LKCS — České Budějovice
Neveřejné mezinárodní letiště / Veřejné vnitrostátní letiště
1 |
Zeměpisné souřadnice vztažného bodu letiště a jeho umístění |
485647N
0142539E
RWY 09/27 viz LKCS AD 2-19-1 |
2 |
Směr a vzdálenost letiště od (města) |
6,5 km SW České Budějovice |
3 |
Nadmořská výška / vztažná teplota |
1417 ft / 432 m / 24.1 °C |
4 |
MAG deklinace / Roční změna |
4.73°E (III 2023 ) / 0.17°E |
5 | Provozovatel letiště |
Jihočeské letiště České Budějovice a.s. |
Adresa |
U Zimního stadionu 1952/2 370 01 České Budějovice |
|
Telefon |
+420 725 502 738 Handling +420 725 036 721 Stanoviště AFIS +420 386 325 339 Stanoviště AFIS +420 387 204 550 Vedení AD |
|
Telefax |
+420 387 201 014 |
|
AFTN |
LKCSZTZX |
|
E-mail adresa |
handling@airport-cb.cz twr@airport-cb.cz airport@airport-cb.cz |
|
Web adresa |
www.airport-cb.cz |
|
6 |
Povolený druh provozu (IFR/VFR) |
VFR/IFR |
7 |
Poznámky |
NIL |
1 |
Správa letiště |
MON - SUN 0700 - 1600 (0600 - 1500) Mimo provozní dobu viz LKCS AD 2.3 řádek 12. |
2 |
Celní a pasová služba |
Celní a pasové odbavení O/R 24 HR předem MON - FRI |
3 |
Zdravotní a sanitární služba |
NIL |
4 |
Letištní letecká informační služba |
NIL |
5 |
Ohlašovna letových provozních služeb (ARO) |
CARO Praha Telefon: +420 220 372 735 |
6 |
Meteorologická služebna |
Služebna ČHMÚ PRAHA smluvně.. |
7 |
Letové provozní služby |
MON - SUN 0700 - 1600 (0600 - 1500) Přílety/odlety IFR pouze MON - SUN 0700 - 1600 (0600 - 1500) |
8 |
Plnění |
Jako správa letiště. |
9 |
Odbavení letů |
Jako správa letiště. |
10 |
Bezpečnostní složky |
Jako správa letiště. |
11 |
Odstraňování námrazy |
Jako správa letiště. |
12 |
Poznámky |
Mimo provozní dobu O/R MNM 24 HR Prodloužení provozní doby AD publikováno NOTAMem. |
1 |
Zařízení pro odbavení nákladu |
1 vysokozdvižný vozík (2,5 t), vlečné vozíky, pásový dopravník (8 m, 150 kg). |
2 |
Druhy paliv a olejů |
Paliva: letecký benzín AVGAS 100 LL; |
3 |
Zařízení pro plnění palivem/kapacita |
Letecký petrolej:
Letecký benzín: Plnění letadel jiných provozovatelů pouze za asistence člena posádky těchto letadel a v omezeném množství. |
4 |
Zařízení pro odstraňování námrazy |
veco Eisbär II
Kapaliny:
Koncentrace: |
5 |
Hangárovací prostor pro cizí letadla |
Omezeně, na vyžádání. |
6 |
Opravářské služby pro cizí letadla |
NIL |
7 |
Poznámky |
NIL |
1 |
Hotely |
Hotely ve městě (České Budějovice) |
2 |
Restaurace |
Ve městě |
3 |
Dopravní prostředky |
Vlak - železniční stanice České Budějovice; Autobus - MHD linka č. 19, autobusové nádraží České Budějovice; Taxi - na objednávku. |
4 |
Zdravotní služba |
Zdravotnická záchranná služba Jihočeského kraje Telefon: 155 |
5 |
Banka a pošta |
Banka a pošta České Budějovice. |
6 |
Cestovní kancelář |
České Budějovice |
7 |
Poznámky |
NIL |
1 |
Kategorie letiště pro účely záchranné a požární služby |
CAT 7 |
2 |
Vyprošťovací zařízení |
Vyprošťovací zařízení LUCAS, rozbrušovací pila na kov, páčidla. |
3 |
Možnosti odstranění nezpůsobilých letadel |
Na vyžádání u provozovatele letiště. |
4 |
Poznámky |
Služba v uvedené kategorii je zajišťována po dobu poskytování letových provozních služeb. Odstraňování nezpůsobilých letadel je zajištěno smluvně prostřednictvím LKPR . |
1 |
Typ(y) odklízecího zařízení |
2 sněhové pluhy, 2 zemetače. |
2 |
Priority odklízení |
|
3 |
Použití materiálu pro úpravu povrchu pohybových ploch |
TRANSHEAD 2000 (UREA) |
4 |
Speciálně upravené zimní dráhy |
N/A |
5 |
Poznámky |
Úklid sněhu na pohybových plochách v omezeném rozsahu. |
1 | Povrch a únosnost odbavovacích ploch |
APN EAST : Beton APN MIDDLE : Beton APN WEST : Beton |
2 | Šířka, povrch a únosnost pojezdových drah |
TWY A : 18 m Beton PCN 59 /R /B /W /T TWY B : 18 m Beton PCN 66 /R /A /W /T TWY C : 18 m Beton PCN 59 /R /B /W /T TWY D : 18 m Beton PCN 39 /R /B /W /T
TWY T od TWY D po APN MIDDLE
:
TWY T před APN MIDDLE
:
TWY T od APN MIDDLE po TWY A
: |
3 | Umístění a nadmořská výška kontrolních bodů pro nastavení výškoměru |
APN MIDDLE : ELEV 1368 ft / 417 m |
4 | Umístění kontrolních bodů VOR/INS |
NIL |
5 | Poznámky |
NIL |
1 |
Použité značení stání letadel, pojezdové vodící značky a vizuální naváděcí/parkovací systém pro jednotlivá stání letadel |
Denní značky na všech RWY, TWY a vyčkávacích místech. |
2 |
RWY a TWY - značky a světelné značení |
RWY: Značení: Poznávací, osové, prahové, postranní, zaměřovacího bodu. Světelné značení: Postranní dráhová návěstidla (všesměrová návěstidla), prahová a koncová návěstidla. TWY B :
Značení:
Světelné značení: TWY A , TWY C , TWY D , TWY T : Denní značení osových značek TWY a značek vyčkávacího místa. |
3 |
Stop příčky |
NIL |
4 |
Poznámky |
NIL |
V prostorech přiblížení / vzletu |
|||||
---|---|---|---|---|---|
RWY/Prostor ve kterém se překážka nachází |
Druh překážky |
Pozice překážky |
ELEV |
Osvětlení překážky Druh / barva |
Poznámky |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
09/27 TKOF/APCH |
Stromy |
48 56 57.48 N
014 23 53.50 E
|
1669 ft |
||
09/27 TKOF/APCH |
Vrch Švehlán |
48 56 30.31 N
014 175 4.16 E
|
2516 ft |
||
09/27 TKOF/APCH |
Stromy |
48 56 44.04 N
014 33 58.09 E
|
1963 ft |
V prostoru přiblížení okruhem a na letišti |
||||
---|---|---|---|---|
Druh překážky |
Pozice překážky |
ELEV |
Osvětlení překážky Druh / barva |
Poznámky |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
Stromy |
48 55 20.66 N
014 24 18.33 E
|
1757 ft |
||
Anténa GP |
48 56 43.12 N
014 26 13.13 E
|
1421 ft |
||
Vrch Kluk |
48 55 26.63 N
014 19 45.82 E
|
2480 ft |
||
Haberský vrch |
48 56 04.23 N
014 18 53.80 E
|
2438 ft |
1 |
Příslušná meteorologická služebna |
Služebna ČHMÚ Praha smluvně. |
2 |
Provozní doba MET služebna poskytující informace mimo provozní dobu |
H24 |
3 |
Služebna odpovědná za přípravu předpovědí TAF Období platnosti, interval vydávání |
Služebna ČHMÚ Praha smluvně. TAF O/R 9 HR |
4 |
Druhy přistávacích předpovědí Interval vydávání |
NIL |
5 |
Způsob poskytování briefingu/konzultace |
telefonicky (viz GEN 3.5.4) |
6 |
Letová dokumentace Používaný jazyk(y) |
METAR, SPECI Český, anglický |
7 |
Mapy a další informace k dispozici pro briefing nebo konzultaci |
Selfbriefing: URL: http://ibs.rlp.cz Konzultace: |
8 |
Pomocné vybavení k dispozici pro poskytování informací |
NIL |
9 |
Stanoviště ATS kterým jsou informace poskytovány |
AFIS České Budějovice |
10 |
Doplňující informace (omezení služby atd.) |
Telefon: +420 386 325 339 Telefon: +420 725 036 721 |
Označení RWY NR |
Zeměpisný a magnetický směr |
Rozměry RWY (m) |
Únosnost (PCN) a povrch RWY a SWY |
Zeměpisné souřadnice THR |
THR ELEV a nejvyšší ELEV TDZ RWY pro přesné přiblížení |
---|---|---|---|---|---|
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
09 |
090° GEO 085° MAG |
2500 x 45 |
PCN 49 /R /B /W /T Beton |
485646.9479N 0142437.4748E 152 ft / 46.32 m |
1416.3 ft / 431.7 m |
27 |
270° GEO 265° MAG |
2500 x 45 |
PCN 49 /R /B /W /T Beton |
485646.9936N 0142625.5959E 151.9 ft / 46.29 m |
1356.2 ft / 413.4 m |
Označení RWY NR |
Sklon RWY-SWY |
Rozměry SWY (m) |
Rozměry CWY (m) |
Rozměry vzletového a přistávacího pásu (m) |
Rozměry RESA (m) |
Prostor bez překážek |
Poznámky |
---|---|---|---|---|---|---|---|
7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | |
09 |
-0,22% / -1,20% / -0,52% / -0,99% |
NIL |
60 x 150 |
2620 x 280 |
240 x 90 |
NIL |
NIL |
27 |
+0,99% / +0,52% / +1,20% / +0,22% |
NIL |
60 x 150 |
240 x 90 |
NIL |
NIL |
Označení RWY |
TORA |
TODA |
ASDA |
LDA |
Poznámky |
---|---|---|---|---|---|
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
09 |
2500 |
2560 |
2500 |
2500 |
NIL |
27 |
2500 |
2560 |
2500 |
2200 |
NIL |
Označení RWY |
Od |
TORA |
TODA |
ASDA |
Poznámky |
---|---|---|---|---|---|
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
09 |
TWY C |
1660 |
1720 |
1660 |
pouze denní značení |
TWY B |
710 |
770 |
710 |
NIL |
|
27 |
TWY B |
1810 |
1870 |
1810 |
NIL |
TWY C |
860 |
920 |
860 |
pouze denní značení |
Označení RWY |
APCH LGT typ |
THR LGT |
VASIS |
TDZ LGT |
RCLL LEN |
REDL LEN |
RENL |
SWY LGT LEN (m) |
Poznámky |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
09 |
SALS |
THR |
NIL |
NIL |
NIL |
60 m bílá |
červená |
NIL |
NIL |
27 |
PALS CAT I |
THR |
NIL |
NIL |
NIL |
60 m bílá |
červená |
NIL |
světelná záblesková soustava |
1 |
Umístění a charakteristika ABN/IBN Provozní doba |
NIL |
2 |
Umístění a osvětlení LDI Umístění a osvětlení anemometru |
Osvětlený ukazatel směru větru u THR
RWY
09
. Osvětlený ukazatel u THR
RWY
27
. |
3 |
Pojezdová postranní návěstidla a pojezdové osové řady |
Postranní pojezdové řady TWY B , modré, umístění 11 m od osy TWY, rozestup do 60 m. / NIL |
4 |
Náhradní zdroj elektrické energie / doba potřebná na přepnutí |
Slouží pro:
|
5 |
Poznámky |
NIL |
1 |
Zeměpisné souřadnice TLOF nebo THR FATO |
NIL |
2 |
Nadmořská výška TLOF a/nebo FATO (M/FT) |
NIL |
3 |
Rozměry TLOF a FATO, povrch, únosnost, značení |
NIL |
4 |
Zeměpisný a magnetický směr FATO |
NIL |
5 |
Použitelné vyhlášené délky |
NIL |
6 |
Světelný systém pro APCH a FATO |
NIL |
7 |
Poznámky |
NIL |
1 |
Označení a vodorovné hranice |
ATZ České Budějovice
485746.42N
0141534.47E
485746.85N
0142121.49E
CWA o poloměru 3 NM se středem v 485647.00N 0142539.00E -
485746.96N
0142956.45E
485746.65N
0143847.40E
485546.74N
0143847.18E
485546.85N
0143542.13E
485127.77N
0143050.55E
485127.67N
0142026.51E
485546.52N
0141535.77E
485746.42N
0141534.47E
|
2 |
Vertikální hranice |
3500 ft AMSL / GND |
3 |
Klasifikace vzdušného prostoru |
G |
4 |
Volací znak stanoviště ATS Jazyk(y) |
BUDĚJOVICE INFORMATION cze , eng |
5 |
Převodní výška |
5000 ft AMSL |
6 |
Poznámky |
RMZ pouze v provozní době AFIS. |
Označení služby |
Volací značka |
FREQ |
Provozní doba |
Poznámky |
---|---|---|---|---|
1 | 2 | 3 | 6 | 7 |
AFIS |
BUDĚJOVICE INFORMATION |
135.930 |
MON - SUN 0700 - 1600 (0600 - 1500) Mimo provozní dobu viz LKCS AD 2.3 řádek 12. |
Prodloužení provozní doby AFIS publikováno zprávou NOTAM. |
121.500 MHz |
tísňový kmitočet |
Druh zařízení, (VOR/ILS VAR) |
ID |
FREQ |
Provozní doba |
Zeměpisné souřadnice místa vysílací antény |
Nadmořská výška vysílací antény DME |
Poznámky |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
LOC 27
|
BW |
110.500 MHz |
H24 |
485646.92N
0142418.76E
|
LOC Course 265° MAG |
|
GP 27 |
329.600 MHz |
H24 |
485643.08N
0142613.18E
|
GP 3 ° ILS RDH 50.2 ft |
||
DME 27 |
BW |
110.500 MHz (42X ) |
H24 |
485643.08N
0142613.18E
|
1415 ft |
Dosah 25 NM |
obchodní letecká doprava (nepravidelná, mezinárodní, vnitrostátní);
letecké práce;
zkušební lety;
provoz kluzáků a balonů;
výcvikové lety;
výsadková činnost.
RWY 09 : pravé
RWY 27 : levé
potřeby zajištění bezpečnosti letu;
letů pro účely pátrání a záchrany;
letů letadel Úřadu pro civilní letectví při provádění státního dozoru;
letů letadel ve službách Policie České republiky při plnění úkolů;
letů pro záchranu lidského života;
humanitárních letů v případě nebezpečí z prodlení.
musí vzletové výkonové charakteristiky letadla umožnit zahájení zatáčky co nejdříve po vzletu;
musí meteorologické podmínky ve směru vzletu a následného stoupání umožnit dodržení viditelnosti země až do minimální sektorové nadmořské výšky (MSA) nebo do minimální nadmořské výšky pro poskytování přehledových služeb (ATCSMA) podle toho, jak bude stanoveno v ATC povolení;
je pilot odpovědný za dodržení bezpečné výšky nad překážkami až do takto stanovené nadmořské výšky;
musí pilot před vzletem s tímto postupem souhlasit;
etová posádka by s ohledem na charakter vizuální fáze odletového postupu měla zvážit vhodnost použití techniky vzletu s redukovaným tahem.
NIL
Poznámka 1: Praha ACC poskytuje přehledové služby ATS přilétávajícím/odlétávajícím letadlům na/z AD České Budějovice (LKCS ) v rámci prostorů CTA 2 PRAHA a TMA České Budějovice .
Poznámka 2: V TMA České Budějovice a přilehlé části CTA 2 PRAHA je přehledové krytí zajištěno v a nad minimálními nadmořskými výškami pro poskytování přehledových služeb ATC (ATCSMA), viz mapa LKCS AD 2-43.
Název |
Souřadnice |
---|---|
YOYOY |
485646.94N
0142539.00E
|
ORODE |
485646.27N
0144438.25E
|
CS270 |
485645.64N
0145259.74E
|
CS271 |
485246.77N
0142539.60E
|
CS272 |
485247.02N
0143400.64E
|
CS273 |
485246.46N
0144436.92E
|
CS27F |
485646.33N
0143847.29E
|
CS280 |
485046.55N
0144437.11E
|
CS281 |
485046.93N
0143245.72E
|
CS285 |
485646.47N
0141405.00E
|
CS286 |
485646.60N
0141705.18E
|
CS287 |
485646.94N
0143245.79E
|
CS288 |
485106.41N
0142949.98E
|
CS289 |
485639.11N
0141302.16E
|
(RNAV SID) - RWY 27
Označení |
Trať |
Po vzletu |
Poznámky |
|
---|---|---|---|---|
Stoupat do |
Spojení |
|||
1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
DITIS1G DITIS ONE GOLF DEPARTURE |
Stoupat ve směru vzletu na CS286 (flyover); točit doprava (direct to fix) na CS287 ; točit doleva (085°) na CS270 ; točit doprava (102°) na DITIS . |
Dle povolení ATC |
PRAHA RADAR 118.650 MHz |
MNM ASC 10%
CS286
minout v 3200 ft AMSL Pouze na vyžádání pilotem
|
TABEM1G TABEM ONE GOLF DEPARTURE |
Stoupat ve směru vzletu na CS286 (flyover); točit doprava (direct to fix) na CS287 ; točit doleva (085°) na CS270 ; točit doleva (032°) na TABEM . |
|||
ADLET1G ADLET ONE GOLF DEPARTURE |
Stoupat ve směru vzletu na CS286 (flyover); točit doprava (direct to fix) na CS287 ; točit doprava (194°) na CS288 ; pokračovat (200°) na ADLET . |
|||
BUDWA1G BUDWA ONE GOLF DEPARTURE |
Stoupat ve směru vzletu na CS286 (flyover); točit doprava (304°) na BUDWA . |
|||
BUDWA1H BUDWA ONE HOTEL DEPARTURE |
Stoupat ve směru vzletu na CS286 (flyover); točit doprava (direct to fix) na CS287 ; točit doprava (194°) na CS288 ; točit doprava (292°) na CS289 ; točit doprava (307°) na BUDWA . |
(RNAV SID) - RWY 09
Označení |
Trať |
Po vzletu |
Poznámky |
|
---|---|---|---|---|
Stoupat do |
Spojení |
|||
1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
DITIS1E DITIS ONE ECHO DEPARTURE |
Stoupat ve směru vzletu na CS270 ; točit doprava (102°) na DITIS . |
Dle povolení ATC |
PRAHA RADAR 118.650 MHz |
|
DITIS1F DITIS ONE FOXTROT DEPARTURE |
Stoupat ve směru vzletu na ORODE ; točit doprava (175°) na CS280 ; točit doprava (265°) na CS281 ; točit doprava (355°) na CS287 ; točit doprava (085°) na CS270 ; točit doprava (102°) na DITIS . |
Pouze na vyžádání pilotem |
||
TABEM1E TABEM ONE ECHO DEPARTURE |
Stoupat ve směru vzletu na CS270 ; točit doleva (032°) na TABEM . |
|||
TABEM1F TABEM ONE FOXTROT DEPARTURE |
Stoupat ve směru vzletu na ORODE ; točit doprava (175°) na CS280 ; točit doprava (265°) na CS281 ; točit doprava (355°) na CS287 ; točit doprava (085°) na CS270 ; točit doleva (032°) na TABEM . |
Pouze na vyžádání pilotem |
||
ADLET1E ADLET ONE ECHO DEPARTURE |
Stoupat ve směru vzletu na ORODE ; točit doprava (175°) na CS280 ; točit doprava (222°) na ADLET . |
|||
ADLET1F ADLET ONE FOXTROT DEPARTURE |
Stoupat ve směru vzletu na ORODE ; točit doprava (175°) na CS280 ; točit doprava (265°) na CS281 ; točit doprava (355°) na CS287 ; točit doprava (085°) na ORODE ; točit doprava (175°) na CS280 ; točit doprava (222°) na ADLET . |
Pouze na vyžádání pilotem |
||
BUDWA1E BUDWA ONE ECHO DEPARTURE |
Stoupat ve směru vzletu na ORODE ; točit doprava (175°) na CS280 ; točit doprava (265°) na CS281 ; točit doprava (302°) na BUDWA . |
RWY |
Textový popis |
Poznámky |
---|---|---|
1 | 2 | 3 |
09 |
Stoupat ve směru vzletu (085°). Minimální výška pro zatáčku 3000 ft AMSL. |
|
27 |
Stoupat ve směru vzletu (265°). Minimální výška pro zatáčku 4300 ft AMSL. |
MNM ASC 10% do 2000 ft AMSL, poté 3,3%. |
(RNAV STAR) - RWY 27
Označení tratě |
Význačné body |
MAG |
Vzdálenost NM |
MOCA ft |
Poznámky |
---|---|---|---|---|---|
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
ADLET2N ADLET TWO NOVEMBER ARRIVAL |
ADLET |
|
|
|
Po minutí CS273 MAX IAS 220 kt. |
038° |
25,7 |
5000 |
|||
CS273 |
|||||
355° |
4,0 |
4000 |
|||
ORODE |
|||||
BUDWA1N BUDWA ONE NOVEMBER ARRIVAL |
BUDWA |
Po minutí CS273 MAX IAS 220 kt. |
|||
123° |
39,8 |
4000 |
|||
CS271 |
|||||
085° |
5,5 |
4000 |
|||
CS272 |
|||||
085° |
7,0 |
4000 |
|||
CS273 |
|||||
355° |
4,0 |
4000 |
|||
ORODE |
|||||
DITIS1N DITIS ONE NOVEMBER ARRIVAL |
DITIS |
||||
282° |
9,7 |
4000 |
|||
CS270 |
|||||
265° |
5,5 |
4000 |
|||
ORODE |
|||||
TABEM1N TABEM ONE NOVEMBER ARRIVAL |
TABEM |
||||
212° |
22,3 |
4000 |
|||
CS270 |
|||||
265° |
5,5 |
4000 |
|||
ORODE |
|||||
ADLET2T ADLET TWO TANGO ARRIVAL |
ADLET |
Po minutí CS273 MAX IAS 220 kt. Pouze na vyžádání pilotem |
|||
038° |
25,7 |
5000 |
|||
CS273 |
|||||
355° |
4,0 |
4000 |
|||
ORODE |
|||||
265° |
12,5 |
4000 |
|||
YOYOY |
|||||
175° |
4,0 |
4000 |
|||
CS271 |
|||||
085° |
5,5 |
4000 |
|||
CS272 |
|||||
085° |
7,0 |
4000 |
|||
CS273 |
|||||
355° |
4,0 |
4000 |
|||
ORODE |
|||||
DITIS1T DITIS ONE TANGO ARRIVAL |
DITIS |
Po minutí YOYOY MAX IAS 220 kt. Pouze na vyžádání pilotem |
|||
282° |
9,7 |
4000 |
|||
CS270 |
|||||
265° |
5,5 |
4000 |
|||
ORODE |
|||||
265° |
12,5 |
4000 |
|||
YOYOY |
|||||
175° |
4,0 |
4000 |
|||
CS271 |
|||||
085° |
5,5 |
4000 |
|||
CS272 |
|||||
085° |
7,0 |
4000 |
|||
CS273 |
|||||
355° |
4,0 |
4000 |
|||
ORODE |
|||||
TABEM1T TABEM ONE TANGO ARRIVAL |
TABEM |
Po minutí YOYOY MAX IAS 220 kt. Pouze na vyžádání pilotem |
|||
212° |
22,3 |
4000 |
|||
CS270 |
|||||
265° |
5,5 |
4000 |
|||
ORODE |
|||||
265° |
12,5 |
4000 |
|||
YOYOY |
|||||
175° |
4,0 |
4000 |
|||
CS271 |
|||||
085° |
5,5 |
4000 |
|||
CS272 |
|||||
085° |
7,0 |
4000 |
|||
CS273 |
|||||
355° |
4,0 |
4000 |
|||
ORODE |
RWY | RVR (m) | |
---|---|---|
vzlettake-off |
přistánílanding |
|
27 | 800 | 550 |
09 | 800 | 1500 (VIS) |
N/A
Intenzivní výskyt v prostoru AD |
JAN - MAR |
APR - JUN |
JUL - SEP |
OCT - DEC |
---|---|---|---|---|
UTC |
0500 - 1100, 1200 - 1700 |
0400 - 1100, 1200 - 1800 |
0400 - 1100, 1200 - 1800 |
0500 - 1100, 1200 - 1700 |
migrující ptáci |
havrani, racci, dravci, holubi, kvíčaly, straky |
havrani, racci, čejky, dravci, holubi, kvíčaly, špačci, vlaštovky, straky |
dravci, holubi, racci, čejky, havrani, vlaštovky, špačci, kvíčaly, straky |
havrani, dravci, holubi, kvíčaly, straky |
Název mapy |
Strana |
---|---|
Letištní mapa − ICAO |
AD 2-LKCS-2-1 |
Mapa standardních přístrojových odletů (SID) - ICAO RNAV SID RWY 27 |
AD 2-LKCS-5-1 |
Mapa standardních přístrojových odletů (SID) - ICAO RNAV SID RWY 09 |
AD 2-LKCS-5-3 |
Mapa všesměrových odletů |
AD 2-LKCS-5-5 |
Mapa standardních přístrojových příletů (STAR) - ICAO RNAV STAR RWY 27 |
AD 2-LKCS-6-1 |
Mapa přiblížení podle přístrojů - ICAO ILS RWY 27 |
AD 2-LKCS-7-1 |
Mapa přiblížení podle přístrojů - ICAO RNP RWY 27 |
AD 2-LKCS-7-3 |
Oblasti s nebezpečnou koncentrací ptactva |
AD 2-LKCS-8-1 |
Mapa minimálních nadmořských výšek pro poskytování přehledových služeb ATC |
AD 2-LKCS-8-3 |
NIL