LKKU — Kunovice
Neveřejné mezinárodní letiště
1 |
Zeměpisné souřadnice vztažného bodu letiště a jeho umístění |
49 01 46 N
017 26 23 E
RWY 02C/20C viz LKKU AD 2-19-1 |
2 |
Směr a vzdálenost letiště od (města) |
4,5 km S Uherské Hradiště |
3 |
Nadmořská výška / vztažná teplota |
581 ft / 177 m / 21 °C |
4 |
MAG deklinace / Roční změna |
5°E (2020 ) / + 9 MIN |
5 |
Provozovatel letiště |
Aircraft Industries, a.s. |
Adresa |
Na Záhonech 1177 |
|
Telefon |
+420 572 818 111 spojovatelka +420 572 817 610 , +420 575 759 710 vedení AD +420 572 817 620 , +420 572 817 621 TWR, AFIS, AIS, Briefing +420 575 759 720 , +420 575 759 721 +420 572 817 630 , +420 575 759 730 MET stanice +420 572 817 640 , +420 575 759 740 handling +420 572 549 680 aeroklub |
|
Telefax |
NIL |
|
|
handling@let.cz , twrlkku@let.cz |
|
Web site |
www.let.cz |
|
AFTN |
LKKUZTZX , LKKUZPZX |
|
6 |
Povolený druh provozu (IFR/VFR) |
VFR/IFR |
7 |
Poznámky |
zkušební lety, výcvikové lety, provoz kluzáků, výsadková činnost |
1 |
Správa letiště |
MON-FRI mimo HOL 07:00 -15:00 (0600-1400 v období platnosti letního časuduring the summer time) Mimo provozní dobu vizLKKU AD 2.3-12. |
2 |
Celní a pasová služba |
O/R Celní a pasové odbavení nutno vyžádat minimálně 24 hodin předem v pracovní dny do 1300 (1200). Udělování víz, jsou−li pro vstup do ČR nutná, se neprovádí. |
3 |
Zdravotní a sanitární služba |
MON-FRI mimo HOL 07:00 -15:00 (0600-1400) Mimo provozní dobu vizLKKU AD 2.5 aLKKU AD 2.3-12. |
4 |
Letištní letecká informační služba |
MON-FRI mimo HOL 07:00 -15:00 (0600-1400) Mimo provozní dobu vizLKKU AD 2.3-12. |
5 |
Ohlašovna letových provozních služeb (ARO) |
H 24 CARO Praha Telefon: +420 220 372 735 |
6 |
Meteorologická služebna |
MON-FRI mimo HOL 07:00 -15:00 (0600-1400) Mimo provozní dobu vizLKKU AD 2.3-12. |
7 |
Letové provozní služby |
MON-FRI mimo HOL 07:00 -15:00 (0600-1400) Mimo provozní dobu vizLKKU AD 2.3-12. |
8 |
Plnění |
O/R MNM 24 HR předem v provozní době |
9 |
Odbavení letů |
MON-FRI mimo HOL 07:00 -15:00 (0600-1400) Mimo provozní dobu vizLKKU AD 2.3-12. |
10 |
Bezpečnostní složky |
O/R |
11 |
Odstraňování námrazy |
NIL |
12 |
Poznámky |
Mimo provozní dobu O/R MNM 24 HR předem v provozní době správy AD |
1 |
Zařízení pro odbavení nákladu |
Omezeně na vyžádání |
2 |
Druhy paliv a olejů |
Paliva: LL100; Oleje: AEROSHELL FLUID 41, AEROSHELL TURBINE 500, ELF 100 AD, AEROSHELL AVE. |
3 |
Zařízení pro plnění palivem/kapacita |
JET A-1 autocisterna 12500 L AVGAS 100LL nadzemní nádrž 15000 L JET A-1 nadzemní nádrž 22000 L MOGAS 95 nadzemní nádrž 5000 L Plnění letadel jiných provozovatelů pouze za asistence člena posádky těchto letadel a v omezeném množství. |
4 |
Zařízení pro odstraňování námrazy |
NIL |
5 |
Hangárovací prostor pro cizí letadla |
Omezeně, na vyžádání, vždy po dohodě s majitelem. |
6 |
Opravářské služby pro cizí letadla |
Omezeně, jen pro typy dle oprávnění. |
7 |
Poznámky |
NIL |
1 |
Hotely |
Hotely ve městě. |
2 |
Restaurace |
Ve městě, OK-BAR v Aeroklubu. |
3 |
Dopravní prostředky |
Vlak − železniční stanice Kunovice, Uherské Hradiště, Staré Město. Autobus − veřejná doprava, autobusové nádraží Uherské Hradiště, stanice LET. Taxi − na objednávku. |
4 |
Zdravotní služba |
Aircraft Industries, a.s. Telefon: +420 572 518 010 Zdravotnická záchranná služba Zlínského kraje / Medical rescue service of Zlin region Telefon: 155 |
5 |
Banka a pošta |
Pošta Kunovice, banka Uherské Hradiště |
6 |
Cestovní kancelář |
Uherské Hradiště |
7 |
Poznámky |
NIL |
1 |
Kategorie letiště pro účely záchranné a požární služby |
CAT 4 CAT 5 O/R MNM 24 HR předem v provozní době správy AD CAT 6 O/R MNM 48 HR předem v provozní době správy AD |
2 |
Vyprošťovací zařízení |
Vyprošťovací zařízení HOLMATRO, rozbrušovací pila na kov, páčidla. |
3 |
Možnosti odstranění nezpůsobilých letadel |
NIL |
4 |
Poznámky |
Služba v uvedené kategorii je zajišťována po dobu poskytování letových provozních služeb. |
1 |
Typ(y) odklízecího zařízení |
Celoroční použitelnost drah 2 sněhové pluhysnow ploughs |
2 |
Priority odklízení |
a) RWY 02C/20C , b) TWY A , c) APN NORTH , d) TWY B , e) APN SOUTH , f) odstavné plochy |
3 |
Použití materiálu pro úpravu pohybových ploch |
N/A |
4 |
Speciálně upravené zimní dráhy |
N/A |
5 |
Poznámky |
NIL |
1 | Povrch a únosnost odbavovacích ploch |
APN NORTH : Povrch: živice Únosnost: PCN 33 /R /B /X /T APN SOUTH : Povrch: beton Únosnost: PCN 33 /R /B /X /T |
2 | Šířka, povrch a únosnost pojezdových drah |
TWY A TWY B Šířka 10,5 m 6 m Povrch beton živice Únosnost PCN 33 /R /B /X /T PCN 20 /F /B /X /T |
3 | Umístění a nadmořská výška kontrolních bodů pro nastavení výškoměru |
APN NORTH ELEV 574 ft/175 m |
4 | Umístění kontrolních bodů VOR/INS |
NIL |
5 | Poznámky | TWY B směrem od RWY 20C končí vyčkávacím místem RWY 20C , dále na ni navazuje parkovací areál VÝCHOD. APN SOUTH je použitelná pouze ve dne a je převážně určena pro vykřižování protisměrného provozu na TWY A . APN SOUTH směrem od TWY A končí dvojitou plnou linií žluté barvy, dále na ni navazuje parkovací areál JIH. |
1 |
Použité značení stání letadel, pojezdové vodící značky a visuální naváděcí/parkovací systém pro jednotlivá stání letadel |
Denní značení RWY a TWY je v souladu s předpisem L14. Stání letadel je na APN NORTH 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 včetně naváděcího systému pro jednotlivá stání. Denní značení a noční značení vyčkávacího místa na TWY A , TWY B pouze denní značení. Značení APN SOUTH je provedeno s možností stání jediného letadla s rozpětím křídel do 20 m v šesti pozicích. Pojíždění je povoleno pouze pojezdovým pruhem do místa stání letadla a zpět na TWY A . Pro zajištění vykřižování letadel na APN SOUTH jsou vyznačeny na TWY A dvě mezilehlá vyčkávací místa. |
2 |
RWY a TWY značky a světelné značení |
NIL |
3 |
Stop příčky |
NIL |
4 |
Poznámky |
Stání 1 je určeno pro letadla s rozpětím křídel do 9 m. Stání 2 je určeno pro letadla s rozpětím křídel do 12 m. Stání 3 − 7 jsou určena pro letadla s rozpětím křídel do 20 m. Pohyb a umístění letadel s rozpětím křídel větším než 20 m je vždy řízen řídícím odbavovací plochy a místo stání se nemusí shodovat s vyznačenými stáními. |
V prostorech přiblížení / vzletu |
|||||
---|---|---|---|---|---|
RWY/Prostor ve kterém se překážka nachází |
Druh překážky |
Pozice překážky |
ELEV |
Osvětlení překážky Druh / barva |
Poznámky |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
02C/20C , 02L /20L , 02R /20R TKOF/APCH |
NIL |
V prostoru přiblížení okruhem a na letišti |
||||
---|---|---|---|---|
Druh překážky |
Pozice překážky |
ELEV |
Osvětlení překážky Druh / barva |
Poznámky |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
komín cihelny Kunovice |
49 01 39,02 N
017 28 05,29 E
|
896 ft / 273 m |
||
Překážka nezpevněné RWY 02R /20L |
49 01 21,43 N 017 26 13,89 E až 49 02 05,74 N 017 26 45,87 E |
Přechodová překážková plocha vpravo ve směru 02R je narušena oplocením s max. přesahem 1,9 m. | ||
Překážka nezpevněné RWY 02L /20R |
49 01 26,41 N 017 26 01,37 E až 49 02 08,40 N 017 26 31,67 E |
Přechodová překážková plocha vlevo ve směru 02L je narušena oplocením s max. přesahem 1,77 m. |
1 |
Příslušná meteorologická služebna |
Služebna ČHMÚ smluvně |
2 |
Provozní doba MET služebna poskytující informace mimo provozní dobu |
H24 |
3 |
Služebna odpovědná za přípravu předpovědí TAF |
NIL |
4 | Druhy přistávacích předpovědí Interval vydávání |
NIL |
5 |
Způsob poskytování briefingu/konzultace |
P, TEL (viz GEN 3.5.4) |
6 |
Letová dokumentace |
METAR/SPECI Anglický, český |
7 | Mapy a další informace k dispozici pro briefing nebo konzultaci |
O/R MNM 24 HR předem v provozní době |
8 | Pomocné vybavení k dispozici pro poskytování informací | NIL |
9 | Stanoviště ATS kterým jsou informace poskytovány | KUNOVICE AFIS , TWR |
10 | Doplňující informace (omezení služby atd.) |
Telefon: +420 572 817 630 |
Označení RWY NR |
Zeměpisný a magnetický směr | Rozměry RWY (m) |
Únosnost (PCN) a povrch RWY a SWY |
Zeměpisné souřadnice THR Zvlnění geoidu |
THR ELEV a nejvyšší ELEV TDZ RWY pro přesné přiblížení |
---|---|---|---|---|---|
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
02C |
025° GEO 020° MAG |
2000 x30 |
PCN 33 /R /B /X /T beton |
49 01 16,61 N
017 26 02,34 E
140,6 ft / 42,9 m |
572,8 ft / 174,6 m |
20C |
205° GEO 200° MAG |
49 02 15,10 N
017 26 44,56 E
140,7 ft / 42,9 m |
580,5 ft / 176,9 m | ||
|
025° GEO 020° MAG |
1315 x40 |
25000 kg (0,7 MPa ) tráva |
49 01 24,64 N
017 26 13,58 E
140,6 ft / 42,9 m |
571,0 ft / 174,0 m |
|
205° GEO 200° MAG |
49 02 03,10 N
017 26 41,34 E
140,7 ft / 42,9 m |
575,6 ft / 175,4 m | ||
|
025° GEO 020° MAG |
1315 x 40 |
25000 kg (0,7 MPa ) tráva |
49 01 28,24 N
017 26 05,28 E
140,6 ft / 42,9 m |
571,6 ft / 174,2 m |
20R |
205° GEO 200° MAG |
49 02 06,70 N
017 26 33,04 E
140,7 ft / 42,9 m |
576,2 ft / 175,6 m |
Označení RWY NR |
Sklon RWY-SWY | Rozměry SWY (m) |
Rozměry CWY (m) |
Rozměry vzletového a přistávacího pásu (m) |
Rozměry RESA (m) |
Prostor bez překážek | Poznámky |
---|---|---|---|---|---|---|---|
7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | |
02C |
REZERVOVÁNO | - | 200 x 290 | 2120 x 290 |
140 x 120 |
- | - |
20C |
- | 200 x 290 |
140 x 120 |
- | - | ||
|
- | 60 x 90 | 1435 x 90 | - | - | - | |
|
- | 60 x 90 | - | - | - | ||
|
- | 60 x 90 | 1435 x 90 | - | - | - | |
20R | - | 60 x 90 | - | - | - |
Označení RWY |
TORA |
TODA |
ASDA |
LDA |
Poznámky |
---|---|---|---|---|---|
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
02C | 2000 | 2200 | 2000 | 2000 | |
20C | 2000 | 2200 | 2000 | 2000 | |
02R | 1315 | 1375 | 1315 | 1315 | |
20L | 1315 | 1375 | 1315 | 1315 | |
02L | 1315 | 1375 | 1315 | 1315 | |
20R | 1315 | 1375 | 1315 | 1315 |
Označení RWY |
APCH LGT typ |
THR LGT |
VASIS |
TDZ LGT LEN |
RCLL LEN |
REDL LEN |
RENL |
SWY LGT LEN |
Poznámky |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
02C |
NIL |
zelená NIL |
APAPI |
NIL |
NIL |
60 m |
červená NIL |
NIL | NIL |
20C |
SALS |
zelená NIL |
APAPI |
NIL |
NIL |
60 m |
červená NIL |
NIL |
Při přiblížení na RWY 20 se může vyskytnout klamavé světlo od osvětlení stadionu v poloze 2,5 NM od ARP LKKU 0,1 NM vlevo od osy APP, to je 5° od osy přiblížení |
1 | Umístění a charakteristika ABN/IBN Provozní doba |
NIL |
2 |
Umístění a osvětlení LDI |
WDI je umístěn 215 m vpravo od osy 20C , 400 m za THR 20C , osvětlen bíle. Anemometr je umístěn 220 m vpravo od osy 20C , 80 m za THR 20C , ve výšce 10 m osvětlen červeně. |
3 |
Pojezdové postranní a pojezdové osové řady |
Postranní pojezdové řady TWY A , modré, umístění 8,15 m od osy TWY , rozstup 60 m. |
4 |
Náhradní zdroj elektrické energie/ |
Slouží pro:
|
5 | Poznámky |
NIL |
1 | Zeměpisné souřadnice TLOF nebo THR FATO | NIL |
2 | Nadmořská výška TLOF a/nebo FATO | NIL |
3 | Rozměry TLOF a FATO, povrch, únosnost, značení | NIL |
4 | Zeměpisný a magnetický směr FATO | NIL |
5 | Použitelné vyhlášené délky | NIL |
6 | Světelný systém pro APCH a FATO | NIL |
7 | Poznámky | NIL |
1 |
Označení a vodorovné hranice |
CTR KUNOVICE 48 55 50,00 N 017 26 42,00 E - CCA o poloměru 6 NM se středem v ARP AD LKKU (490146N 0172623E ) - 49 03 35,75 N 017 34 58,86 E - 49 11 11,54 N 017 40 30,99 E - 49 13 03,27 N 017 34 34,48 E - 49 09 17,00 N 017 27 12,00 E - 49 07 42,00 N 017 26 04,00 E CCA o poloměru 6 NM se středem v ARP AD LKKU (490146N 0172623E ) - 48 58 08,00 N 017 19 15,00 E - 48 56 07,00 N 017 17 49,00 E - 48 54 26,00 N 017 25 42,00 E - 48 55 50,00 N 017 26 42,00 E |
2 |
Vertikální hranice |
5000 ft AMSL / GND |
3 |
Klasifikace vzdušného prostoru |
D |
4 |
Volací znak stanoviště ATS |
KUNOVICE VĚŽ / KUNOVICE TOWER CZ /EN |
5 |
Převodní výška |
5000 ft AMSL |
6 |
Poznámky |
Mimo provozní dobu TWR se mění klasifikace vzdušného prostoru na třídu G a E. |
Označení služby |
Volací značka |
FREQ |
Provozní doba |
Poznámky |
---|---|---|---|---|
1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
TWR |
KUNOVICE VĚŽ / KUNOVICE TOWER |
120,105 |
MON - FRI mimo HOL Mimo provozní dobu viz LKKU AD 2.3-12. |
Prodloužení provozní doby TWR publikováno NOTAMem. |
121,500 MHz |
|
Tísňový kmitočetEmergency FREQ. |
||
AFIS |
KUNOVICE INFORMATION |
120,105 |
O/R MIN 24HR předem v provozní době AD |
8,33 kHz Channel Jazyky CZ/EN |
Druh zařízení, CAT ILS (VOR/ILS VAR) |
ID |
FREQ |
Provozní doba |
Zeměpisnésouřadnice místavysílací antény |
Nadmořská výška vysílací antény DME |
GBAS Poloměr pokrytí služby |
Poznámky |
---|---|---|---|---|---|---|---|
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
NDB |
KUN |
416 kHz |
H24 |
49 06 50,12 N
017 30 05,03 E
|
- | - |
021° MAG / 9,35 km k |
NDB |
KNE |
434 kHz |
49 02 47,35 N
017 27 07,75 E
|
- | - |
021° MAG / 1,05 km k |
|
OM |
čárky |
75 MHz |
49 06 50,18 N
017 30 05,38 E
|
- | - |
021° MAG / 9,35 km k Modulační kmitočet 400 Hz. |
|
MKR |
tečky |
75 MHz |
49 02 47,37 N
017 27 07,91 E
|
- | - |
021° MAG / 1,05 km k Modulační kmitočet 3000 Hz. |
|
MKR |
tečka, čárka |
75 MHz |
49 03 52,78 N
017 27 53,26 E
|
- | - |
021° MAG / 3,28 km k Modulace 1300 Hz. |
obchodní letecká doprava (nepravidelná, mezinárodní, vnitrostátní)
letecké práce
zkušební lety
provoz kluzáků a balonů
lety pro vlastní potřebu
rekreační a sportovní lety
výcvikové lety
výsadková činnost
potřeby zajištění bezpečnosti letu,
letů souvisejících s výrobním programem Aircraft Industries, a.s. a ostatních výrobních a údržbových organizací působících na LKKU,
letů pro účely pátrání a záchrany,
letů letadel Úřadu pro civilní letectví při provádění státního dozoru,
letů letadel ve službách Policie ČR při plnění úkolů,
letů pro záchranu lidského života,
humanitárních letů v případě nebezpečí z prodlení.
RWY 02L/20R , nebo
RWY 02R/20L .
lety VFR (zvláštní lety VFR),
lety IFR, kdy přiblížení bude dokončeno jako přiblížení za viditelnosti země (vizuální přiblížení).
NIL
Poznámka: ACC Praha poskytuje přehledové služby ATS přilétajícím/odlétajícím letadlům na/z AD Kunovice (LKKU ) v rámci prostorů CTA 2 Praha a TMA BRNO .
identifikace letadla;
typ letadla;
vstupní bod do CTR;
výstupní bod z CTR;
vypočítaný čas vstupu do CTR;
letiště přistání.
Poznámka: Mimo provozní dobu TWR a nebo po zjištění (informace před letem, zjištění během letu nebo dodatečnými informacemi), že je aktivováno stanoviště AFIS (Kunovice INFO ), hlásí pilot vstup do ATZ a při další činnosti postupuje podle Radiotelefonních postupů a letecké frazeologie a terminologie pro poskytování letových a provozních služeb a provádění letů, část III. Frazeologie pro provoz letadel na neřízených letištích a podle výše uvedených dokumentů až do opuštění ATZ.
identifikace letadla;
typ letadla;
letiště přistání;
výstupní bod z CTR;
výšku (altitude) letu.
Označení |
Poloha |
Souřadnice |
|
---|---|---|---|
NOVEMBER |
Halenkovice |
491013N
0172821E
|
vstupní/výstupní |
ECHO |
Uherský Brod |
490123N
0173827E
|
vstupní/výstupní |
SIERRA |
Bzenec |
485827N
0171605E
|
vstupní/výstupní |
WHISKY |
Buchlov (hrad |
490623N
0171855E
|
vstupní/výstupní |
Název |
Souřadnice |
---|---|
KU601 |
49 04 55,70 N
017 20 15,51 E
|
KU605 |
48 51 42,37 N
016 48 05,56 E
|
KU606 |
48 56 17,27 N
017 12 37,49 E
|
KU607 |
48 55 09,66 N
017 30 01,65 E
|
KU608 |
49 00 38,56 N
017 33 59,49 E
|
KU609 |
49 04 30,76 N
017 36 47,98 E
|
KU610 |
49 09 01,23 N
017 40 04,86 E
|
KU701 |
48 57 39,93 N
017 23 26,25 E
|
KU702 |
48 55 51,57 N
017 22 08,34 E
|
KU703 |
48 59 22,47 N
017 17 56,95 E
|
KU750 |
49 05 51,72 N
017 29 21,16 E
|
KU751 |
49 04 08,64 N
017 34 50,79 E
|
KU752 |
49 07 34,54 N
017 23 51,15 E
|
KU881 |
48 59 32,61 N
017 24 47,38 E
|
KU20F |
49 06 47,04 N
017 30 02,78 E
|
TB514 |
49 06 44,00 N
017 08 08,48 E
|
(SID) - RWY 20C
Označení |
Trať |
Po vzletu |
Poznámky |
|
---|---|---|---|---|
Stoupat do |
Spojení |
|||
1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
BNO 4S BRNO FOUR SIERRA DEPARTURE |
Stoupat ve směru vzletu na KU701 (fly-by); točit doprava tratí 290° na KU703 (fly-by); točit doprava tratí 314° na TB514 (fly-by); točit doleva tratí 273° na BUKAP (fly-by); pokračovat na BNO VOR/DME . |
Dle povolení ATC |
Minout KU701
Max IAS v KU701 omezena na 180 kt. |
|
UPLAV 2S UPLAV TWO SIERRA DEPARTURE |
Stoupat ve směru vzletu na KU701 (fly-by); točit doprava tratí 290° na KU703 (fly-by); točit doprava tratí 019° na UPLAV . |
Minout KU701
Max IAS v KU701 omezena na 180 kt. |
||
MIKOV 4S MIKOV FOUR SIERRA DEPARTURE |
Stoupat ve směru vzletu na KU701 (fly-by); točit doprava tratí 254° na KU606 (fly-by); pokračovat tratí 243° na MIKOV . |
Minout KU701
|
||
MAVOR 4S MAVOR FOUR SIERRA DEPARTURE |
Stoupat ve směru vzletu na KU702 (fly-by); točit doleva tratí 129° na MAVOR . |
Minout MAVOR v 4600 ft AMSL nebo výše. Nejste-li toho schopni, ohlašte to neprodleně ATC. |
(SID) - RWY 02C
Označení |
Trať |
Po vzletu |
Poznámky |
|
---|---|---|---|---|
Stoupat do |
Spojení |
|||
1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
UPLAV 2G UPLAV TWO GOLF DEPARTURE |
Stoupat ve směru vzletu na KU750 (fly-by); točit doleva tratí 001° na UPLAV . |
Dle povolení ATC |
Minout KU750
|
|
BNO 4G BRNO FOUR GOLF DEPARTURE |
Stoupat ve směru vzletu na KU750 (fly-by); točit doleva tratí 290° na KU752 (fly-by); točit doleva tratí 260° na TB514 (fly-by); točit doprava tratí 273° na BUKAP (fly-by); pokračovat na BNO VOR/DME . |
Minout KU750
Max IAS v KU750 omezena na 180 kt. |
||
MIKOV 4G MIKOV FOUR GOLF DEPARTURE |
Stoupat ve směru vzletu na KU750 (fly-by); točit doleva tratí 290° na KU752 (fly-by); točit doleva tratí 208° na KU606 (fly-by); točit doprava tratí 243° na MIKOV . |
Minout KU750
Max IAS v KU750 omezena na 180 kt. |
||
MAVOR 4G MAVOR FOUR GOLF DEPARTURE |
Stoupat ve směru vzletu na KU750 (fly-by); točit doprava tratí 110° na KU751 (fly-by) točit doprava tratí 181° na MAVOR . |
Minout KU750
Max IAS v KU750 omezena na 180 kt. Minout KU751
|
(STAR) - RWY 20C
Označení tratě |
Význačné body |
MAG |
Vzdálenost NM |
MOCA ft |
Poznámky |
---|---|---|---|---|---|
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
BNO 4N BRNO FOUR NOVEMBER ARRIVAL |
BNO VOR/DME |
||||
092° |
12,6 |
3000 |
|||
BUKAP |
|||||
096° |
13,2 |
3000 |
|||
KU601 |
|||||
110° |
5,0 |
3000 |
|||
KNE NDB |
|||||
110° |
5,0 |
3000 |
|||
KU608 |
|||||
020° |
4,3 |
3000 |
|||
KU609 |
|||||
020° |
5,0 |
3000 |
|||
KU610 |
|||||
290° |
5,0 |
3000 |
|||
NAPAG |
|||||
LEDVA 4N LEDVA FOUR NOVEMBER ARRIVAL |
LEDVA |
||||
358° |
8,0 |
3000 |
|||
KU605 |
|||||
069° |
16,8 |
3000 |
|||
KU606 |
|||||
090° |
11,5 |
3000 |
|||
KU607 |
|||||
020° |
6,1 |
3000 |
|||
KU608 |
|||||
020° |
4,3 |
3000 |
|||
KU609 |
|||||
020° |
5,0 |
3000 |
|||
KU610 |
|||||
290° |
5,0 |
3000 |
|||
NAPAG |
|||||
MAVOR 4N MAVOR FOUR NOVEMBER ARRIVAL |
MAVOR |
||||
341° |
6,1 |
4000 |
|||
KU607 |
|||||
020° |
6,1 |
3000 |
|||
KU608 |
|||||
020° |
4,3 |
3000 |
|||
KU609 |
|||||
020° |
5,0 |
3000 |
|||
KU610 |
|||||
290° |
5,0 |
3000 |
|||
NAPAG |
|||||
UPLAV 2N UPLAV TWO NOVEMBER ARRIVAL |
UPLAV | ||||
168° |
8,3 |
3000 |
|||
NAPAG |
Název mapy |
Strana |
---|---|
Letištní mapa - ICAO |
AD 2-LKKU-2-1 |
Mapa standardních přístrojových odletů (SID) - ICAO RNAV SID RWY 20C |
AD 2-LKKU-5-1 |
Mapa standardních přístrojových odletů (SID) - ICAO RNAV SID RWY 02C |
AD 2-LKKU-5-3 |
Mapa standardních přístrojových příletů (STAR) - ICAO RNAV STAR RWY 20C |
AD 2-LKKU-6-1 |
Mapa přiblížení podle přístrojů - ICAO RNP RWY 20C |
AD 2-LKKU-7-1 |
Mapa přiblížení podle přístrojů - ICAO NDB RWY 20C (ACFT CAT A, B, C) |
AD 2-LKKU-7-3 |
Mapa příletů a odletů za VFR |
AD 2-LKKU-8-1 |
NIL