495557.61N 0152322.30E | 854 ft | denní a noční značení | |
| Úkryt letounů č. 4 | 495557.83N 0152344.18E | 817 ft | bez značení | |
| Komín(Ovčáry) | 495739.77N 0151950.25E | 902 ft | denní značení | |
| 1 | Příslušná meteorologická služebna | Letecká meteorologická služebna LKCV |
| 2 | Provozní doba MET služebna poskytující informace mimo provozní dobu | H 24 |
| 3 | Služebna odpovědná za přípravu předpovědí TAF Období platnosti, interval vydávání | LKCV platnostvalidity H 24, obměnachange period 6 HR |
| 4 | Druhy přistávacích předpovědí Interval vydávání | TREND |
| 5 | Způsob poskytování předletové přípravy/konzultace | Informace pro vnitrostátní lety jsou k dispozici nepřetržitě a jsou v provozní době komentovány osobně synoptikem. Dokumentace pro předletovou přípravu a vnitrostátní lety je předávána do 30 minut po objednání, pro zahraniční lety do 2 hodin po objednání. Komentář je podáván v českém nebo anglickém jazyce. |
| 6 | Letová dokumentace Používaný jazyk(y) | Pro vnitrostátní lety v tabelární formě, pro mezinárodní lety v grafické formě, doplněné vyžádanými METARy a TAFy. Český, Anglický |
| 7 | Mapy a další informace k dispozici pro briefing nebo konzultaci | K dispozici jsou všechny základní druhy meteorologických materiálů viz GEN 3.5.4.1 |
| 8 | Pomocné vybavení k dispozici pro poskytování informací | NIL |
| 9 | Stanoviště ATS kterým jsou informace poskytovány | TWR/APP |
| 10 | Doplňující informace (omezení služby atd.) | Meteorologická služebna Telefon: +420 973 376 981 Meteorologická stanice Telefon: +420 973 376 982 Telefax: +420 973 376 991 Stálá směna HMZ VGHMÚř Telefon: +420 973 212 711 Telefon: +420 973 212 712 Telefax: +420 973 212 714 |
| Označení RWY NR | Zeměpisný a magnetický směr | Rozměry RWY (m) | Únosnost (PCN) a povrch RWY a SWY | Zeměpisné souřadnice THR | THR ELEV a nejvyšší ELEV TDZ RWY pro přesné přiblížení |
|---|---|---|---|---|---|
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
| 13 | 137° GEO132° MAG | 2400 x 60 | PCN 30/R/B/W/T Beton SWY Asfalt | 495650.95N 0152214.10E 146.0 ft / 44.5 m | THR 756.6 ft / 230.6 m TDZ 765.4 ft / 233.3 m |
| 31 | 317° GEO312° MAG | 2400 x 60 | PCN 30/R/B/W/T Beton SWY Asfalt | 495553.90N 0152335.81E 146.0 ft / 44.5 m | THR 786.3 ft / 239.7 m TDZ 793.6 ft / 241.9 m |
| 12 | 137° GEO132° MAG | 1309 x 40 | Denní měření / Tráva | 495635.85N 0152229.76E 146.0 ft / 44.5 m | THR 760.5 ft / 231.8 m |
| 30 | 317° GEO312° MAG | 1309 x 40 | 495604.76N 0152314.35E 146.0 ft / 44.5 m | THR 796.0 ft / 242.6 m |
| Označení RWY NR | Sklon RWY-SWY | Rozměry SWY (m) | Rozměry CWY (m) | Rozměry vzletového a přistávacího pásu (m) | Rozměry RESA (m) | Prostor bez překážek | Poznámky |
|---|---|---|---|---|---|---|---|
| 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | |
| 13 | +1,2% (0 m - 66 m) | 180 x 60 | 300 x 150 | 2520 x 300 | 220 x 120 | NIL | Šířka pravého bočního bezpečnostního pásu ve směru RWY 31 je 37 m. Šířka levého bezpečnostního pásu je 30 m. |
| 31 | +0,7% (0 m - 172 m) | 180 x 60 | 270 x 150 | 2520 x 300 | 219 x 120 | NIL | |
| 12 | +0,1% (0 m - 76 m) | NIL | NIL | 1429 x 80 | 90 x 80 | NIL | Závislá paralelní nezpevněná dráha. |
| 30 | -0,6% (0 m - 176 m) | NIL | NIL | 1429 x 80 | 90 x 80 | NIL |
| Záchytná zařízenís | ||||
|---|---|---|---|---|
| Označení RWY NR | Typ zařízení | Umístění | Použití | Poznámky |
| 14 | 15 | 16 | 17 | |
| 13 | NAG | 30 m před THR | NO | Pouze pro MIL ACFT CAG (ZLS 98B) - Aerazur M6 Friction Brake, Aerazur Retractable Hook Cable Type H NAG (ZSS 99B) - Aerazur M6 Friction Brake, Aerazur Type 5 Stanchion System, Aerazur Element Net
Standardní provozní poloha: NAG - dole CAG - dole |
| CAG | 397 m za THR | YES | ||
| CAG | 380 m před koncem dráhy | YES | ||
| NAG | 28 m za koncem dráhy | YES | ||
| 31 | NAG | 28 m před THR | NO | |
| CAG | 380 m za THR | YES | ||
| CAG | 397 m před koncem dráhy | YES | ||
| NAG | 30 m za koncem dráhy | YES | ||
| Označení RWY | TORA | TODA | ASDA | LDA | Poznámky |
|---|---|---|---|---|---|
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
| 13 | 2400 | 2700 | 2580 | 2400 | NIL |
| 31 | 2400 | 2670 | 2580 | 2400 | NIL |
| 12 | 1309 | 1369 | 1309 | 1309 | NIL |
| 30 | 1309 | 1369 | 1309 | 1309 | NIL |
| Označení RWY | Od | TORA | TODA | ASDA | Poznámky |
|---|---|---|---|---|---|
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
| 13 | TWY D | 1909 | 2209 | 2089 | NIL |
| TWY C | 909 | 1209 | 1089 | ||
| TWY B | 418 | 718 | 598 | ||
| 31 | TWY B | 2000 | 2270 | 2180 | NIL |
| TWY C | 1509 | 1779 | 1689 | ||
| TWY D | 509 | 779 | 689 |
| Označení RWY | APCH LGT typ | THR LGT | VASIS | TDZ LGT | RCLL LEN | REDL LEN | RENL | SWY LGT LEN (m) | Poznámky |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
| 13 | SALS 420 m LIH | zelená | PAPI | NIL | NIL | 2400 m / 60 m | červená | NIL | NIL |
| 31 | PALS CAT I 900 m LIH | zelená | PAPI | NIL | NIL | 2400 m / 60 m | červená | NIL | světelná záblesková soustava |
| 1 | Umístění a charakteristika ABN/IBN Provozní doba | NIL |
| 2 | Umístění a osvětlení LDI Umístění a osvětlení anemometru | LDI - NIL; pouze WDI umístěný před TWR (viz mapa AD AD chart) LGT - NIL Anemometr: vlevo od RWY 13 (viz mapa AD AD chart) LGT - NIL |
| 3 | Pojezdová postranní návěstidla a pojezdové osové řady a dorazy (pokud existují) | Postranní pojezdová návěstidla modrá, rozestup mezi návěstidly 100 m Pojezdové osové řady - NIL |
| 4 | Náhradní zdroj elektrické energie/ doba potřebná na přepnutí | Pro celou světelnou soustavu přepínací doba 15 sekund |
| 5 | Poznámky | NIL |
| 1 | Zeměpisné souřadnice TLOF nebo THR FATO | NIL |
| 2 | Nadmořská výška TLOF a / nebo FATO | NIL |
| 3 | Rozměry TLOF a FATO, povrch, únosnost, značení | NIL |
| 4 | Zeměpisný a magnetický směr FATO | NIL |
| 5 | Použitelné vyhlášené délky | NIL |
| 6 | Světelný systém pro APCH a FATO | NIL |
| 7 | Poznámky | NIL |
| 1 | Označení a vodorovné hranice | MCTR ČÁSLAV 500610.80N 0151436.65E 500322.78N 0152425.64E 495547.79N 0153511.65E 495017.74N 0153723.64E 494638.74N 0153113.60E 494931.78N 0152127.70E 495354.69N 0151511.69E 495605.78N 0151204.68E 495733.00N 0151156.98E 500016.76N 0151141.67E 500229.78N 0150826.71E 500610.80N 0151436.65E |
| 2 | Vertikální hranice | 5000 ft AMSL / GND |
| 3 | Klasifikace vzdušného prostoru | D |
| 4 | Volací znak stanoviště ATS | ČÁSLAV VĚŽ / ČÁSLAV TOWER CZ, EN |
| 5 | Převodní výška | 5 000 ft AMSL |
| 6 | Poznámky | MTMA Čáslav viz ENR 2.1 Je-li MTWR mimo provoz, MCTR zaniká, třída vzdušného prostoru se mění na G a E. ATS jsou poskytovány příslušnými stanovišti dle prostoru jejich zodpovědnosti. |
| Označení služby | Volací značka | FREQ | Provozní doba | Poznámky |
|---|---|---|---|---|
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
| TWR | ČÁSLAV VĚŽ / CASLAV TOWER | 134,205 | H 24 | SRE, SSR k dispozici |
| 129,405 | H 24 | záloha | ||
| 121,500 MHz | H 24 | tísňový kmitočet | ||
| 243,000 MHz | H 24 | tísňový kmitočet | ||
| APP | ČÁSLAV RADAR | 130,280 | H 24 | SRE, SSR k dispozici |
| 308.875 MHz | H 24 | zálohapouze pro MIL ACFT | ||
| 121,500 MHz | H 24 | tísňový kmitočet | ||
| 243,000 MHz | H 24 | tísňový kmitočet | ||
| PAR | ČÁSLAV PŘESNÝ | 283,600 MHz | O/R | pouze pro MIL ACFT; PAR k dispozici 30 min předem |
| 123,300 MHz | O/R | zálohapouze pro MIL ACFT 30 min předem |
| Druh zařízení, (VOR/ILS VAR) | ID | FREQ | Provozní doba | Zeměpisné souřadnice místa vysílací antény | Nadmořská výška vysílací antény DME | Poznámky |
|---|---|---|---|---|---|---|
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
| NDB | CF | 345.5 kHz | H24 | 495414.48N 0152558.25E | 4,189 km kTHR RWY 31 | |
| MKR/OM | čárky | 75 MHz | H24 | 495414.34N 0152558.52E | RWY 31 | |
| L | C | 715 kHz | V provozu při přistávání RWY 31 | 495529.23N 0152411.40E | 1,041 km kTHR RWY 31 | |
| MKR/MM | čárka-tečka | 75 MHz | 495529.08N 0152411.60E | |||
| L | F | 715 kHz | V provozu při přistávání RWY 13 | 495729.39N 0152119.25E | 1,60 km kTHR RWY 13 | |
| MKR/MM | čárka-tečka | 75 MHz | 495729.34N 0152119.13E | |||
| LOC 31 ILS CAT 1 | CF | 111.750 MHz | H24 | 495658.72N 0152202.97E | 312° MAG | |
| GP 31 | 333.350 MHz | H24 | 495557.61N 0152322.30E | 312° MAG Sestupový úhel 3° Referenční výška ILS 52.3 ft | ||
| DME 31 | CF | 111.750 MHz(54Y) | H24 | 495557.61N 0152322.30E | 854 ft | Zařízení sdružené s ILS 31 Dosah- 25 NM |
Zimní období: 0800 - 2200 UTC
Letní období: 0700 - 2100 UTC
Letové akce v den, který následuje po dni pracovního volna/klidu zahajovat nejdříve v 0900 (0800) UTC. Před dnem pracovního volna/klidu plánovat letové akce do 1300 (1200) UTC. Poslední výcvikový vzlet je povoleno uskutečnit nejpozději v 2100 (2000) UTC.
Výcvikové lety musí být předem koordinovány s vedoucím směny ATS LKCV. TEL: 973 376 953 Výcvikové lety mohou být omezeny.
Níže uvedená omezení se nevztahují na lety:
v rámci NATINAMDS (Integrovaný systém protivzdušné a protiraketové obrany NATO)
v rámci NaPoSy PVO ČR (Národní posilový systém protivzdušné obrany ČR).
APN S - kolmo k valu odrážejícímu výtokové plyny
APN N - kolmo k RWY, pouze nejbližší 2 stání k prahu RWY 13
PAD A - rovnoběžně s RWY 31
PAD E - rovnoběžně s RWY 13.
Poznámka: Letouny JAS-39 C/D pouze do 75% otáček motoru.
pouze na stanovišti testování motorů.
Poznámka: Spouštění pomocné energetické jednotky APU není povoleno v úkrytech letadel, mimo úkryty letadel pohotovostního systému a úkrytů letadel č. 5, 6, 7.
letadla Armády České republiky
vojenská letadla jiných států (bez rozdílu kategorie).
Poznámka: Pro využití postupů letiště Čáslav civilními letadly ČR nebo zahraničními je nutno vyžádat souhlas od Úřadu civilního letectví ČR.
RWY 12 nebo;
RWY 30.
| RWY | RWR (m) | |
|---|---|---|
| vzlet | přistání | |
| 13 | 800 | 900 |
| 31 | 800 | 800 |
Pro lety při plnění bojového úkolu NATINAMDS nebo NaPoSy PVO ČR je stanovena výjimka z letištních provozních minim pro vzlet na RVR 400 m.
RWY 31
Zařízením stanoveným pro vyčkávání je CF NDB. Vyčkávání pravé, odletová trat’ 312°, doba odletu 1 min, minimální výška pro vyčkávání 3500 ft AMSL.
RWY 13
Zařízením stanoveným pro vyčkávání je F L. Vyčkávání levé, odletová trat’ 132°, doba odletu 1 min, minimální výška pro vyčkávání 4500 ft AMSL.
radarové sledování;
navigační pomoc;
radarové vektorování;
zajištění radarových rozstupů;
přiblížení přesným přibližovacím radarem na RWY 31 a RWY 13 (pouze pro MIL ACFT, přiblížení CIV ACFT pouze v případě deklarované nouze na žádost pilota);
informace o konfliktním provozu;
informace o provozu.
Pro RWY 31 je stanoveno OCA 1046 ft AMSL / OCH 259 ft;
Pro RWY 13 je stanoveno OCA 1046 ft AMSL / OCH 289 ft.
Označení | Poloha | Souřadnice | |
|---|---|---|---|
ALFA | Malešov - hráz nádrže | 495548.00N 0151400.70E | Vyčkávání |
BRAVO | Hraběšín - 4 km severně Zbýšov | 495106.81N 0152044.03E | Vyčkávání |
CHARLIE | Chvaletice | 500200.55N 0152424.73E | Vyčkávání |
DELTA | Semtěš - 3 km severozápadně LKPH | 495718.92N 0153107.65E | Vyčkávání |
| EKNEV | 2 km severovýchodně Vrbka | 494540.50N 0151815.88E | Vstupní / výstupní |
JANO | 2 km jižně Uhlířské Janovice | 495145.54N 0150359.86E | Vstupní / výstupní |
PLAN | Plaňany | 500305.00N 0150159.00E | Vstupní / výstupní |
SUKAV | 2,5 km východně Skuhrov | 494045.43N 0153410.49E | Vstupní / výstupní |
TRHO | Trhová Kamenice | 494712.00N 0154907.00E | Vstupní / výstupní |
XRAY | Prachovice - komín | 495350.00N 0153826.00E | Vstupní / výstupní |
ZEHU | Žehuň | 500821.00N 0151731.00E | Vstupní / výstupní |
identifikace letadla;
vstupní bod do CTR;
výstupní bod z CTR (u letů prolétavajících CTR);
vypočítaný čas vstupu do CTR.
| Název | Souřadnice |
|---|---|
| CV314 | 495855.90N 0151914.90E |
| CV288 | 495548.00N 0151400.70E |
| CV225 | 495106.81N 0152044.03E |
RNAV-5 požadováno.
(RNAV SID) - RWY 31
| Označení | Trať | Po vzletu | Poznámky | |
|---|---|---|---|---|
| Stoupat do | Spojení | |||
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
| BULEK2Y BULEK TWO YANKEE DEPARTURE | Stoupat ve směru vzletu na CV314 (fly-over); | 4000 ft | Čáslav MAPP 130.280 | CV314 minout v 1800 ft, nebo výše. |
| BEKVI4Y BEKVI FOUR YANKEE DEPARTURE | Stoupat ve směru vzletu na CV314 (fly-over); | |||
| USUPA2Y USUPA TWO YANKEE DEPARTURE | Stoupat ve směru vzletu na CV314 (fly-over); | CV314 minout v 1800 ft, nebo výše. Rychlost v zatáčce nad CV314 omezana na MAX 250 kt IAS. | ||
| BODAL5Y BODAL FIVE YANKEE DEPARTURE | Stoupat ve směru vzletu na CV314 (fly-over); | |||
(RNAV SID) - RWY 13
| Označení | Trať | Po vzletu | Poznámky | |
|---|---|---|---|---|
| Stoupat do | Spojení | |||
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
| BULEK2X BULEK TWO XRAY DEPARTURE | Stoupat ve směru vzletu na CF NDB (fly-over); | 4000 ft | Čáslav MAPP 130.280 | Rychlost v zatáčce nad CF NDB omezana na MAX 250 kt IAS. |
| BEKVI4X BEKVI FOUR XRAY DEPARTURE | Stoupat ve směru vzletu na CF NDB (fly-over); | |||
| USUPA2X USUPA TWO XRAY DEPARTURE | Stoupat ve směru vzletu na CF NDB (fly-over); | |||
| BODAL3X BODAL THREE XRAY DEPARTURE | Stoupat ve směru vzletu na CF NDB (fly-over); | |||
RNAV-5 požadováno.
(RNAV STAR) - RWY 31
| Označení tratě | Význačné body | MAG | Vzdálenost NM | MOCA ft | Poznámky |
|---|---|---|---|---|---|
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
| BEKVI4L BEKVI FOUR LIMA ARRIVAL | BEKVI | ||||
|
| 090° | 10,2 | 5 500 | ||
| GOLIN | |||||
|
| 113° | 19,7 | 3 600 | ||
| CF NDB | |||||
| USUPA2L USUPA TWO LIMA ARRIVAL | USUPA | ||||
| 056° | 19,7 | 4000 | |||
| SUKAV | |||||
| BODAL3L BODAL THREE LIMA ARRIVAL | BODAL | ||||
|
| 349° | 13,3 | 4100 | ||
| PIMEK |
(RNAV STAR) - RWY 13
| Označení tratě | Význačné body | MAG | Vzdálenost NM | MOCA ft | Poznámky |
|---|---|---|---|---|---|
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
| BEKVI5U BEKVI FIVE UNIFORM ARRIVAL | BEKVI | ||||
|
| 090° | 10,2 | 5500 | ||
| GOLIN | |||||
| USUPA2U USUPA TWO UNIFORM ARRIVAL | USUPA | ||||
| 020° | 16,0 | 4000 | |||
| EKNEV | |||||
| BODAL5U BODAL FIVE UNIFORM ARRIVAL | BODAL | ||||
|
| 349° | 13,3 | 4100 | ||
| PIMEK | |||||
| 312° | 22,4 | 3500 | |||
| F L |
Intenzívní výskyt v prostoru AD | JAN - MAR | APR - JUN | APR - JUN | OCT - DEC |
|---|---|---|---|---|
UTC | 0600 - 1000, 1400 - 2100 | 0500 - 0900, 1300 - 2100 | 0500 - 1000, 1300 - 2400 | 0600 - 1000, 1400 - 1800 |
| migrující ptáci | holub, racek, poštolka, káně, havran, labuť, husa, straka, kavka, divoká kachna | racek, holub, hrdlička | racek, holub, hrdlička, káně | holub, racek, káně, straka, havran, divoká kachna, kavka |
Název mapy | Strana |
|---|---|
Letištní mapa - ICAO | AD 2-LKCV-2-1 |
Mapa standardních přístrojových odletů (SID) - ICAO RNAV SID RWY 31 | AD 2-LKCV-5-1 |
Mapa standardních přístrojových odletů (SID) - ICAO RNAV SID RWY 13 | AD 2-LKCV-5-3 |
Mapa standardních přístrojových příletů (STAR) - ICAO RNAV STAR RWY 31 | AD 2-LKCV-6-1 |
Mapa standardních přístrojových příletů (STAR) - ICAO RNAV STAR RWY 13 | AD 2-LKCV-6-3 |
Mapa přiblížení podle přístrojů - ICAO ILS/DME RWY 31 | AD 2-LKCV-7-1 |
Mapa přiblížení podle přístrojů - ICAO NDB RWY 31 | AD 2-LKCV-7-3 |
Mapa přiblížení podle přístrojů - ICAO NDB (GPS) RWY 13 CAT A, B | AD 2-LKCV-7-5 |
Mapa přiblížení podle přístrojů - ICAO NDB (GPS) RWY 13 CAT C, D | AD 2-LKCV-7-7 |
Mapa příletů a odletů za VFR | AD 2-LKCV-8-1 |
Mapa minimálních nadmořských výšek pro poskytování přehledových služeb ATC vprostoru MCTR a MTMA Čáslav | AD 2-LKCV-8-3 |