LKCV — Čáslav
Vojenské letiště
1 |
Zeměpisné souřadnice vztažného bodu letiště a jeho umístění |
495622.43N
0152254.96E
střed RWY |
2 |
Směr a vzdálenost letiště od (města) |
3,5 km N od středu města Čáslav |
3 |
Nadmořská výška / vztažná teplota |
793.5 ft / 241,9 m 24.7 °C (JUL) |
4 |
MAG deklinace / Roční změna |
4.95°E (10/2022 ) / + 9,4 MIN |
5 | Provozovatel letiště |
Armáda České republiky |
Adresa |
VÚ 7214 |
|
Telefon |
MTWR : +420 973 376 952 MARO : +420 973 376 970 |
|
Telefax |
MTWR : +420 973 376 990 MARO : +420 973 376 993 sekretariát : +420 973 376 890 |
|
SITA |
NIL | |
AFTN |
MTWR : LKCVZTZX MARO : LKCVZPZX | |
E-mail adresa |
aro.lkcv@mo.gov.cz |
|
6 |
Povolený druh provozu (IFR/VFR) |
IFR/VFR |
7 |
Poznámky |
Pravidla pro civilní využití tohoto letiště a pravidla pro využití tohoto letiště cizími státními letadly - viz AD 1.1.2. |
1 |
Správa letiště |
H 24 |
2 |
Celní a pasová služba |
Celní odbavení PO a ST 0700 (0600) - 1530 (1430) Pasové odbavení: na vyžádání |
3 |
Zdravotní a sanitární služba |
na vyžádání |
4 |
Letištní letecká informační služba |
Nepřetržitě od PO 0600 (0500) do PÁ 1230 (1130) |
5 |
Ohlašovna letových provozních služeb (ARO) |
H 24 |
6 |
Meteorologická služebna a stanice |
H 24 |
7 |
Letové provozní služby |
H 24 |
8 |
Plnění |
H 24 (pouze vojenským letadlům států NATO) |
9 | Odbavení letů |
na vyžádání (pouze vojenským letadlům států NATO) |
10 |
Bezpečnostní složky |
na vyžádání |
11 |
Odstraňování námrazy |
O/R (pouze vojenským letadlům států NATO) |
12 |
Poznámky |
S výjimkou místního letového provozu: poslední výcvikové přiblížení nebo přistání nejpozději v 2100 (2000). |
1 |
Zařízení pro odbavení nákladu |
Vysokozdvižný vozík(2,5 t) Autojeřáb |
2 |
Druhy paliv a olejů |
Palivo: PL 34 (JP-F34) Olej ASF-1, ASF-12, ASF-41, ASG-7, ASG-33, ASTO-3, M-77, MJO-2, MOLYKA, CLP-4, CLP-8 |
3 |
Zařízení pro plnění palivem/kapacita |
Autocisterny- 15/15 000 l aCAPL - 16/16 000 l |
4 |
Zařízení pro odstraňování námrazy |
NIL |
5 |
Hangárovací prostor pro cizí letadla |
NIL |
6 |
Opravářské služby pro cizí letadla |
Omezeně, pouze menší opravy. |
7 |
Poznámky |
Spouštěcí zdroj, stlačený vzduch a kyslík pro dýchání, ohřívač vzduchu, tahač letadel (do 45 t) a pohyblivé schody jsou k dispozici PO - ČT 0700 - 1600 (0600 - 1500), PÁ 0700 - 1330 (0600 - 1230) do 60 min od vyžádání. Na SO a NE je možno prostředky objednat na stanovenou dobu, jsou-li vyžádány do PÁ 1030 (0930). |
1 |
Hotely |
NIL |
2 |
Restaurace |
NIL |
3 |
Dopravní prostředky |
NIL |
4 |
Zdravotní služba |
Posádková ošetřovna letiště Čáslav, nemocnice a záchranná služba Čáslav, Kutná Hora a Kolín. |
5 |
Banka a pošta |
NIL |
6 |
Cestovní kancelář |
NIL |
7 |
Poznámky |
NIL |
1 |
Kategorie letiště pro účely záchranné a požární služby |
CAT 5 CAT 6 neboCAT 7 na vyžádání 24 hodin předem |
2 |
Vyprošťovací zařízení |
Těžký nákladní automobil, vyprošťovací jeřáb (únosnost 15 t) |
3 |
Možnosti odstranění nezpůsobilých letadel |
Pouze s využitím vyprošťovacích zařízení |
4 |
Poznámky |
NIL |
1 |
Druhy úklidových prostředků |
Letištní motorový zametač TJS-560, zametač RSC-250PL, sběrač nečistot AS-990, odmrazovací zařízení OZ-88/90, traktorový zametač, sypač SYKO-3H se sněhovou frézou Kahlbacher, postřikovač ROKO-8, sněhová fréza SUPRA 4002, měřič adheze ASFT. |
2 |
Pořadí očišťování |
1) RWY + TWY A 2) TWY E , TWY T , TWY B , TWY C , TWY D 3) APRON S , APRON N , APRON M1 , APRON M2 4) PAD A , PAD E , PAD B |
3 |
Poznámky |
Nezpevněná RWY 12/30 není v zimním období udržována. |
1 | Povrch a únosnost odbavovacích ploch |
APN N Beton PCN 56 /R /B /W /T APN M1 Beton PCN 55 /R /B /W /T APN M2 Beton PCN 52 /R /B /W /T APN S Beton PCN 38 /R /B /W /T APN M3 Beton PCN 22 /R /B /W /T PAD A Beton PCN 47 /R /B /W /T PAD B Beton PCN 29 /R /C /W /T PAD E Beton PCN 46 /R /B /W /T |
2 | Šířka, povrch a únosnost pojezdových drah |
TWY A 18 m Beton PCN 36 /R /B /W /T TWY B 18 m Asfalt PCN 58 /F /B /W /T TWY C 18 m Beton PCN 21 /R /C /W /T TWY D 18 m Beton PCN 23 /R /B /W /T TWY E (CB) 18 m Beton PCN 28 /R /B /W /T TWY E (AB) 18 m Asfalt PCN 51 /F /B /W /T TWY T 18 m Asfalt PCN 48 /F /B /W /T TWY F 15 m Tráva měřena denně (MPa) |
3 | Umístění a nadmořská výška kontrolních bodů pro nastavení výškoměru |
APN M2 (odbavovací plocha pro cizí letouny) ELEV 787 ft / 240 m AMSL |
4 | Umístění kontrolních bodů VOR/INS |
NIL |
5 | Poznámky |
NIL |
1 |
Použité značení stání letadel, pojezdové vodící značky a vizuální naváděcí/parkovací systém pro jednotlivá stání letadel |
Značení stání letadel jsou na všech odbavovacích plochách. |
2 |
RWY a TWY - značky a světelné značení |
RWY 13/31
Značení: poznávací, osové, prahové, dotykového pásma, postranní dráhové. RWY 12/30 Prahové a postranní značky dle L-14. Zpevněné TWY A , B , C , D , E , T
Značení: osové značení žluté barvy. Značení vyčkávacího místa žluté barvy. Nezpevněné TWY F , G Pojezdové postranní značky (kužel oranžovo-bílý). |
3 |
Stop příčky |
NIL |
4 |
Poznámky |
NIL |
V prostorech přiblížení / vzletu |
|||||
---|---|---|---|---|---|
RWY/Prostor ve kterém se překážka nachází |
Druh překážky |
Pozice překážky |
ELEV |
Osvětlení překážky Druh / barva |
Poznámky |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
31 APCH / 13 TKOF |
JV stožár osvětlení |
495602.53N
0152343.06E
|
855 ft |
noční značení |
Podrobnější přehled překážek, viz MIL AIP, poskytne MARO LKCV na vyžádání. |
SZ stožár osvětleníAPN M1 |
495622.05N
0152316.88E
|
868 ft |
noční značení |
||
SZ stožár osvětlení |
495649.46N
0152238.45E
|
845 ft |
noční značení |
||
Věž kostel(Čáslav) |
495439.54N
0152323.06E
|
1155 ft |
noční značení |
||
Komín(Chvalentice) |
500138.92N
0152711.93E
|
1673 ft |
denní značení |
||
13 APCH / 31 TKOF |
Komín(Kolín) |
500148.08N
0151235.54E
|
1040 ft |
denní a noční značení |
|
Komín(Kutná hora) |
495604.15N
0151708.21E
|
1089 ft |
denní značení |
||
Komín(Sendražice) |
500238.57N
0151232.92E
|
991 ft |
denní značení |
V prostoru přiblížení okruhem a na letišti |
||||
---|---|---|---|---|
Druh překážky |
Pozice překážky |
ELEV |
Osvětlení překážky Druh / barva |
Poznámky |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
TWR |
495630.49N
0152308.40E
|
863 ft |
denní a noční značení |
Podrobnější přehled překážek, viz MIL AIP, poskytne MARO LKCV na vyžádání. |
Srožár TS-2 Tempo |
495659.10N
0152307.02E
|
909 ft |
denní a noční značení |
|
AnténaLOC |
495658.72N
0152202.97E
|
755 ft |
denní a noční značení |
|
Letištní radiolokátor PAR-E |
495617.09N
0152251.46E
|
814 ft |
denní a noční značení |
|
Letištní radiolokátor |
495621.81N
0152344.71E
|
889 ft |
denní a noční značení |
|
AnténaILS/GP/DME |
495557.61N
0152322.30E
|
854 ft |
denní a noční značení |
|
Úkryt letounů č. 4 |
495557.83N
0152344.18E
|
817 ft |
bez značení |
|
Komín(Ovčáry) |
495739.77N
0151950.25E
|
902 ft |
denní značení |
1 |
Příslušná meteorologická služebna |
Letecká meteorologická služebna LKCV |
2 |
Provozní doba MET služebna poskytující informace mimo provozní dobu |
H 24 |
3 | Služebna odpovědná za přípravu předpovědí TAF Období platnosti, interval vydávání |
LKCV platnostvalidity H 24, obměnachange period 6 HR |
4 | Druhy přistávacích předpovědí Interval vydávání |
TREND |
5 | Způsob poskytování předletové přípravy/konzultace |
Informace pro vnitrostátní lety jsou k dispozici nepřetržitě a jsou v provozní době komentovány osobně synoptikem. Dokumentace pro předletovou přípravu a vnitrostátní lety je předávána do 30 minut po objednání, pro zahraniční lety do 2 hodin po objednání. Komentář je podáván v českém nebo anglickém jazyce. |
6 | Letová dokumentace Používaný jazyk(y) |
Pro vnitrostátní lety v tabelární formě, pro mezinárodní lety v grafické formě, doplněné vyžádanými METARy a TAFy. Český, Anglický |
7 | Mapy a další informace k dispozici pro briefing nebo konzultaci |
K dispozici jsou všechny základní druhy meteorologických materiálů viz GEN 3.5.4.1 |
8 | Pomocné vybavení k dispozici pro poskytování informací | NIL |
9 | Stanoviště ATS kterým jsou informace poskytovány | TWR /APP |
10 | Doplňující informace (omezení služby atd.) |
Meteorologická služebna Telefon: +420 973 376 981 Meteorologická stanice Telefon: +420 973 376 982 Telefax: +420 973 376 991 Stálá směna HMZ VGHMÚř Telefon: +420 973 212 711 Telefon: +420 973 212 712 Telefax: +420 973 212 714 |
Označení RWY NR |
Zeměpisný a magnetický směr |
Rozměry RWY (m) |
Únosnost (PCN) a povrch RWY a SWY |
Zeměpisné souřadnice THR |
THR ELEV a nejvyšší ELEV TDZ RWY pro přesné přiblížení |
---|---|---|---|---|---|
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
13 |
137° GEO132° MAG |
2400 x 60 |
PCN 30 /R /B /W /T Beton SWY Asfalt Asphalt |
495650.95N
0152214.10E
146.0 ft / 44.5 m |
THR 756.6 ft / 230.6 m TDZ 765.4 ft / 233.3 m |
31 |
317° GEO312° MAG |
2400 x 60 |
PCN 30 /R /B /W /T Beton SWY Asfalt |
495553.90N
0152335.81E
146.0 ft / 44.5 m |
THR 786.3 ft / 239.7 m TDZ 793.6 ft / 241.9 m |
12 |
137° GEO132° MAG |
1309 x 40 |
Denní měření / Tráva |
495635.85N
0152229.76E
146.0 ft / 44.5 m |
THR 760.5 ft / 231.8 m |
30 |
317° GEO312° MAG |
1309 x 40 |
495604.76N
0152314.35E
146.0 ft / 44.5 m |
THR 796.0 ft / 242.6 m |
Označení RWY NR |
Sklon RWY-SWY |
Rozměry SWY (m) |
Rozměry CWY (m) |
Rozměry vzletového a přistávacího pásu (m) |
Rozměry RESA (m) |
Prostor bez překážek |
Poznámky |
---|---|---|---|---|---|---|---|
7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | |
13 |
+1,2% (0 m - 66 m) |
180 x 60 |
300 x 150 |
2520 x 300 |
220 x 120 |
NIL |
Šířka pravého bočního bezpečnostního pásu ve směru RWY 31 je 37 m. Šířka levého bezpečnostního pásu je 30 m. |
31 |
+0,7% (0 m - 172 m) |
180 x 60 |
270 x 150 |
2520 x 300 |
219 x 120 |
NIL |
|
12 |
+0,1% (0 m - 76 m) |
NIL |
NIL |
1429 x 80 |
90 x 80 |
NIL |
Závislá paralelní nezpevněná dráha. |
30 |
-0,6% (0 m - 176 m) |
NIL |
NIL |
1429 x 80 |
90 x 80 |
NIL |
Zádržný systém |
||||
---|---|---|---|---|
Označení RWY NR |
Typ zařízení |
Umístění |
Použití |
Poznámky |
13 | 14 | 15 | 16 | |
13 | NAG (ZSS 99B) |
30 m před THR |
NO |
Pouze pro MIL ACFT ZLS 98B - Aerazur M6 Friction Brake, Aerazur Retractable Hook Cable Type H ZSS 99B - Aerazur M6 Friction Brake, Aerazur Type 5 Stanchion System, Aerazur Element Net |
CAG (ZLS 98B) |
397 m za THR |
YES |
||
CAG (ZLS 98B) |
380 m před koncem dráhy |
YES |
||
NAG (ZSS 99B) |
28 m za koncem dráhy |
YES |
||
31 | NAG (ZSS 99B) |
28 m před THR |
NO |
|
CAG (ZLS 98B) |
380 m za THR |
YES |
||
CAG (ZLS 98B) |
397 m před koncem dráhy RWY |
YES |
||
NAG (ZSS 99B) |
30 m za koncem dráhy RWY |
YES |
Označení RWY |
TORA |
TODA |
ASDA |
LDA |
Poznámky |
---|---|---|---|---|---|
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
13 | 2400 | 2700 | 2580 | 2400 |
NIL |
31 | 2400 | 2670 | 2580 | 2400 |
NIL |
12 | 1309 | 1369 | 1309 | 1309 |
NIL |
30 | 1309 | 1369 | 1309 | 1309 |
NIL |
Označení RWY |
Od |
TORA |
TODA |
ASDA |
Poznámky |
---|---|---|---|---|---|
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
13 | TWY D | 1909 | 2209 | 2089 | NIL |
TWY C | 909 | 1209 | 1089 | ||
TWY B | 418 | 718 | 598 | ||
31 | TWY B | 2000 | 2270 | 2180 | NIL |
TWY C | 1509 | 1779 | 1689 | ||
TWY D | 509 | 779 | 689 |
Označení RWY |
APCH LGT typ |
THR LGT |
VASIS |
TDZ LGT |
RCLL LEN |
REDL LEN |
RENL |
SWY LGT LEN (m) |
Poznámky |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
13 | SALS 420 m LIH |
zelená |
PAPI |
NIL | NIL |
2400 m / 60 m |
červená |
NIL | NIL |
31 | PALS CAT I 900 m LIH |
zelená |
PAPI |
NIL | NIL |
2400 m / 60 m |
červená |
NIL |
světelná záblesková soustava |
1 | Umístění a charakteristika ABN/IBN Provozní doba |
NIL |
2 | Umístění a osvětlení LDI Umístění a osvětlení anemometru |
LDI - NIL; pouze WDI umístěný před TWR (viz mapa AD AD chart) LGT - NIL Anemometr: vlevo od RWY
13
(viz mapa AD AD chart) LGT - NIL |
3 | Pojezdová postranní návěstidla a pojezdové osové řady a dorazy (pokud existují) | Postranní pojezdová návěstidla modrá, rozestup mezi návěstidly 100 m Pojezdové osové řady - NIL |
4 | Náhradní zdroj elektrické energie/ doba potřebná na přepnutí |
Pro celou světelnou soustavu přepínací doba 15 sekund |
5 | Poznámky |
NIL |
1 | Zeměpisné souřadnice TLOF nebo THR FATO | NIL |
2 | Nadmořská výška TLOF a / nebo FATO | NIL |
3 | Rozměry TLOF a FATO, povrch, únosnost, značení | NIL |
4 | Zeměpisný a magnetický směr FATO | NIL |
5 | Použitelné vyhlášené délky | NIL |
6 | Světelný systém pro APCH a FATO | NIL |
7 | Poznámky | NIL |
1 |
Označení a vodorovné hranice |
MCTR ČÁSLAV
500610.80N
0151436.65E
500322.78N
0152425.64E
495547.79N
0153511.65E
495017.74N
0153723.64E
494638.74N
0153113.60E
494931.78N
0152127.70E
495354.69N
0151511.69E
495605.78N
0151204.68E
495733.00N
0151156.98E
500016.76N
0151141.67E
500229.78N
0150826.71E
500610.80N
0151436.65E
|
2 |
Vertikální hranice |
5000 ft AMSL / GND |
3 |
Klasifikace vzdušného prostoru |
D |
4 |
Volací znak stanoviště ATS |
ČÁSLAV VĚŽ / ČÁSLAV TOWER CZ , EN |
5 |
Převodní výška |
5 000 ft AMSL |
6 |
Poznámky |
MTMA Čáslav viz ENR 2.1 Je-li MTWR mimo provoz, MCTR zaniká, třída vzdušného prostoru se mění na G a E. ATS jsou poskytovány příslušnými stanovišti dle prostoru jejich zodpovědnosti. |
Označení služby |
Volací značka |
FREQ |
Provozní doba |
Poznámky |
---|---|---|---|---|
1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
TWR |
ČÁSLAV VĚŽ / CASLAV TOWER |
134,205 |
H 24 |
SRE, SSR k dispozici |
129,405 |
H 24 |
záloha |
||
121,500 MHz |
H 24 |
tísňový kmitočet |
||
243,000 MHz |
H 24 |
tísňový kmitočet |
||
APP |
ČÁSLAV RADAR |
130,280 |
H 24 |
SRE, SSR k dispozici |
308,75 MHz |
H 24 |
zálohapouze pro MIL ACFT |
||
121,500 MHz |
H 24 |
tísňový kmitočet |
||
243,000 MHz |
H 24 |
tísňový kmitočet |
||
PAR |
ČÁSLAV PŘESNÝ |
283,600 MHz |
H 24 |
pouze pro MIL ACFT; PAR k dispozici |
123,300 MHz |
H 24 |
zálohapouze pro MIL ACFT |
Druh zařízení, (VOR/ILS VAR) |
ID |
FREQ |
Provozní doba |
Zeměpisné souřadnice místa vysílací antény |
Nadmořská výška vysílací antény DME |
Poznámky |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
NDB | CF | 345.5 kHz | H24 |
495414.48N
0152558.25E
|
4,189 km kTHR RWY 31 |
|
MKR/OM |
čárky |
75 MHz | H24 |
495414.34N
0152558.52E
|
RWY 31 | |
L | C | 715 kHz |
V provozu při přistávání RWY 31 |
495529.23N
0152411.40E
|
1,041 km kTHR RWY 31 |
|
MKR/MM |
čárka-tečka |
75 MHz |
495529.08N
0152411.60E
|
|||
L | F | 715 kHz |
V provozu při přistávání RWY 13 |
495729.39N
0152119.25E
|
1,60 km kTHR RWY 13 |
|
MKR/MM |
čárka-tečka |
75 MHz |
495729.34N
0152119.13E
|
|||
LOC 31
ILS CAT 1 |
CF | 111.750 MHz | H24 |
495658.72N
0152202.97E
|
312° MAG |
|
GP 31 | 333.350 MHz | H24 |
495557.61N
0152322.30E
|
312° MAG Sestupový úhel 3° Referenční výška ILS 52.3 ft |
||
DME 31 | CF | 111.750 MHz (54Y) | H24 |
495557.61N
0152322.30E
|
854 ft |
Zařízení sdružené s ILS 31 Dosah- 25 NM |
Zimní období: 0800 - 2200 UTC
Letní období: 0700 - 2100 UTC
Letové akce v den, který následuje po dni pracovního volna/klidu zahajovat nejdříve v 0900 (0800) UTC. Před dnem pracovního volna/klidu plánovat letové akce do 1300 (1200) UTC. Poslední výcvikový vzlet je povoleno uskutečnit nejpozději v 2100 (2000) UTC.
Výcvikové lety musí být předem koordinovány s vedoucím směny ATS LKCV . TEL: 973 376 953 Výcvikové lety mohou být omezeny.
Níže uvedená omezení se nevztahují na lety:
v rámci NATINAMDS (Integrovaný systém protivzdušné a protiraketové obrany NATO)
v rámci NaPoSy PVO ČR (Národní posilový systém protivzdušné obrany ČR).
APN S - kolmo k valu odrážejícímu výtokové plyny
APN N - kolmo k RWY, pouze nejbližší 2 stání k prahu RWY 13
PAD A - rovnoběžně s RWY 31
PAD E - rovnoběžně s RWY 13 .
Poznámka: Letouny JAS-39 C/D pouze do 75% otáček motoru.
pouze na stanovišti testování motorů.
Poznámka: Spouštění pomocné energetické jednotky APU není povoleno v úkrytech letadel, mimo úkryty letadel pohotovostního systému a úkrytů letadel č. 5, 6, 7.
letadla Armády České republiky
vojenská letadla jiných států (bez rozdílu kategorie).
Poznámka: Pro využití postupů letiště Čáslav civilními letadly ČR nebo zahraničními je nutno vyžádat souhlas od Úřadu civilního letectví ČR.
RWY 12 nebo;
RWY 30 .
RWY 31
Zařízením stanoveným pro vyčkávání je CF NDB. Vyčkávání pravé, odletová trat’ 312°, doba odletu 1 min, minimální výška pro vyčkávání 3500 ft AMSL.
RWY 13
Zařízením stanoveným pro vyčkávání je F L. Vyčkávání levé, odletová trat’ 132°, doba odletu 1 min, minimální výška pro vyčkávání 4500 ft AMSL.
radarové sledování;
navigační pomoc;
radarové vektorování;
zajištění radarových rozstupů;
přiblížení přesným přibližovacím radarem na RWY 31 a RWY 13 (pouze pro MIL ACFT, přiblížení CIV ACFT pouze v případě deklarované nouze na žádost pilota);
informace o konfliktním provozu;
informace o provozu.
Pro RWY 31 je stanoveno OCA 1046 ft AMSL / OCH 259 ft;
Pro RWY 13 je stanoveno OCA 1046 ft AMSL / OCH 289 ft.
Označení |
Poloha |
Souřadnice |
|
---|---|---|---|
ALFA |
Malešov - hráz nádrže |
495548.00N
0151400.70E
|
Vyčkávání |
BRAVO |
Hraběšín - 4 km severně Zbýšov |
495106.81N
0152044.03E
|
Vyčkávání |
CHARLIE |
Chvaletice |
500200.55N
0152424.73E
|
Vyčkávání |
DELTA |
Semtěš - 3 km severozápadně |
495718.92N
0153107.65E
|
Vyčkávání |
EKNEV |
2 km severovýchodně |
494540.50N
0151815.88E
|
Vstupní / výstupní |
JANO |
2 km jižně |
495145.54N
0150359.86E
|
Vstupní / výstupní |
PLAN |
Plaňany |
500305.00N
0150159.00E
|
Vstupní / výstupní |
SUKAV |
2,5 km východně |
494045.43N
0153410.49E
|
Vstupní / výstupní |
TRHO |
Trhová Kamenice |
494712.00N
0154907.00E
|
Vstupní / výstupní |
XRAY |
Prachovice - komín |
495350.00N
0153826.00E
|
Vstupní / výstupní |
ZEHU |
Žehuň |
500821.00N
0151731.00E
|
Vstupní / výstupní |
identifikace letadla;
vstupní bod do CTR;
výstupní bod z CTR (u letů prolétavajících CTR);
vypočítaný čas vstupu do CTR.
Název |
Souřadnice |
---|---|
CV314 |
495855.90N
0151914.90E
|
CV288 |
495548.00N
0151400.70E
|
CV225 |
495106.81N
0152044.03E
|
RNAV-5 požadováno.
(RNAV SID) - RWY 31
Označení |
Trať |
Po vzletu |
Poznámky |
|
---|---|---|---|---|
Stoupat do |
Spojení |
|||
1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
BULEK2Y BULEK TWO YANKEE DEPARTURE |
Stoupat ve směru vzletu na CV314
(fly-over); |
4000 ft |
Čáslav MAPP 130.280 |
CV314 minout v 1800 ft, nebo výše. |
BEKVI4Y BEKVI FOUR YANKEE DEPARTURE |
Stoupat ve směru vzletu na CV314
(fly-over); |
|||
USUPA2Y USUPA TWO YANKEE DEPARTURE |
Stoupat ve směru vzletu na CV314
(fly-over); |
CV314 minout v 1800 ft, nebo výše. Rychlost v zatáčce nad CV314 omezana na MAX 250 kt IAS. |
||
BODAL5Y BODAL FIVE YANKEE DEPARTURE |
Stoupat ve směru vzletu na CV314
(fly-over); |
(RNAV SID) - RWY 13
Označení |
Trať |
Po vzletu |
Poznámky |
|
---|---|---|---|---|
Stoupat do |
Spojení |
|||
1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
BULEK2X BULEK TWO XRAY DEPARTURE |
Stoupat ve směru vzletu na CF
NDB (fly-over); |
4000 ft |
Čáslav MAPP 130.280 |
Rychlost v zatáčce nad CF NDB omezana na MAX 250 kt IAS. |
BEKVI4X BEKVI FOUR XRAY DEPARTURE |
Stoupat ve směru vzletu na CF
NDB (fly-over); |
|||
USUPA2X USUPA TWO XRAY DEPARTURE |
Stoupat ve směru vzletu na CF
NDB (fly-over); |
|||
BODAL3X BODAL THREE XRAY DEPARTURE |
Stoupat ve směru vzletu na CF
NDB (fly-over); |
RNAV-5 požadováno.
() - RWY 31
Označení tratě |
Význačné body |
MAG |
Vzdálenost NM |
MOCA ft |
Poznámky |
---|---|---|---|---|---|
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
BEKVI4L BEKVI FOUR LIMA ARRIVAL |
BEKVI |
||||
|
090° |
10,2 |
5 500 |
||
GOLIN |
|||||
|
113° |
19,7 |
3 600 |
||
CF NDB |
|||||
USUPA2L USUPA TWO LIMA ARRIVAL |
USUPA |
||||
056° |
19,7 |
4000 |
|||
SUKAV |
|||||
BODAL3L BODAL THREE LIMA ARRIVAL |
BODAL |
||||
|
349° |
13,3 |
4100 |
||
PIMEK |
() - RWY 13
Označení tratě |
Význačné body |
MAG |
Vzdálenost NM |
MOCA ft |
Poznámky |
---|---|---|---|---|---|
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
BEKVI5U BEKVI FIVE UNIFORM ARRIVAL |
BEKVI |
||||
|
090° |
10,2 |
5500 |
||
GOLIN |
|||||
USUPA2U USUPA TWO UNIFORM ARRIVAL |
USUPA |
||||
020° |
16,0 |
4000 |
|||
EKNEV |
|||||
BODAL5U BODAL FIVE UNIFORM ARRIVAL |
BODAL |
||||
|
349° |
13,3 |
4100 |
||
PIMEK |
|||||
312° |
22,4 |
3500 |
|||
F L |
Intenzívní výskyt v prostoru AD |
JAN - MAR |
APR - JUN |
APR - JUN |
OCT - DEC |
---|---|---|---|---|
UTC |
0600 - 1000, 1400 - 2100 |
0500 - 0900, 1300 - 2100 |
0500 - 1000, 1300 - 2400 |
0600 - 1000, 1400 - 1800 |
migrující ptáci | holub, racek, poštolka, káně, havran, labuť, husa, straka, kavka, divoká kachna | racek, holub, hrdlička | racek, holub, hrdlička, káně | holub, racek, káně, straka, havran, divoká kachna, kavka |
Název mapy |
Strana |
---|---|
Letištní mapa - ICAO |
AD 2-LKCV-2-1 |
Mapa standardních přístrojových odletů (SID) - ICAO RNAV SID RWY 31 |
AD 2-LKCV-5-1 |
Mapa standardních přístrojových odletů (SID) - ICAO RNAV SID RWY 13 |
AD 2-LKCV-5-3 |
Mapa standardních přístrojových příletů (STAR) - ICAO RNAV STAR RWY 31 |
AD 2-LKCV-6-1 |
Mapa standardních přístrojových příletů (STAR) - ICAO RNAV STAR RWY 13 |
AD 2-LKCV-6-3 |
Mapa přiblížení podle přístrojů - ICAO ILS/DME RWY 31 |
AD 2-LKCV-7-1 |
Mapa přiblížení podle přístrojů - ICAO NDB RWY 31 |
AD 2-LKCV-7-3 |
Mapa přiblížení podle přístrojů - ICAO NDB (GPS) RWY 13 CAT A, B |
AD 2-LKCV-7-5 |
Mapa přiblížení podle přístrojů - ICAO NDB (GPS) RWY 13 CAT C, D |
AD 2-LKCV-7-7 |
Mapa příletů a odletů za VFR |
AD 2-LKCV-8-1 |
Mapa minimálních nadmořských výšek pro poskytování přehledových služeb ATC vprostoru MCTR a MTMA Čáslav |
AD 2-LKCV-8-3 |