ENR 5.5  Letecké sportovní a rekreační činnosti

5.5.1  LETY VOLNÝCH OBSAZENÝCH BALONŮ V CTR RUZYNĚ A MCTR KBELY

Podmínky pro lety volných obsazených balonů v CTR Ruzyně a MCTR Kbely jsou popsány v části LKPR AD 2.22 para 5.4.

5.5.2  PROVÁDĚNÍ VÝSADKOVÉ ČINNOSTI VE VZDUŠNÉM PROSTORU ČR

5.5.2.1   Provádění a publikování výsadkové činnosti (PJE)
5.5.2.1.1  Letiště označená symbolem “padáčku”

Pro letiště, uvedená v tabulce ENR 5.5 para 2.3, má tento symbol padáčku význam “navigační výstrahy” na provádění výsadkové činnosti v horizontálních hranicích ATZ od GND do horní hranice vzdušného prostoru třídy E (i nad horní hranicí ATZ). Tato “navigační výstraha” platí od SR do SS celoročně. Symbol “padáčku” je zobrazen i na mapě ICAO 1:500 000. V době provádění výsadkových letů se seskoky na letiště i mimo letiště v horizontálních hranicích zóny ATZ daného letiště musí být poskytována služba AFIS nebo zajištěno Poskytování informací známému provozu. Pilotům ostatních letadel letících v ATZ nebo do ní vstupujících musí být podána informace o provádění výsadkových letů. Provozovatel letiště nebo osoba odpovědná za provádění výsadkové činnosti na konkrétním letišti jsou povinni oznámit telefonicky zahájení výsadkové činnosti minimálně 20 minut předem a neprodleně po jeho ukončení nebo při přerušení na dobu delší než 1 h na místně příslušné stanoviště ATS, nebo Praha FIC podle vhodnosti.

5.5.2.1.1.1   Pravidla pro přidělení symbolu „padáčku“
1)  Podání první žádosti o přidělení symbolu „padáčku“
  1. Žádost je podána Úřadu pro civilní letectví (ÚCL) provozovatelem letiště v koordinaci s provozovatelem výsadkové činnosti na daném letišti.

  2. Žádost je uveřejněna na internetových stránkách ÚCL: https://www.caa.cz/provoz/parasutismus/formulare/.

  3. Schválení o přidělení symbolu „padáčku“ udělí ÚCL žadateli formou rozhodnutí.

2)   Zachování přidělení symbolu „padáčku“
  1. Minimální počet provozních výsadkových dnů za posledních 12 měsíců je 10. Parašutistická aktivita na publikovaných letištích označených symbolem padáčku je pověřenými pracovníky ÚCL průběžně sledována.

  2. Jednou za 2 roky provede ÚCL podrobnou analýzu a vyhodnocení účelnosti symbolu padáčku. ÚCL při vyhodnocování vezme v potaz kromě výše uvedeného kritéria počtu provozních výsadkových dnů i další okolnosti, kterými mohou být aktuální dostupnost výsadkového letadla, krátkodobá finanční situace organizátora výsadkového provozu, aktivita Střediska výcviku parašutistů atd. Na základě tohoto vyhodnocení ÚCL rozhodne o zachování nebo odebrání symbolu „padáčku“.

  3. V případě trvalého ukončení parašutistické činnosti na některém z publikovaných letišť, bude symbol „padáčku“ odebrán automaticky. Tuto skutečnost je provozovatel letiště povinen oznámit ÚCL nejpozději do 10 pracovních dnů od ukončení činnosti.

3)  Publikace informace o přidělení nebo odebrání symbolu „padáčku“
  1. Informace o přidělení nebo odebrání symbolu „padáčku“, resp. související navigační výstrahy se promítnou do AIP ENR 5.5 v nejbližším vhodném termínu dle kalendáře pro vydávání změn AIP a do mapy ICAO 1:500 000 v termínu dalšího pravidelného vydání (v případě, že bude informace uveřejněna v AIP ENR 5.5 dříve než v mapě ICAO 1:500 000, provede uživatel ruční opravu mapy).

  2. Podklad pro publikaci LIS předává na základě svého rozhodnutí ÚCL (viz Dodatek P, Část 2 – Tratě (ENR), bod ENR 5.5 předpisu L15).

  3. Navigační výstraha ve smyslu přiděleného symbolu „padáčku“ se použije ode dne uveřejnění daného letiště v seznamu, který je součástí ust. 5.5.2.3, AIP ENR 5.5.

5.5.2.1.2  Letiště neoznačená symbolem “padáčku”

U letišť, která nejsou uvedena v tabulce ENR 5.5 para 2.3, a ani nejsou označena symbolem “padáčku” na mapě ICAO 1:500 000, může být výsadková činnost prováděna jen po vydání “navigační výstrahy” NOTAMem. Vydání tohoto NOTAMu nezbavuje provozovatele letiště povinnosti ohlásit zahájení a ukončení výsadkové činnosti dle odstavce ENR 5.5 para 2.1.1. V době výsadkových letů se seskoky na letiště i mimo letiště v horizontálních hranicích zóny ATZ daného letiště musí být poskytována služba AFIS nebo je zajištěno poskytování informací známému provozu. Pilotům ostatních letadel letících v ATZ nebo do ní vstupujících musí být podána informace o provádění výsadkových letů.

5.5.2.1.3 Platnost NOTAMu pro “navigační výstrahu” je omezena na dobu provozu, rozsah horizontálních hranic (maximálně ATZ) a výšku (maximálně do horní hranice vzdušného prostoru třídy E).
5.5.2.1.4 Pro provádění výsadkové činnosti v prostorech mimo horizontální hranice ATZ nebo provádění výsadkové činnosti v době SS-SR musí být vždy vyhrazen a publikován omezený prostor zprávou NOTAM.
5.5.2.1.5 Provozovatel letiště může po uvážení požadovat vyhrazení a publikování omezeného prostoru pro účely výsadkové činnosti i tam, kde se za normálních okolností požaduje jen publikování navigační výstrahy. Toto pravidlo lze uplatnit i tam, kde je letiště označeno symbolem “padáčku”.
5.5.2.1.6 Navigační výstraha nebo omezený prostor pro výsadkovou činnost se publikuje pouze pro vzdušný prostor třídy G a E. Je-li požadavek na provádění výsadkové činnosti z hladin ve vzdušném prostoru třídy D nebo C s předcházejícím nebo následným sestupem vzdušným prostorem třídy E a G, publikuje se omezený vzdušný prostor nebo navigační výstraha jen pro část vzdušného prostoru třídy E a G a činnost zasahující do prostoru třídy D a C je předmětem povolení příslušného stanoviště ATC.
5.5.2.1.7 Za předání podkladů pro publikaci NOTAM “navigační výstraha” mezinárodní kanceláři NOTAM (NOF), kontakt viz GEN 3.1, je zodpovědný provozovatel letiště, nebo jím pověřená osoba odpovědná za prováděnou výsadkovou činnost. Požadavky na vyhrazení omezeného prostoru předkládá provozovatel letadla, případně provozovatel letiště (viz ENR 5.5 para 2.1.5) pracovišti pro uspořádání vzdušného prostoru (AMC), kontakt viz ENR 1.1 para 9. Podklady pro následnou publikaci NOTAM “omezený prostor” předkládá pracoviště AMC. Požadavky na předávání podkladů pro zveřejnění informací v publikacích Letecké informační služby, včetně příslušného formuláře, jsou zveřejněny předpisem L-15, dodatek O.
5.5.2.1.8 Plánování a následné provádění výsadkové činnosti musí být koordinováno a odsouhlaseno provozovatelem letiště.
5.5.2.2  Povinnosti velitele výsadkového letadla vůči složkám ATS
5.5.2.2.1 Výsadková činnost ve vzdušném prostoru třídy C a D
5.5.2.2.1.1 Velitel letadla zamýšlející provést výsadkový let v řízeném vzdušném prostoru třídy C nebo D, musí k této činnosti získat letové povolení od příslušného stanoviště ATC. V případě vydaného povolení musí velitel letadla ohlásit začátek a konec výsadku příslušnému stanovišti ATC, jestliže příslušné stanoviště ATC nestanovilo jinak.
5.5.2.2.1.2 O povolení ke stoupání do vzdušného prostoru třídy C v sektoru Čechy lze požádat na provozním kmitočtu Praha FIC a dále pokračovat podle informací obdržených od tohoto stanoviště.
5.5.2.2.1.3 Není-li příslušným stanovištěm ATS stanoveno jinak, musí se výsadkové letadlo v prostoru třídy C nebo D pohybovat v horizontálních hranicích ATZ (tj. do vzdálenosti 3 NM od vztažného bodu letiště) nebo v horizontálních hranicích dočasně omezeného prostoru vyhrazeného pro provádění výsadkové činnosti a publikovaného pro vzdušný prostor třídy G nebo E prostřednictvím NOTAM.
5.5.2.2.2 Výsadková činnost ve vzdušném prostoru třídy E
5.5.2.2.2.1 Velitel letadla zamýšlející provést výsadkový let ve vzdušném prostoru třídy E, musí nejpozději 5 minut před zahájením činnosti ohlásit telefonem stanovišti poskytujícímu v daném prostoru ATS nebo rádiem na příslušném kmitočtu tohoto stanoviště zahájení výsadků. Po skončení výsadku ohlásí neprodleně jeho ukončení stejným způsobem.
5.5.2.2.2.2 Kromě povinností dle čl. ENR 5.5 para 2.2.2.1 je velitel letadla povinen informovat radiem příslušné stanoviště ATS nebo stanoviště Poskytování informací známému provozu před zahájením výsadku a o ukončení každého výsadku. Tato povinnost platí i při provádění výsadků uvnitř dočasně omezeného prostoru vyhrazeného pro provádění výsadkové činnosti.
5.5.2.2.2.3 Velitelům letadel provádějících let do prostoru provádění výsadků nebo jeho blízkosti ve vzdušném prostoru třídy E bude, na základě hlášení dle článku ENR 5.5 para 2.2.2.1 a pokud je to proveditelné (neřízený let VFR bude na spojení), poskytnuta v rámci FIS informace o provozu ještě 5 minut po ukončení výsadků.
5.5.2.2.2.4 Povinnosti velitele letadla uvedené v článku ENR 5.5 para 2.2.1.1 a ENR 5.5 para 2.2.2.1 může na základě dohody splnit příslušné stanoviště AFIS nebo stanoviště Poskytování informací známému provozu a následně jej rádiem informovat. Bez předání těchto informací musí velitel letadla považovat uvedené povinnosti za nesplněné.
5.5.2.3  Seznam letišť označených symbolem “padáčku”

AD
Česká Lípa LKCE
Frýdlant LKFR
Hořovice LKHV
Hosín LKHS
Hradec Králové LKHK
Hranice LKHN
Jaroměř LKJA
Jičín LKJC
Jihlava LKJI
Jindřichův Hradec LKJH
Klatovy LKKT
Kolín LKKO
Krnov LKKR
Kroměříž LKKM
Liberec LKLB
Mikulovice LKMI
Mladá Boleslav LKMB
Moravská Třebová LKMK
Most LKMO
Nové Město LKNM
Olomouc LKOL
PLZEŇ/Líně LKLN
Prostějov LKPJ
Příbram LKPM
Rokycany LKRY
Roudnice LKRO
Skuteč LKSK
Strakonice LKST
Strunkovice LKSR
Šumperk LKSU
Tábor LKTA
Ústí nad Orlicí LKUO
Zábřeh LKZA

5.5.3  PROVÁDĚNÍ STARTŮ PADÁKOVÝCH A ZÁVĚSNÝCH KLUZÁKŮ POMOCÍ NAVIJÁKŮ A ODVIJÁKŮ VE VZDUŠNÉM PROSTORU ČR

5.5.3.1  Provádění a publikování navijákových a odvijákových startů padákových a závěsných kluzáků (dále jen "navijákových startů PK/ZK")
5.5.3.1.1 PGZ (paragliding zone - prostor pro navijákové starty PK/ZK).

Pro PGZ s označením "paraglidového padáčku" uvedené v tabulce ENR 5.5 para 3.2, má tento symbol význam navigační výstrahy na provádění navijákových startů PK/ZK v hranicích vymezených PGZ. Pro PGZ se vymezuje prostor horizontálně kružnicí o poloměru 1 NM a vertikálně od GND do 4000 ft AMSL. Tato navigační výstraha platí od TB do TE celoročně. PGZ se symbolem "paraglidového padáčku" je zobrazen i na mapě ICAO 1:500 000. Osoba odpovědná za provádění navijákových startů PK/ZK je povinna oznámit telefonicky zahájení činnosti minimálně 20 minut předem a neprodleně po jeho ukončení nebo při přerušení na dobu delší než 1 h na místně příslušné stanoviště ATS nebo Praha FIC podle vhodnosti.

5.5.3.1.2 Plochy neoznačené symbolem "paraglidového padáčku".

U ploch, které nejsou uvedeny v tabulce ENR 5.5 para 3.2, vyjma letišť, mohou být navijákové starty PK/ZK prováděny jen po vydání "navigační výstrahy" NOTAMem. Vydání tohoto NOTAMu nezbavuje provozovatele povinnosti ohlásit zahájení, přerušení a ukončení činnosti dle odst. ENR 5.5 para 3.1.1.

5.5.3.1.3 Letiště

V době provádění navijákových startů PK/ZK na letišti, musí být v provozu služba AFIS nebo zajištěno Poskytování informací známému provozu, na jejímž kmitočtu piloti letadel obdrží informace o prováděné činnosti. Osoba odpovědná za provádění navijákových startů PK/ZK je povinna oznámit telefonicky zahájení činnosti minimálně 20 minut předem a neprodleně po jeho ukončení nebo při přerušení na dobu delší než 1 h na místně příslušné stanoviště ATS nebo Praha FIC podle vhodnosti.

5.5.3.1.4 Navigační výstraha pro navijákové starty PK/ZK má význam upozornění prolétávajících pilotů zejména na výskyt tažného lana navijáku PK/ZK v celém vertikálním rozsahu publikované navigační výstrahy.
5.5.3.1.5 Navigační výstraha pro navijákové starty PK/ZK se publikuje pouze pro vzdušný prostor třídy G a E. Činnost zasahující do prostoru třídy D a C je předmětem povolení příslušného stanoviště ATC.
5.5.3.1.6 Za předání podkladů pro publikaci NOTAM "navigační výstraha" mezinárodní kanceláři NOTAM (NOF), kontakt viz GEN 3.1, je zodpovědný provozovatel navijáku nebo odvijáku, nebo jím pověřená osoba odpovědná za prováděnou činnost.
5.5.3.1.7 Provádění navijákových startů PK/ZK na letišti nebo v ATZ, či zasahující do ATZ, musí být koordinováno se stanovištěm AFIS, se stanovištěm poskytování informací známému provozu nebo s provozovatelem letiště před jejím zahájením, není-li stanoveno jinak v příslušné koordinační dohodě.
5.5.3.2  Seznam PGZ

PGZLatLong

Poloha

Borotice48 50 52 N016 14 07 E12 km E Znojmo
Černiv50 26 47 N014 02 31 E7 km NW Budyně nad Ohří
Hradčany50 37 10 N014 43 58 E5 km S Mimoň
Koclířov49 46 02 N016 30 57 E3 km NE Svitavy
Loket49 38 11 N015 07 31 E13 km SW Ledeč nad Sázavou
Malý Pěčín49 06 18 N015 28 26 E3 km NE Dačice
Niva49 24 57 N016 50 42 E15 km NE Blansko
Radkovice u Budče49 05 40 N015 38 08 E9 km NE Jemnice
Švábenice49 15 58 N017 07 50 E9 km E Vyškov
Tchořovice49 25 55 N013 47 48 E6 km W Blatná
Třeboň48 59 25 N014 45 07 E1 km SW Třeboň
Vidlatá Seč49 49 54 N016 12 34 E10 km SW Litomyšl
Všechov49 26 18 N014 37 17 E4 km NW Tábor

5.5.4  PROSTORY PRO LÉTÁNÍ V DLOUHÉ VLNĚ

5.5.4.1 Létání kluzáků v dlouhé vlně mezi Jeseníky a Krkonošemi se provádí v prostorech TSA vyhrazených k tomuto účelu. Jedná se o prostory LKTSA42, LKTSA43, LKTSA44, LKTSA46, LKTSA47, LKTSA48 a LKTSA49 zveřejněné v části ENR 5.2.

Podmínky pro využití prostorů pro dlouhou vlnu:

  1. Aeroklub Jeseník je jediným uživatelem prostorů LKTSA42, LKTSA43, LKTSA44, LKTSA46, LKTSA47, LKTSA48 a LKTSA49 (dále jen prostory TSA pro dlouhou vlnu) a je povinen zajišťovat komunikaci s AMC ČR a Praha ACC. Aeroklub Jeseník, z.s. je povinen zajišťovat veškeré činnosti související s činnostmi v rámci ASM (viz AIP ČR, ENR 1.1 para 9.5 a ENR 1.1 para 9.7).

  2. Využití výše uvedených prostorů TSA pro dlouhou vlnu uživateli z jiných letišť musí být odsouhlaseno a následně koordinováno před vzletem:

    Aeroklub Jeseník, z.s.

    Telefon:  +420 604 905 903

    E-mail:  vlna@aeroklubjesenik.cz

  3. Aeroklub Jeseník, z.s. je odpovědný za dodržování pravidel, zejména pravidel pro aktivaci a deaktivaci výše uvedených prostorů TSA pro dlouhou vlnu dalšími subjekty (uživateli) na základě sjednaných koordinačních dohod. Každý uživatel výše uvedených prostorů TSA pro dlouhou vlnu je povinen při letecké činnosti dodržovat ustanovení 4 - Létání v dlouhé vlně Doplňku P leteckého předpisu L 2 - Pravidla létání.

  4. Prostory TSA pro dlouhou vlnu lze využívat maximálně do letové hladiny 500 ft pod horní vertikální hranici prostorů.

  5. Prostory LKTSA47 a LKTSA49 lze využívat pouze tak, aby byl vždy zajištěn minimální rozstup 2,5 NM od hranice TMA III OSTRAVA.

  6. Prostory TSA pro dlouhou vlnu lze využívat pouze tak, aby byl vždy zajištěn minimální rozstup 5 NM od hranice v AUP plánovaných prostorů LKTRA34, LKTRA35, LKTRA37 a LKTSA3 a 5 NM od hranice případného dalšího v AUP plánovaného dočasně vyhrazeného prostoru (publikovaného zprávou NOTAM nebo AIP SUP).

  7. Prostor LKTSA48 lze v AUP plánovat pouze v době, kdy není v AUP plánován prostor LKTRA35.

  8. V případě, kdy dojde k “Ad hoc” aktivaci vzdušného prostoru ve prospěch Armády ČR (aktivace prostoru bez zveřejnění v AUP) odpovídá uživatel tohoto prostoru (Armáda ČR) za zajištění rozstupu 5 NM od aktivovaných prostorů TSA pro dlouhou vlnu.

  9. Při letech v prostorech pro dlouhou vlnu musí být využíván výhradně 9. skupinový kmitočtový kanál 126,135 (VFR ENR 7-7.4 Kluzáky “Letadlo-letadlo“).

  10. Letům Policie České republiky, letům hotovostního systému Armády ČR, letům pro záchranu lidského života a letům letecké hasičské služby je vstup povolen bez předchozí koordinace. Informace o využití prostorů poskytuje koordinátor akce Aeroklub Jeseník, z.s. (Tel: +420 604 905 903).

5.5.5  DOČASNĚ REZERVOVANÉ PROSTORY PRO MÍSTNÍ PROVOZ VŠEOBECNÉHO LETECTVÍ - TRA GA

5.5.5.1  Účel TRA GA
5.5.5.1.1 TRA GA je specifický vzdušný prostor, určený pro místní provoz GA v prostředí řízených vzdušných prostorů třídy D nebo C. Ustanovuje se s cílem umožnit provádění specifických letů všeobecného letectví (viz. poznámka) z neřízených letišť v řízených okrscích a koncových řízených oblastech s minimálním možným dopadem omezujících podmínek vyplývajících z klasifikace vzdušného prostoru ATS.

Poznámka: Za „specifický“ let je pro účely těchto pravidel označován let kluzáku, let letadla po letištním okruhu apod., který by byl bez implementace TRA GA v prostorech třídy „D“ a „C“ složitě realizovatelný nebo náročný na zajištění koordinace.

5.5.5.2  Pravidla pro využívání TRA GA
5.5.5.2.1 Při zamýšleném průletu vojenského, policejního anebo letadla letecké zchranné služby (včetně zahraničního) provádějícího zásah (SAR, integrovaného záchranného systému, NATINAMDS (Integrovaný systém protivzdušné a protiraketové obrany NATO), NaPoSy PVO ČR (Národní posilový systém protivzdušné obrany České republiky), Open Sky), přes TRA GA musí správce TRA GA na pokyn místně příslušného stanoviště ATC neprodleně přerušit letovou činnost v příslušném (příslušných) TRA GA tak, aby byl průlet tohoto letadla umožněn za podmínek třídy vzdušného prostoru D, respektive C.
5.5.5.2.2 Při zamýšleném vojenském letu prováděném podle pravidel IFR a neprovádějícím zásah poskytne místně příslušné stanoviště ATC na žádost radarové vektorování k vyhnutí se aktivovanému TRA GA.
5.5.5.2.3 Při zamýšleném průletu vojenského letadla přes CTR/TMA, které provádí let VFR, avšak neprovádí zásah, místně příslušné stanoviště ATC poskytne tomuto letu na žádost radu k vyhnutí se aktivovaným prostorům TRA GA.
5.5.5.3  Aktivace a deaktivace TRA GA
5.5.5.3.1 Vyhrazování se neprovádí jako činnost spadající do před-taktické fáze ASM a tyto prostory nejsou předmětem publikace prostřednictvím AUP/UUP (výjimku představují TRA GA vyžadující pro svou polohu uplatňování restrikcí FUA, které jsou označeny jako „AMC manageable“ a při jejich vyhrazování se postupuje dle AIP ENR 1.1 para 9.1.2). Informace o jejich aktivaci lze získat na provozním kmitočtu místně příslušného stanoviště ATC, stanoviště poskytování informací známému provozu nebo FIC Praha.
5.5.5.3.2 Aktivací TRA GA dochází k oddělení tohoto prostoru od okolních řízených vzdušných prostorů třídy D nebo C, deaktivací TRA GA se předmětné oddělení ruší.
5.5.5.3.3 Jakmile je TRA GA aktivní, aplikují se v něm podmínky vzdušného prostoru třídy G.
5.5.5.3.4 Místně příslušné stanoviště ATC může na základě vývoje provozní situace kdykoliv požadovat neprodlené ukončení nebo omezení činnosti, případně deaktivaci TRA GA.
5.5.5.4  Pravidla provádění letů v TRA GA a na rozhraní se sousedícím vzdušným prostorem
5.5.5.4.1 V hranicích aktivovaného TRA GA se aplikují podmínky vzdušného prostoru a pravidla létání jako ve vzdušném prostoru třídy G. Kde TRA GA sousedí vertikálně se vzdušným prostorem ATS jiné třídy, musí lety prováděné ve společné hladině i služby jim poskytované vyhovovat požadavkům třídy G vzdušného prostoru.
5.5.5.4.2 Pokud let vystupuje z TRA GA a vstupuje do řízeného prostoru třídy D nebo C, platí pro něj stejná pravidla jako pro jakýkoliv jiný neřízený let, který vstupuje do výše zmíněného řízeného vzdušného prostoru - podmínka platí bez ohledu na skutečnost, zda se jedná o průlet TRA GA nebo o odlet z letiště v jeho hranicích, pokud příslušné stanoviště ATC nestanoví jinak.
5.5.5.5  Seznam TRA GA

Označení, název a vodorovná hranice

Horní hranice
Spodní hranice

Správce TRA GA

Volací znak a FREQ*

Místně příslušné stanoviště ATC

Volací znak a FREQ

Stanoviště ATS poskytující FIS/ALRS

Volací znak a FREQ

Poznámky

123456

Bubovice 4 (TRAPRBU4)

495556.5N 0141033.5E -

495255.5N 0141631.1E -

494923.1N 0142018.1E -

495014.6N 0140054.9E -

495412.1N 0140919.0E -

495556.5N 0141033.5E

EAD ID: LKAPRBU4

4000 ft AMSL3500 ft AMSL

AK Beroun

BUBOVICE RADIO

134.305

Praha APP

PRAHA RADAR

120.530

127.580

RUZYNĚ RADAR

119.010 (HO)

Praha APP

PRAHA RADAR

120.530

127.580

RUZYNĚ RADAR

119.010 (HO)

Viz AIP

ENR 6.3-3

LKPR AD (SID/STAR/VFRC)

 

VFR AD LKBU Bubovice

VFR AD LKPR PRAHA/Ruzyně

RMZ - Bubovice RADIO**

Bubovice 5E (TRAPRBU5E)

495504.2N 0140956.1E -

494923.1N 0142018.1E -

495014.6N 0140054.9E -

495412.1N 0140919.0E -

495504.2N 0140956.1E

EAD ID: LKAPRBU5E

5000 ft AMSL4000 ft AMSL

Bubovice 5W (TRAPRBU5W)

495723.0N 0140754.1E -

495556.5N 0141033.5E -

495412.1N 0140919.0E -

495014.6N 0140054.9E -

495021.5N 0135815.7E -

495545.3N 0140127.1E -

495723.0N 0140754.1E

EAD ID: LKAPRBU5W

5000 ft AMSL3500 ft AMSL

Frýdlant 1 (TRAMTFR1)

494253.13N 0182454.46E -

494141.85N 0182943.92E -

493237.20N 0181510.78E -

493236.33N 0180824.00E -

494253.13N 0182454.46E

EAD ID: LKAMTFR1

FL 95 4000 ft AMSL

Aeroklub Frýdlant nad Ostravicí, z.s.

FRÝDLANT RADIO

123.490 (HO)

Praha ACC

PRAHA RADAR

119.375 (H24)

Praha ACC

PRAHA RADAR

119.375 (H24)

Viz AIP

ENR 6.3-3

LKMT AD (SID/STAR/VFRC)

 

VFR AD LKFR Frýdlant

VFR AD LKMT OSTRAVA/Mošnov

RMZ - Frýdlant RADIO**

Frýdlant 2 (TRAMTFR2)

494904.7075N 0183456.4441E -

státní hranice s Polskem

494559.2026N 0183639.3458E -

494141.85N 0182943.92E -

494253.13N 0182454.46E -

494904.7075N 0183456.4441E

EAD ID: LKAMTFR2

FL 95 4000 ft AMSL

Chotěboř 1 (TRACVCT1)

494405.52N 0153818.50E -
494012.12N 0154348.47E -
493632.85N 0153925.61E -
494139.86N 0152735.90E -
494314.36N 0153115.61E -
494405.52N 0153818.50E

EAD ID: LKACVCT1

FL 95 3000 ft AMSL

Aeroklub Chotěboř z.s.

CHOTĚBOŘ RADIO

120.110 (HO)

Čáslav MAPP

ČÁSLAV RADAR

130.280 (H24)

Čáslav MAPP

ČÁSLAV RADAR

130.280 (H24)

Viz AIP

ENR 6.3-3

LKCV AD (SID/STAR/VFRC)

LKPD AD (SID/STAR)

 

 

 

 

 

 

 

 

RMZ - Chotěboř RADIO**

Chotěboř 2 (TRACVCT2)

494500.15N 0154554.31E -
494407.00N 0154830.99E -
494012.12N 0154348.47E -
494405.52N 0153818.50E -
494500.15N 0154554.31E

EAD ID: LKACVCT2

FL 95 3000 ft AMSL

Chrudim 1 (TRAPDCR1)

495726.00N 0154400.00E -
495732.11N 0155023.30E -
495516.82N 0155046.70E -
495537.09N 0154042.08E -
495726.00N 0154400.00E

EAD ID: LKAPDCR1

5000 ft AMSLGND

Aeroklub Chrudim, z.s.

CHRUDIM RADIO

122.805 (HO)

Pardubice MAPP

PARDUBICE RADAR

128.365 (H24)

Pardubice MAPP

PARDUBICE RADAR

128.365 (H24)

Viz AIP

ENR 6.3-3

LKPD AD (SID/STAR/VFRC)

 

 

 

V době aktivace třída vzdušného prostoru Gclass G airspace

RMZ - Chrudim RADIO**

Chrudim 2 (TRAPDCR2)

495537.09N 0154042.08E -
495516.82N 0155046.70E -
495106.18N 0155224.71E -
495055.69N 0154834.46E -
495331.35N 0154127.51E -
495537.09N 0154042.08E

EAD ID: LKAPDCR2

FL 95 2500 ft AMSL

Chrudim 3 (TRAPDCR3)

495331.35N 0154127.51E -
495055.69N 0154834.46E -
495038.81N 0154229.73E -
495331.35N 0154127.51E

EAD ID: LKAPDCR3

FL 95 3000 ft AMSL

Chrudim 4 (TRAPDCR4)

495726.00N 0154400.00E -
495732.11N 0155023.30E -
495516.82N 0155046.70E -
495537.09N 0154042.08E -
495726.00N 0154400.00E

EAD ID: LKAPDCR4

FL 95 5000 ft AMSL

Kladno 3 (TRAPRKL3)

500850.810N 0140201.630E -

500756.390N 0140355.020E -

500622.340N 0140327.350E -

500732.280N 0140054.940E -

CWA o poloměru3 NM se středem vARP LKKL (500646.49N 0140523.49E) -

500850.810N 0140201.630E

EAD ID: LKAPRKL3

3000 ft AMSL2500 ft AMSL

Blue Sky Airport s.r.o.

KLADNO RADIO

123.480

Praha APP

PRAHA RADAR

120.530

127.580

RUZYNĚ RADAR

119.010 (HO)

Praha APP

PRAHA RADAR

120.530

127.580

RUZYNĚ RADAR

119.010 (HO)

Viz AIP

ENR 6.3-3

LKPR AD (SID/STAR/VFRC)

 

 

 

RMZ - Kladno RADIO**

Kladno 4A (TRAPRKL4A)

501024.979N 0135844.727E -

500850.810N 0140201.630E -

CCA o poloměru3 NM se středem vARP LKKL (500646.49N 0140523.49E) -

500732.280N 0140054.940E -

500854.191N 0135756.131E -

CWA o poloměru12 NM se středem vDME OKL (500544.80N 0141555.81E) -

501024.979N 0135844.727E

EAD ID: LKAPRKL4A

4000 ft AMSL2500 ft AMSL

Kladno 4B (TRAPRKL4B)

501116.498N 0135657.232E -

501024.979N 0135844.727E -

CCA o poloměru 12 NM se středem vDME OKL (500544.80N 0141555.81E) -

500854.191N 0135756.131E -

500956.764N 0135539.306E -

501116.498N 0135657.232E

EAD ID: LKAPRKL4B

4000 ft AMSL3500 ft AMSL

Kladno 5 (TRAPRKL5)

501516.659N 0134834.504E -

501116.498N 0135657.232E -

500956.764N 0135539.306E -

500835.718N 0134509.731E -

CWA o poloměru20 NM se středem vDME OKL (500544.80N 0141555.81E) -

501516.659N 0134834.504E

EAD ID: LKAPRKL5

5000 ft AMSL3500 ft AMSL

Kolín 1A (TRACVKO1A)

500259.73N 0150916.76E -
500229.78N 0150826.71E -
500016.76N 0151141.67E -
495905.01N 0150605.08E -

CWA o poloměru 3 NM se středem v ARP LKKO

(500007N 0151024E) -
500259.73N 0150916.76E

EAD ID: LKACVKO1A

FL 95 2000 ft AMSL

Aeroklub Kolín

KOLÍN RADIO

129.155 (HO)

Čáslav MAPP

ČÁSLAV RADAR

130.280 (H24)

Čáslav MAPP

ČÁSLAV RADAR

130.280 (H24)

Viz AIP

ENR 6.3-3

LKCV AD (SID/STAR/VFRC)

 

 

V době aktivace třída vzdušného prostoru Gclass G airspace

RMZ - Kolín RADIO**

Kolín 1B (TRACVKO1B)

495905.01N 0150605.08E -
500016.76N 0151141.67E -
495719.53N 0151157.93E -

CWA o poloměru 3 NM
se středem v ARP LKKO

(500007N 0151024E) -
495905.01N 0150605.08E

EAD ID: LKACVKO1B

FL 95 2500 ft AMSL

Kolín 1C (TRACVKO1C)

500259.73N 0150916.76E -
500229.78N 0150826.71E -
500016.76N 0151141.67E -
495719.53N 0151157.93E -

CCA o poloměru 3 NM
se středem v ARP LKKO

(500007N 0151024E) -
500259.73N 0150916.76E

EAD ID: LKACVKO1C

5000 ft AMSLGND

Kolín 1D (TRACVKO1D)

500259.73N 0150916.76E -
500229.78N 0150826.71E -
500016.76N 0151141.67E -
495719.53N 0151157.93E -

CCA o poloměru 3 NM
se středem v ARP LKKO

(500007N 0151024E) -
500259.73N 0150916.76E

EAD ID: LKACVKO1D

FL 95 5000 ft AMSL

Kolín 2A (TRACVKO2A)

501107.99N 0145839.41E -
501108.96N 0150918.33E -
500259.73N 0150916.76E -
500300.10N 0145912.00E -

CCA o poloměru 28 NM
se středem v DME OKL

(500544.80N 0141555.81E) -
501107.99N 0145839.41E

EAD ID: LKACVKO2A

5000 ft AMSL2000 ft AMSL

Kolín 2B (TRACVKO2B)

500300.10N 0145912.00E -
500259.73N 0150916.76E -
500229.78N 0150826.71E -
500016.76N 0151141.67E -
495711.60N 0145716.19E -

CCA o poloměru 28 NM
se středem v DME OKL

(500544.80N 0141555.81E) -
500300.10N 0145912.00E

EAD ID: LKACVKO2B

FL 85 2000 ft AMSL

Kolín 2C (TRACVKO2C)

495711.60N 0145716.19E -
500016.76N 0151141.67E -
495719.53N 0151157.93E -
495347.30N 0150518.62E -
495711.60N 0145716.19E

EAD ID: LKACVKO2C

FL 95 2500 ft AMSL

Aeroklub Kolín

KOLÍN RADIO

129.155 (HO)

Čáslav MAPP

ČÁSLAV RADAR

130.280 (H24)

Čáslav MAPP

ČÁSLAV RADAR

130.280 (H24)

Viz AIP

ENR 6.3-3

LKCV AD (SID/STAR/VFRC)

 

 

V době aktivace třída vzdušného prostoru Gclass G airspace

RMZ - Kolín RADIO**

Kolín 2D (TRACVKO2D)

495711.60N 0145716.19E -
495347.30N 0150518.62E -
495239.84N 0150319.90E -
495206.35N 0150307.40E -
495503.59N 0145603.54E -

CCA o poloměru 28 NM
se středem v DME OKL

(500544.80N 0141555.81E) -
495711.60N 0145716.19E

EAD ID: LKACVKO2D

FL 95 3000 ft AMSL

Kyjov (TRATBKY)

CIR o poloměru 3 NM
se středem v ARP LKKY

(485848.00N 0170729.00E) -

EAD ID: LKATBKY

FL 95 3500 ft AMSL

Aeroklub Kyjov z.s.

KYJOV RADIO

130.610 (HO)

Praha ACC

PRAHA RADAR

127.350 (H24)

Praha ACC

PRAHA RADAR

127.350 (H24)

Viz AIP

ENR 6.3-3

LKTB AD (SID/STAR)

LKNA AD (SID/STAR)

LKKU AD (SID/STAR/VFRC)

 

 

 

 

 

RMZ - Kyjov RADIO**

Letňany 1N (TRAPRLT1N)

501013.99N 0143300.66E -

500916.15N 0143343.10E -

500748.98N 0142855.66E -

500851.26N 0142854.98E -

501013.99N 0143300.66E

EAD ID: LKAPRLT1N

2000 ft AMSLGND

Letiště Praha Letňany, s.r.o.

LETŇANY RADIO

120.335

Ruzyně TWR

RUZYNĚ TOWER

134.560 (H24)

Kbely MTWR

KBELY VĚŽ

120.880 (H24)

Kbely MAPP

KBELY RADAR

124.680 (H24)

Viz AIP

ENR 6.3-3

LKCV AD (SID/STAR)

LKKB AD (STAR/VFRC)

LKPD AD (SID/STAR)

LKPR AD (SID/STAR/VFRC/)

LKVO AD SID STAR VFRC

 

 

 

 

 

RMZ - Letňany RADIO**

Odpovídač SSR v módu A/C.

Letňany 1S (TRAKBLT1S)

500923.26N 0143406.58E -

500836.21N 0143444.36E -

500749.15N 0143248.77E -

500640.66N 0142856.40E -

500748.98N 0142855.66E -

500923.26N 0143406.58E

EAD ID: LKAKBLT1S

2000 ft AMSLGND

Kbely MTWR

KBELY VĚŽ

120.880 (H24)

Kbely MAPP

KBELY RADAR

124.680 (H24)

Letňany 1E (TRAKBLT1E)

500923.26N 0143406.58E -
501203.80N 0143827.78E -
501013.99N 0143300.66E -
500916.15N 0143343.10E -
500923.26N 0143406.58E

EAD ID: LKAKBLT1E

2000 ft AMSLGND

Luhačovice 1 (TRATBLU1)

491442.19N 0173521.58E -
491402.80N 0174202.52E -
490617.52N 0174744.65E -
490107.00N 0174514.00E -
490157.53N 0173712.22E -
490405.56N 0173752.63E -
490913.78N 0174158.08E -
491156.86N 0174113.11E -
491417.83N 0173420.76E -
491442.19N 0173521.58E

EAD ID: LKATBLU1

FL 95 5000 ft AMSL

Aeroklub Luhačovice, z.s.

LUHAČOVICE RADIO

125.285 (HO)

Praha ACC

PRAHA RADAR

127.350 (H24)

Praha ACC

PRAHA RADAR

127.350 (H24)

Viz AIP

ENR 6.3-3

LKTB AD (SID/STAR)

LKKU AD (SID/STAR/VFRC)

 

 

 

RMZ - Luhačovice RADIO**

Luhačovice 2 (TRATBLU2)

490157.53N 0173712.22E -
490107.00N 0174514.00E -
485426.00N 0174200.00E -
485608.72N 0173145.59E -
485812.14N 0173501.47E -
490157.53N 0173712.22E

EAD ID: LKATBLU2

FL 95 5000 ft AMSL

Medlánky 1 (TRATBCM1)

491539.39N 0163739.77E -

491513.00N 0163721.00E -

491257.00N 0163335.00E -

491320.00N 0163305.00E -

CWA o poloměru 7 NM se středem v ARP LKTB

(490905N 0164138E ) -

491539.39N 0163739.77E

EAD ID: LKATBCM1

2500 ft AMSLGND

AK Brno Medlánky

MEDLÁNKY RADIO

122.405

Praha ACC

PRAHA RADAR

127.350 (H24)

Praha ACC

PRAHA RADAR

127.350 (H24)

Viz AIP

ENR 6.3-3

LKTB AD (SID/STAR/VFRC)

LKNA AD (SID/STAR/VFRC)

 

VFR AD LKTB BRNO/Tuřany

VFR AD LKCM Medlánky

RMZ - Medlánky RADIO**

Medlánky 2A (TRATBCM2A)

491943.60N 0162430.69E -

491813.16N 0163043.72E -

491734.21N 0163901.54E -

491513.00N 0163721.00E -

491257.00N 0163335.00E -

491943.60N 0162430.69E

EAD ID: LKATBCM2A

5000 ft AMSL2500 ft AMSL

Medlánky 2B (TRATBCM2B)

492124.35N 0162725.08E -

491852.84N 0163957.60E -

491734.21N 0163901.54E -

491813.16N 0163043.72E -

491943.60N 0162430.69E -

CWA o poloměru 15.5 NM se středem v DME BNO

(490900.23N 0164133.29E ) -

492124.35N 0162725.08E

EAD ID: LKATBCM2B

5000 ft AMSL3000 ft AMSL

Podhořany C1 (TRACVPNC1)

500044.35N 0152811.13E -
495855.30N 0153046.01E -
495630.47N 0152828.00E -
500015.32N 0152227.96E -
500044.35N 0152811.13E

EAD ID: LKACVPNC1

5000 ft AMSLGND

Východočeský aeroklub Pardubice, z.s.

PODHOŘANY RADIO

123.590 (HO)

Čáslav MAPP

ČÁSLAV RADAR

130.280 (H24)

Čáslav MAPP

ČÁSLAV RADAR

130.280 (H24)

Viz AIP

ENR 6.3-3

LKCV AD (SID/STAR/VFRC)

 

 

V době aktivace třída vzdušného prostoru Gclass G airspace

RMZ - Podhořany RADIO**

Podhořany C2 (TRACVPNC2)

495855.30N 0153046.01E -
495547.79N 0153511.65E -
495417.89N 0153547.65E -
495319.20N 0153221.92E -
495630.47N 0152828.00E -
495855.30N 0153046.01E

EAD ID: LKACVPNC2

5000 ft AMSLGND

Podhořany C3 (TRACVPNC3)

495417.89N 0153547.65E -
495017.74N 0153723.64E -
494919.74N 0153545.50E -
495319.20N 0153221.92E -
495417.89N 0153547.65E

EAD ID: LKACVPNC3

5000 ft AMSLGND

Podhořany C4 (TRACVPNC4)

495855.30N 0153046.01E -
495547.79N 0153511.65E -
495017.74N 0153723.64E -
494919.74N 0153545.50E -
495319.20N 0153221.92E -
495630.47N 0152828.00E -
495855.30N 0153046.01E

EAD ID: LKACVPNC4

FL 95 5000 ft AMSL

Podhořany C5 (TRACVPNC5)

495547.79N 0153511.65E -
495038.81N 0154229.73E -
494831.03N 0153627.62E -
494919.74N 0153545.50E -
495017.74N 0153723.64E -
495547.79N 0153511.65E

EAD ID: LKACVPNC5

FL 95 3000 ft AMSL

Podhořany P1 (TRAPDPNP1)

495935.41N 0152949.07E -
495827.12N 0153535.66E -
495537.09N 0154042.08E -
495547.79N 0153511.65E -
495935.41N 0152949.07E

EAD ID: LKAPDPNP1

5000 ft AMSLGND

Východočeský aeroklub Pardubice, z.s.

PODHOŘANY RADIO

123.590 (HO)

Pardubice MAPP

PARDUBICE RADAR

128.365 (H24)

Pardubice MAPP

PARDUBICE RADAR

128.365 (H24)

Viz AIP

ENR 6.3-3

LKPD AD (SID/STAR/VFRC)

 

 

 

V době aktivace třída vzdušného prostoru Gclass G airspace

RMZ - Podhořany RADIO**

Podhořany P2 (TRAPDPNP2)

495547.79N 0153511.65E -
495537.09N 0154042.08E -
495331.35N 0154127.51E -
495547.79N 0153511.65E

EAD ID: LKAPDPNP2

FL 95 2500 ft AMSL

Podhořany P3 (TRAPDPNP3)

495547.79N 0153511.65E -
495331.35N 0154127.51E -
495038.81N 0154229.73E -
495547.79N 0153511.65E

EAD ID: LKAPDPNP3

FL 95 3000 ft AMSL

Podhořany P4 (TRAPDPNP4)

495935.41N 0152949.07E -
495827.12N 0153535.66E -
495537.09N 0154042.08E -
495547.79N 0153511.65E -
495935.41N 0152949.07E

EAD ID: LKAPDPNP4

FL 95 5000 ft AMSL

Slaný 3 (TRAPRSN3)

501502.83N 0140408.55E -
501411.97N 0140935.30E -
501349.95N 0140947.93E -

CCA o poloměru 9 NM se středem v DME OKL

(500544.80N 0141555.81E) -
500959.98N 0140336.08E -
501157.89N 0135958.35E -

CWA o poloměru 12 NM se středem v DME OKL

(500544.80N 0141555.81E) -
501502.83N 0140408.55E

EAD ID: LKAPRSN3

3000 ft AMSL2500 ft AMSL

AK Slaný

SLANÝ RADIO

122.405

Praha APP

PRAHA RADAR

120.530

127.580

RUZYNĚ RADAR

119.010 (HO)

Praha APP

PRAHA RADAR

120.530

127.580

RUZYNĚ RADAR

119.010 (HO)

Viz AIP

ENR 6.3-3

LKKB AD (STAR)

LKPD AD (STAR)

LKPR AD (SID/STAR/VFRC/)

LKVO AD (SID/STAR/VFRC)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

RMZ - Slaný RADIO**

Slaný 4A (TRAPRSN4A)

501805.91N 0140315.38E -
501502.83N 0140408.55E -

CCA o poloměru 12 NM se středem v DME OKL

(500544.80N 0141555.81E) -
501352.45N 0140212.18E -
501533.26N 0135841.45E -

CWA o poloměru 14.8 NM se středem v DME OKL

(500544.80N 0141555.81E) -
501805.91N 0140315.38E

EAD ID: LKAPRSN4A

4000 ft AMSL3500 ft AMSL

Slaný 4B (TRAPRSN4B)

501533.26N 0135841.45E -
501352.45N 0140212.18E -
501152.20N 0135542.66E -
501328.46N 0135221.34E -
501533.26N 0135841.45E

EAD ID: LKAPRSN4B

4000 ft AMSL3500 ft AMSL

Slaný 5A (TRAPRSN5A)

502056.36N 0140225.78E -
501805.91N 0140315.38E -

CCA o poloměru 14.8 NM se středem v DME OKL

(500544.80N 0141555.81E) -
501533.26N 0135841.45E -
501710.23N 0135518.27E -

CWA o poloměru 17.5 NM se středem v DME OKL

(500544.80N 0141555.81E) -
502056.36N 0140225.78E

EAD ID: LKAPRSN5A

5000 ft AMSL3500 ft AMSL

AK Slaný

SLANÝ RADIO

122.405

Praha APP

PRAHA RADAR

120.530

127.580

RUZYNĚ RADAR

119.010 (HO)

Praha APP

PRAHA RADAR

120.530

127.580

RUZYNĚ RADAR

119.010 (HO)

Viz AIP

ENR 6.3-3

LKKB AD (STAR)

LKPD AD (STAR)

LKPR AD (SID/STAR/VFRC/)

LKVO AD (SID/STAR/VFRC)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

RMZ - Slaný RADIO**

Slaný 5B (TRAPRSN5B)

501516.66N 0134834.50E -
501116.50N 0135657.23E -
500956.76N 0135539.31E -
500835.72N 0134509.73E -

CWA o poloměru 20 NM se středem v DME OKL

(500544.80N 0141555.81E) -
501516.66N 0134834.50E

EAD ID: LKAPRSN5B

5000 ft AMSL3500 ft AMSL

Slaný 6 (TRAPRSN6)

502331.25N 0140140.62E -
502056.37N 0140225.78E -

CCA o poloměru 17.5 NM se středem v DME OKL

(500544.80N 0141555.81E) -
501710.23N 0135518.27E -
501839.85N 0135210.09E -

CWA o poloměru 20 NM se středem v DME OKL

(500544.80N 0141555.81E) -
502331.25N 0140140.62E

EAD ID: LKAPRSN6

FL 60 3500 ft AMSL

Toužim 1 (TRAKVTO1)

500720.000N 0130024.000E -

500236.229N 0130134.011E -

495827.970N 0130219.370E -

500223.889N 0124829.358E -

500620.000N 0125252.000E -

CCA o poloměru 6 NM se středem v ARP LKKV

(501211N 0125454E) -

500720.000N 0130024.000E

EAD ID: LKAKVTO1

FL 95 3500 ft AMSL

Aeroklub Toužim

TOUŽIM RADIO

120.190

Praha ACC

PRAHA RADAR

118.650 (H24)

Praha ACC

PRAHA RADAR

118.650 (H24)

Viz AIP

ENR 6.3-3

LKKV AD (SID/STAR/VFRC)

 

VFR AD LKTO Toužim

VFR AD LKKV Karlovy Vary

RMZ - Toužim RADIO**

Toužim 1E (TRAKVTO1E)

500720.000N 0130024.000E -

500032.000N 0131500.000E -

495844.000N 0131317.000E -

495827.970N 0130219.370E -

500236.229N 0130134.011E -

500720.000N 0130024.000E

EAD ID: LKAKVTO1E

FL 95 3500 ft AMSL

Toužim 1W (TRAKVTO1W)

500620.000N 0125252.000E -

500223.889N 0124829.358E -

500539.835N 0123654.103E -

500620.000N 0125252.000E

EAD ID: LKAKVTO1W

FL 95 3500 ft AMSL

Toužim 2 (TRAKVTO2)

500223.889N 0124829.358E -

495827.970N 0130219.370E -

495756.960N 0124243.360E -

500223.889N 0124829.358E

EAD ID: LKAKVTO2

FL 95 FL 75

Toužim 3 (TRAKVTO3)

500539.835N 0123654.103E -

500223.889N 0124829.358E -

495756.960N 0124243.360E -

500252.570N 0122523.870E -

500539.835N 0123654.103E

EAD ID: LKAKVTO3

FL 95 FL 75

Toužim 4 (TRAKVTO4)

501011.770N 0122039.600E -

500539.835N 0123654.103E -

500252.570N 0122523.870E -

500756.090N 0122117.210E -

501011.770N 0122039.600E

EAD ID: LKAKVTO4

FL 95 FL 75

Velký Javorník (TRAMTVJ)

493236.33N 0180824.00E -

493237.20N 0181510.78E -

492555.46N 0180432.35E -

CWA o poloměru 16 NM se středem v DME OTA

(494150.97N 0180632.67E) -

492639.42N 0175855.86E -

493236.33N 0180824.00E

EAD ID: LKAMTVJ

FL 95 4000 ft AMSL

Beskydský letecký klub z. s.

NIL

Praha ACC

PRAHA RADAR

119.375 (H24)

Praha ACC

PRAHA RADAR

119.375 (H24)

Viz AIP

ENR 6.3-3

LKMT AD (SID/STAR/VFRC)

 

VFR AD LKMT OSTRAVA/Mošnov

Vysoké Mýto N (TRAPDVMN)

500110.00N 0160451.00E -
495954.00N 0162030.00E -
495543.00N 0161934.00E -
495634.00N 0160308.00E -
500110.00N 0160451.00E

EAD ID: LKAPDVMN

FL 95 2500 ft AMSL

Aeroklub Vysoké Mýto, z.s.

MÝTO RADIO

130.605 (HO)

Pardubice MAPP

PARDUBICE RADAR

128.365 (H24)

Pardubice MAPP

PARDUBICE RADAR

128.365 (H24)

Viz AIP

ENR 6.3-3

LKPD AD (SID/STAR/VFRC)

 

 

 

V době aktivace třída vzdušného prostoru Gclass G airspace

RMZ - Mýto RADIO**

Vysoké Mýto S (TRAPDVMS)

495634.00N 0160308.00E -
495543.00N 0161934.00E -
495214.81N 0161847.72E -
495136.75N 0160352.60E -
495454.00N 0160231.00E -
495634.00N 0160308.00E

EAD ID: LKAPDVMS

FL 95 2500 ft AMSL

Zábřeh 1 (TRAMTZA1)

495850.3381N 0175141.3840E -

státní hranice s Polskem

495932.1846N 0181240.9921E -

495209.000N 0180047.000E -

495222.222N 0175234.764E -

495850.3381N 0175141.3840E

EAD ID: LKAMTZA1

FL 95 4000 ft AMSL

Slezský aeroklub Zábřeh, z.s.

ZÁBŘEH RADIO

123.605

Praha ACC

PRAHA RADAR

119.375 (H24)

Praha ACC

PRAHA RADAR

119.375 (H24)

Viz AIP

ENR 6.3-3

LKMT AD (SID/STAR/VFRC)

 

VFR AD LKZA Zábřeh

VFR AD LKMT OSTRAVA/Mošnov

RMZ - Zábřeh RADIO**

Zábřeh 2 (TRAMTZA2)

495932.1846N 0181240.9921E -

státní hranice s Polskem

495758.1703N 0181546.5175E -

495352.000N 0180829.000E -

495200.917N 0180531.835E -

495209.000N 0180047.000E -

495932.1846N 0181240.9921E

EAD ID: LKAMTZA2

FL 95 2500 ft AMSL

Zábřeh 3 (TRAMTZA3)

500103.4982N 0174713.8124E -

státní hranice s Polskem

495850.3381N 0175141.3840E -

495222.222N 0175234.764E -

495341.000N 0174624.000E -

500103.4982N 0174713.8124E

EAD ID: LKAMTZA3

FL 95 4000 ft AMSL

Zbraslavice 1 (TRACVZB1)

495136.799N 0151025.494E -
494856.502N 0151641.090E -

CWA o poloměru 3 NM se středem v ARP LKZB

(494851N 0151206E) -
494651.507N 0151529.998E -
495005.296N 0150755.823E -

CWA o poloměru 3 NM se středem v ARP LKZB

(494851N 0151206E) -
495136.799N 0151025.494E

EAD ID: LKACVZB1

FL 95 3000 ft AMSL

Aeroklub Zbraslavice, z.s.

ZBRASLAVICE RADIO

126.630 (HO)

Čáslav MAPP

ČÁSLAV RADAR

130.280 (H24)

Čáslav MAPP

ČÁSLAV RADAR

130.280 (H24)

Viz AIP

ENR 6.3-3

LKCV AD (SID/STAR/VFRC)

 

 

V době aktivace třída vzdušného prostoru Gclass G airspace

RMZ - Zbraslavice RADIO**

Zbraslavice 2 (TRACVZB2)

495136.799N 0151025.494E -

CWA o poloměru 3 NM se středem v ARP LKZB

(494851N 0151206E) -
494856.502N 0151641.090E -
495136.799N 0151025.494E

EAD ID: LKACVZB2

FL 95 2500 ft AMSL

Zbraslavice 3 (TRACVZB3)

495347.296N 0150518.624E -
495136.799N 0151025.494E -

CCA o poloměru 3 NM se středem v ARP LKZB

(494851N 0151206E) -
495005.296N 0150755.823E -
495206.354N 0150307.404E -
495239.840N 0150319.900E -
495347.296N 0150518.624E

EAD ID: LKACVZB3

FL 95 3000 ft AMSL

Zbraslavice 4 (TRACVZB4)

494856.502N 0151641.090E -
494257.623N 0153036.658E -
494139.858N 0152735.887E -
494651.507N 0151529.998E -

CCA o poloměru 3 NM se středem v ARP LKZB

(494851N 0151206E) -
494856.502N 0151641.090E

EAD ID: LKACVZB4

FL 95 3000 ft AMSL

* Volací znak v případě stanoviště poskytujícího informace známému provozu nebo AFIS a příslušný frekvenční kanál.

** Je-li prostor označen jako RMZ, následuje volací znak stanoviště, určeného pro navázání a udržování RTF spojení.

Zkratky použité při popisu vodorovné hranice TRA GA:
  • CCA - Kruhový oblouk proti směru hodinových ručiček

  • CIR - Kružnice

  • CWA - Kruhový oblouk po směru hodinových ručiček

5.5.6  PROVOZ BEZPILOTNÍCH SYSTÉMŮ (UAS) V RÁMCI KLUBŮ A SDRUŽENÍ LETECKÝCH MODELÁŘŮ

5.5.6.1  Bezpilotní systémy provozované v rámci klubů a sdružení leteckých modelářů nad výškou 120 m AGL v neřízeném vzdušném prostoru
5.5.6.1.1 Oblasti provozu využívané kluby a sdruženími leteckých modelářů na základě vydaného Oprávnění k provozu podle Článku 16 prováděcího nařízení Komise (EU) 2019/947 ze dne 24. května 2019 o pravidlech a postupech pro provoz bezpilotních letadel nad výškou provozu 120 m AGL jsou uvedeny v tabulce na stránkách Úřadu pro civilní letectví (https://www.caa.cz/provoz/bezpilotni-letadla/modely-letadel/prehled-vydanych-opravneni-k-provozu-v-ramci-klubu-a-sdruzeni-leteckych-modelaru/).
5.5.6.1.2 V těchto oblastech existuje zvýšené riziko výskytu provozu bezpilotních systémů nad výškou 120 m AGL. Tento provoz nemusí být spojen s povinností vyhrazení vzdušného prostoru provozovatelem UAS nebo aplikace jiných způsobů zmírňujících opatření (např. navigační výstrahy vydané formou NOTAM apod.).