LKKU — Kunovice
Neveřejné mezinárodní letiště
1 | Zeměpisné souřadnice vztažného bodu letiště a jeho umístění | 49 01 46 N 017 26 23 E RWY 02C/20C viz LKKU AD 2-19-1 |
2 | Směr a vzdálenost letiště od (města) | 4,5 km S Uherské Hradiště |
3 | Nadmořská výška / vztažná teplota | 581 ft / 177 m / 21°C |
4 | MAG deklinace / Roční změna | 5°E (2020 ) / + 9 MIN |
5 | Provozovatel letiště | Aircraft Industries, a.s. |
Adresa | Na Záhonech 1177 | |
Telefon | +420 572 818 111 spojovatelka +420 572 817 610 , +420 575 759 710 vedení AD +420 572 817 620 , +420 572 817 621 TWR, AFIS, AIS, Briefing +420 575 759 720 , +420 575 759 721 +420 572 817 630 , +420 575 759 730 MET stanice +420 572 817 640 , +420 575 759 740 handling +420 572 549 680 aeroklub | |
Telefax | NIL | |
| handling@let.cz , twrlkku@let.cz | |
Web site | www.let.cz | |
AFTN | LKKUZTZX , LKKUZPZX | |
6 | Povolený druh provozu (IFR/VFR) | VFR/IFR |
7 | Poznámky | zkušební lety, výcvikové lety, provoz kluzáků, výsadková činnost |
1 | Správa letiště | MON-FRI mimo HOL 07:00 -15:00 (0600-1400 v období platnosti letního časuduring the summer time) Mimo provozní dobu vizLKKU AD 2.3-12. |
2 | Celní a pasová služba | O/R Celní a pasové odbavení nutno vyžádat minimálně 24 hodin předem v pracovní dny do 1300 (1200). Udělování víz, jsou−li pro vstup do ČR nutná, se neprovádí. |
3 | Zdravotní a sanitární služba | MON-FRI mimo HOL 07:00 -15:00 (0600-1400) Mimo provozní dobu vizLKKU AD 2.5 aLKKU AD 2.3-12. |
4 | Letištní letecká informační služba | MON-FRI mimo HOL 07:00 -15:00 (0600-1400) Mimo provozní dobu vizLKKU AD 2.3-12. |
5 | Ohlašovna letových provozních služeb (ARO) | H 24 CARO Praha Telefon: +420 220 372 735 |
6 | Meteorologická služebna | MON-FRI mimo HOL 07:00 -15:00 (0600-1400) Mimo provozní dobu vizLKKU AD 2.3-12. |
7 | Letové provozní služby | MON-FRI mimo HOL 07:00 -15:00 (0600-1400) Mimo provozní dobu vizLKKU AD 2.3-12. |
8 | Plnění | O/R MNM 24 HR předem v provozní době |
9 | Odbavení letů | MON-FRI mimo HOL 07:00 -15:00 (0600-1400) Mimo provozní dobu vizLKKU AD 2.3-12. |
10 | Bezpečnostní složky | O/R |
11 | Odstraňování námrazy | NIL |
12 | Poznámky | Mimo provozní dobu O/R MNM 24 HR předem v provozní době správy AD |
1 | Zařízení pro odbavení nákladu | Omezeně na vyžádání |
2 | Druhy paliv a olejů | Paliva: LL100; Oleje: AEROSHELL FLUID 41, AEROSHELL TURBINE 500, ELF 100 AD, AEROSHELL AVE. |
3 | Zařízení pro plnění palivem/kapacita | JET A-1 autocisterna 12500 L AVGAS 100LL nadzemní nádrž 15000 L JET A-1 nadzemní nádrž 22000 L MOGAS 95 nadzemní nádrž 5000 L Plnění letadel jiných provozovatelů pouze za asistence člena posádky těchto letadel a v omezeném množství. |
4 | Zařízení pro odstraňování námrazy | NIL |
5 | Hangárovací prostor pro cizí letadla | Omezeně, na vyžádání, vždy po dohodě s majitelem. |
6 | Opravářské služby pro cizí letadla | Omezeně, jen pro typy dle oprávnění. |
7 | Poznámky | NIL |
1 | Hotely | Hotely ve městě. |
2 | Restaurace | Ve městě, OK-BAR v Aeroklubu. |
3 | Dopravní prostředky | Vlak − železniční stanice Kunovice, Uherské Hradiště, Staré Město. Autobus − veřejná doprava, autobusové nádraží Uherské Hradiště, stanice LET. Taxi − na objednávku. |
4 | Zdravotní služba | Aircraft Industries, a.s. Telefon: +420 572 518 010 Zdravotnická záchranná služba Zlínského kraje / Medical rescue service of Zlin region Telefon: 155 |
5 | Banka a pošta | Pošta Kunovice, banka Uherské Hradiště |
6 | Cestovní kancelář | Uherské Hradiště |
7 | Poznámky | NIL |
1 | Kategorie letiště pro účely záchranné a požární služby | CAT 4 CAT 5 O/R MNM 24 HR předem v provozní době správy AD CAT 6 O/R MNM 48 HR předem v provozní době správy AD |
2 | Vyprošťovací zařízení | Vyprošťovací zařízení HOLMATRO, rozbrušovací pila na kov, páčidla. |
3 | Možnosti odstranění nezpůsobilých letadel | NIL |
4 | Poznámky | Služba v uvedené kategorii je zajišťována po dobu poskytování letových provozních služeb. |
1 | Typ(y) odklízecího zařízení | Celoroční použitelnost drah 2 sněhové pluhysnow ploughs |
2 | Priority odklízení | a) RWY 02C/20C , b) TWY A , c) APN NORTH , d) TWY B , e) APN SOUTH , f) odstavné plochy |
3 | Použití materiálu pro úpravu pohybových ploch | N/A |
4 | Speciálně upravené zimní dráhy | N/A |
5 | Poznámky | NIL |
1 | Povrch a únosnost odbavovacích ploch | APN NORTH : Povrch: živice Únosnost: PCN 33 /R /B /X /T APN SOUTH : Povrch: beton Únosnost: PCN 33 /R /B /X /T |
2 | Šířka, povrch a únosnost pojezdových drah | TWY A TWY B Šířka 10,5 m 6 m Povrch beton živice Únosnost PCN 33 /R /B /X /T PCN 20 /F /B /X /T |
3 | Umístění a nadmořská výška kontrolních bodů pro nastavení výškoměru | APN NORTH ELEV 574 ft/175 m |
4 | Umístění kontrolních bodů VOR/INS | NIL |
5 | Poznámky | TWY B směrem od RWY 20C končí vyčkávacím místem RWY 20C , dále na ni navazuje parkovací areál VÝCHOD. APN SOUTH je použitelná pouze ve dne a je převážně určena pro vykřižování protisměrného provozu na TWY A . APN SOUTH směrem od TWY A končí dvojitou plnou linií žluté barvy, dále na ni navazuje parkovací areál JIH. |
1 | Použité značení stání letadel, pojezdové vodící značky a visuální naváděcí/parkovací systém pro jednotlivá stání letadel | Denní značení RWY a TWY je v souladu s předpisem L14. Stání letadel je na APN NORTH 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 včetně naváděcího systému pro jednotlivá stání. Denní značení a noční značení vyčkávacího místa na TWY A , TWY B pouze denní značení. Značení APN SOUTH je provedeno s možností stání jediného letadla s rozpětím křídel do 20 m v šesti pozicích. Pojíždění je povoleno pouze pojezdovým pruhem do místa stání letadla a zpět na TWY A . Pro zajištění vykřižování letadel na APN SOUTH jsou vyznačeny na TWY A dvě mezilehlá vyčkávací místa. |
2 | RWY a TWY značky a světelné značení | NIL |
3 | Stop příčky | NIL |
4 | Poznámky | Stání 1 je určeno pro letadla s rozpětím křídel do 9 m. Stání 2 je určeno pro letadla s rozpětím křídel do 12 m. Stání 3 − 7 jsou určena pro letadla s rozpětím křídel do 20 m. Pohyb a umístění letadel s rozpětím křídel větším než 20 m je vždy řízen řídícím odbavovací plochy a místo stání se nemusí shodovat s vyznačenými stáními. |
V prostorech přiblížení / vzletu | |||||
---|---|---|---|---|---|
RWY/Prostor ve kterém se překážka nachází | Druh překážky | Pozice překážky | ELEV | Osvětlení překážky Druh / barva | Poznámky |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
02C/20C , 02L /20L , 02R /20R TKOF/APCH | NIL |
V prostoru přiblížení okruhem a na letišti | ||||
---|---|---|---|---|
Druh překážky | Pozice překážky | ELEV | Osvětlení překážky Druh / barva | Poznámky |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
komín cihelny Kunovice | 49 01 39,02 N 017 28 05,29 E | 896 ft / 273 m | ||
Překážka nezpevněné RWY 02R /20L | 49 01 21,43 N 017 26 13,89 E až 49 02 05,74 N 017 26 45,87 E | Přechodová překážková plocha vpravo ve směru 02R je narušena oplocením s max. přesahem 1,9 m. | ||
Překážka nezpevněné RWY 02L /20R | 49 01 26,41 N 017 26 01,37 E až 49 02 08,40 N 017 26 31,67 E | Přechodová překážková plocha vlevo ve směru 02L je narušena oplocením s max. přesahem 1,77 m. |
1 | Příslušná meteorologická služebna | Služebna ČHMÚ smluvně |
2 | Provozní doba MET služebna poskytující informace mimo provozní dobu | H24 |
3 | Služebna odpovědná za přípravu předpovědí TAF | NIL |
4 | Druhy přistávacích předpovědí Interval vydávání | NIL |
5 | Způsob poskytování briefingu/konzultace | P, TEL (viz GEN 3.5.4) |
6 | Letová dokumentace | METAR/SPECI Anglický, český |
7 | Mapy a další informace k dispozici pro briefing nebo konzultaci | O/R MNM 24 HR předem v provozní době |
8 | Pomocné vybavení k dispozici pro poskytování informací | NIL |
9 | Stanoviště ATS kterým jsou informace poskytovány | KUNOVICE AFIS , TWR |
10 | Doplňující informace (omezení služby atd.) |
Telefon: +420 572 817 630 |
Označení RWY NR | Zeměpisný a magnetický směr | Rozměry RWY (m) | Únosnost (PCN) a povrch RWY a SWY | Zeměpisné souřadnice THR Zvlnění geoidu | THR ELEV a nejvyšší ELEV TDZ RWY pro přesné přiblížení |
---|---|---|---|---|---|
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
02C | 025° GEO 020° MAG | 2000 x30 | PCN 33 /R /B /X /T beton | 49 01 16,61 N 017 26 02,34 E 140,6 ft / 42,9 m | 572,8 ft / 174,6 m |
20C | 205° GEO 200° MAG | 49 02 15,10 N 017 26 44,56 E 140,7 ft / 42,9 m | 580,5 ft / 176,9 m | ||
| 025° GEO 020° MAG | 1315 x40 | 25000 kg (0,7 MPa ) tráva | 49 01 24,64 N 017 26 13,58 E 140,6 ft / 42,9 m | 571,0 ft / 174,0 m |
| 205° GEO 200° MAG | 49 02 03,10 N 017 26 41,34 E 140,7 ft / 42,9 m | 575,6 ft / 175,4 m | ||
| 025° GEO 020° MAG | 1315 x 40 | 25000 kg (0,7 MPa ) tráva | 49 01 28,24 N 017 26 05,28 E 140,6 ft / 42,9 m | 571,6 ft / 174,2 m |
20R | 205° GEO 200° MAG | 49 02 06,70 N 017 26 33,04 E 140,7 ft / 42,9 m | 576,2 ft / 175,6 m |
Označení RWY NR | Sklon RWY-SWY | Rozměry SWY (m) | Rozměry CWY (m) | Rozměry vzletového a přistávacího pásu (m) | Rozměry RESA (m) | Prostor bez překážek | Poznámky |
---|---|---|---|---|---|---|---|
7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | |
02C | REZERVOVÁNO | - | 200 x 290 | 2120 x 290 | 140 x 120 | - | - |
20C | - | 200 x 290 | 140 x 120 | - | - | ||
| - | 60 x 90 | 1435 x 90 | - | - | - | |
| - | 60 x 90 | - | - | - | ||
| - | 60 x 90 | 1435 x 90 | - | - | - | |
20R | - | 60 x 90 | - | - | - |
Označení RWY | TORA | TODA | ASDA | LDA | Poznámky |
---|---|---|---|---|---|
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
02C | 2000 | 2200 | 2000 | 2000 | |
20C | 2000 | 2200 | 2000 | 2000 | |
02R | 1315 | 1375 | 1315 | 1315 | |
20L | 1315 | 1375 | 1315 | 1315 | |
02L | 1315 | 1375 | 1315 | 1315 | |
20R | 1315 | 1375 | 1315 | 1315 |
Označení RWY | APCH LGT typ | THR LGT | VASIS | TDZ LGT LEN | RCLL LEN | REDL LEN | RENL | SWY LGT LEN | Poznámky |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
02C | NIL | zelená NIL | APAPI | NIL | NIL | 60 m | červená NIL | NIL | NIL |
20C | SALS | zelená NIL | APAPI | NIL | NIL | 60 m | červená NIL | NIL | Při přiblížení na RWY 20 se může vyskytnout klamavé světlo od osvětlení stadionu v poloze 2,5 NM od ARP LKKU 0,1 NM vlevo od osy APP, to je 5° od osy přiblížení |
1 | Umístění a charakteristika ABN/IBN Provozní doba | NIL |
2 | Umístění a osvětlení LDI | WDI je umístěn 215 m vpravo od osy 20C , 400 m za THR 20C , osvětlen bíle. Anemometr je umístěn 220 m vpravo od osy 20C , 80 m za THR 20C , ve výšce 10 m osvětlen červeně. |
3 | Pojezdové postranní a pojezdové osové řady | Postranní pojezdové řady TWY A , modré, umístění 8,15 m od osy TWY , rozstup 60 m. |
4 | Náhradní zdroj elektrické energie/ | Slouží pro:
|
5 | Poznámky | NIL |
1 | Zeměpisné souřadnice TLOF nebo THR FATO | NIL |
2 | Nadmořská výška TLOF a/nebo FATO | NIL |
3 | Rozměry TLOF a FATO, povrch, únosnost, značení | NIL |
4 | Zeměpisný a magnetický směr FATO | NIL |
5 | Použitelné vyhlášené délky | NIL |
6 | Světelný systém pro APCH a FATO | NIL |
7 | Poznámky | NIL |
1 | Označení a vodorovné hranice | CTR KUNOVICE 48 55 50,00 N 017 26 42,00 E - CCA o poloměru 6 NM se středem v ARP AD LKKU (490146N 0172623E ) - 49 03 35,75 N 017 34 58,86 E - 49 11 11,54 N 017 40 30,99 E - 49 13 03,27 N 017 34 34,48 E - 49 09 17,00 N 017 27 12,00 E - 49 07 42,00 N 017 26 04,00 E CCA o poloměru 6 NM se středem v ARP AD LKKU (490146N 0172623E ) - 48 58 08,00 N 017 19 15,00 E - 48 56 07,00 N 017 17 49,00 E - 48 54 26,00 N 017 25 42,00 E - 48 55 50,00 N 017 26 42,00 E |
2 | Vertikální hranice | 5000 ft AMSL / GND |
3 | Klasifikace vzdušného prostoru | D |
4 | Volací znak stanoviště ATS | KUNOVICE VĚŽ / KUNOVICE TOWER CZ /EN |
5 | Převodní výška | 5000 ft AMSL |
6 | Poznámky | Mimo provozní dobu TWR se mění klasifikace vzdušného prostoru na třídu G a E. |
Označení služby | Volací značka | FREQ | Provozní doba | Poznámky |
---|---|---|---|---|
1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
TWR | KUNOVICE VĚŽ / KUNOVICE TOWER | 120,105 | MON - FRI mimo HOL Mimo provozní dobu viz LKKU AD 2.3-12. | Prodloužení provozní doby TWR publikováno NOTAMem. |
121,500 MHz |
| Tísňový kmitočetEmergency FREQ. | ||
AFIS | KUNOVICE INFORMATION | 120,105 | O/R MIN 24HR předem v provozní době AD | 8,33 kHz Channel Jazyky CZ/EN |
Druh zařízení, CAT ILS (VOR/ILS VAR) | ID | FREQ | Provozní doba | Zeměpisnésouřadnice místavysílací antény | Nadmořská výška vysílací antény DME | GBAS Poloměr pokrytí služby | Poznámky |
---|---|---|---|---|---|---|---|
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
NDB | KUN | 416 kHz | H24 | 49 06 50,12 N 017 30 05,03 E | - | - | 021° MAG / 9,35 km k |
NDB | KNE | 434 kHz | 49 02 47,35 N 017 27 07,75 E | - | - | 021° MAG / 1,05 km k | |
OM | čárky | 75 MHz | 49 06 50,18 N 017 30 05,38 E | - | - | 021° MAG / 9,35 km k Modulační kmitočet 400 Hz. | |
MKR | tečky | 75 MHz | 49 02 47,37 N 017 27 07,91 E | - | - | 021° MAG / 1,05 km k Modulační kmitočet 3000 Hz. | |
MKR | tečka, čárka | 75 MHz | 49 03 52,78 N 017 27 53,26 E | - | - | 021° MAG / 3,28 km k Modulace 1300 Hz. |
obchodní letecká doprava (nepravidelná, mezinárodní, vnitrostátní)
letecké práce
zkušební lety
provoz kluzáků a balonů
lety pro vlastní potřebu
rekreační a sportovní lety
výcvikové lety
výsadková činnost
potřeby zajištění bezpečnosti letu,
letů souvisejících s výrobním programem Aircraft Industries, a.s. a ostatních výrobních a údržbových organizací působících na LKKU,
letů pro účely pátrání a záchrany,
letů letadel Úřadu pro civilní letectví při provádění státního dozoru,
letů letadel ve službách Policie ČR při plnění úkolů,
letů pro záchranu lidského života,
humanitárních letů v případě nebezpečí z prodlení.
RWY 02L/20R , nebo
RWY 02R/20L .
lety VFR (zvláštní lety VFR),
lety IFR, kdy přiblížení bude dokončeno jako přiblížení za viditelnosti země (vizuální přiblížení).
NIL
Poznámka: ACC Praha poskytuje přehledové služby ATS přilétajícím/odlétajícím letadlům na/z AD Kunovice (LKKU ) v rámci prostorů CTA 2 Praha a TMA BRNO .
identifikace letadla;
typ letadla;
vstupní bod do CTR;
výstupní bod z CTR;
vypočítaný čas vstupu do CTR;
letiště přistání.
Poznámka: Mimo provozní dobu TWR a nebo po zjištění (informace před letem, zjištění během letu nebo dodatečnými informacemi), že je aktivováno stanoviště AFIS (Kunovice INFO ), hlásí pilot vstup do ATZ a při další činnosti postupuje podle Radiotelefonních postupů a letecké frazeologie a terminologie pro poskytování letových a provozních služeb a provádění letů, část III. Frazeologie pro provoz letadel na neřízených letištích a podle výše uvedených dokumentů až do opuštění ATZ.
identifikace letadla;
typ letadla;
letiště přistání;
výstupní bod z CTR;
výšku (altitude) letu.
Označení | Poloha | Souřadnice | |
---|---|---|---|
NOVEMBER | Halenkovice | 491013N 0172821E | vstupní/výstupní |
ECHO | Uherský Brod | 490123N 0173827E | vstupní/výstupní |
SIERRA | Bzenec | 485827N 0171605E | vstupní/výstupní |
WHISKY | Buchlov (hrad | 490623N 0171855E | vstupní/výstupní |
Název | Souřadnice |
---|---|
KU601 | 49 04 55,70 N 017 20 15,51 E |
KU605 | 48 51 42,37 N 016 48 05,56 E |
KU606 | 48 56 17,27 N 017 12 37,49 E |
KU607 | 48 55 09,66 N 017 30 01,65 E |
KU608 | 49 00 38,56 N 017 33 59,49 E |
KU609 | 49 04 30,76 N 017 36 47,98 E |
KU610 | 49 09 01,23 N 017 40 04,86 E |
KU701 | 48 57 39,93 N 017 23 26,25 E |
KU702 | 48 55 51,57 N 017 22 08,34 E |
KU703 | 48 59 22,47 N 017 17 56,95 E |
KU750 | 49 05 51,72 N 017 29 21,16 E |
KU751 | 49 04 08,64 N 017 34 50,79 E |
KU752 | 49 07 34,54 N 017 23 51,15 E |
KU881 | 48 59 32,61 N 017 24 47,38 E |
KU20F | 49 06 47,04 N 017 30 02,78 E |
TB514 | 49 06 44,00 N 017 08 08,48 E |
(SID) - RWY 20C
Označení | Trať | Po vzletu | Poznámky | |
---|---|---|---|---|
Stoupat do | Spojení | |||
1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
BNO 4S BRNO FOUR SIERRA DEPARTURE | Stoupat ve směru vzletu na KU701 (fly-by); točit doprava tratí 290° na KU703 (fly-by); točit doprava tratí 314° na TB514 (fly-by); točit doleva tratí 273° na BUKAP (fly-by); pokračovat na BNO VOR/DME . | Dle povolení ATC | Minout KU701 Max IAS v KU701 omezena na 180 kt. | |
UPLAV 2S UPLAV TWO SIERRA DEPARTURE | Stoupat ve směru vzletu na KU701 (fly-by); točit doprava tratí 290° na KU703 (fly-by); točit doprava tratí 019° na UPLAV . | Minout KU701 Max IAS v KU701 omezena na 180 kt. | ||
MIKOV 4S MIKOV FOUR SIERRA DEPARTURE | Stoupat ve směru vzletu na KU701 (fly-by); točit doprava tratí 254° na KU606 (fly-by); pokračovat tratí 243° na MIKOV . | Minout KU701 | ||
MAVOR 4S MAVOR FOUR SIERRA DEPARTURE | Stoupat ve směru vzletu na KU702 (fly-by); točit doleva tratí 129° na MAVOR . | Minout MAVOR v 4600 ft AMSL nebo výše. Nejste-li toho schopni, ohlašte to neprodleně ATC. |
(SID) - RWY 02C
Označení | Trať | Po vzletu | Poznámky | |
---|---|---|---|---|
Stoupat do | Spojení | |||
1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
UPLAV 2G UPLAV TWO GOLF DEPARTURE | Stoupat ve směru vzletu na KU750 (fly-by); točit doleva tratí 001° na UPLAV . | Dle povolení ATC | Minout KU750 | |
BNO 4G BRNO FOUR GOLF DEPARTURE | Stoupat ve směru vzletu na KU750 (fly-by); točit doleva tratí 290° na KU752 (fly-by); točit doleva tratí 260° na TB514 (fly-by); točit doprava tratí 273° na BUKAP (fly-by); pokračovat na BNO VOR/DME . | Minout KU750 Max IAS v KU750 omezena na 180 kt. | ||
MIKOV 4G MIKOV FOUR GOLF DEPARTURE | Stoupat ve směru vzletu na KU750 (fly-by); točit doleva tratí 290° na KU752 (fly-by); točit doleva tratí 208° na KU606 (fly-by); točit doprava tratí 243° na MIKOV . | Minout KU750 Max IAS v KU750 omezena na 180 kt. | ||
MAVOR 4G MAVOR FOUR GOLF DEPARTURE | Stoupat ve směru vzletu na KU750 (fly-by); točit doprava tratí 110° na KU751 (fly-by) točit doprava tratí 181° na MAVOR . | Minout KU750 Max IAS v KU750 omezena na 180 kt. Minout KU751 |
(STAR) - RWY 20C
Označení tratě | Význačné body | MAG | Vzdálenost NM | MOCA ft | Poznámky |
---|---|---|---|---|---|
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
BNO 4N BRNO FOUR NOVEMBER ARRIVAL | BNO VOR/DME | ||||
092° | 12,6 | 3000 | |||
BUKAP | |||||
096° | 13,2 | 3000 | |||
KU601 | |||||
110° | 5,0 | 3000 | |||
KNE NDB | |||||
110° | 5,0 | 3000 | |||
KU608 | |||||
020° | 4,3 | 3000 | |||
KU609 | |||||
020° | 5,0 | 3000 | |||
KU610 | |||||
290° | 5,0 | 3000 | |||
NAPAG | |||||
LEDVA 4N LEDVA FOUR NOVEMBER ARRIVAL | LEDVA | ||||
358° | 8,0 | 3000 | |||
KU605 | |||||
069° | 16,8 | 3000 | |||
KU606 | |||||
090° | 11,5 | 3000 | |||
KU607 | |||||
020° | 6,1 | 3000 | |||
KU608 | |||||
020° | 4,3 | 3000 | |||
KU609 | |||||
020° | 5,0 | 3000 | |||
KU610 | |||||
290° | 5,0 | 3000 | |||
NAPAG | |||||
MAVOR 4N MAVOR FOUR NOVEMBER ARRIVAL | MAVOR | ||||
341° | 6,1 | 4000 | |||
KU607 | |||||
020° | 6,1 | 3000 | |||
KU608 | |||||
020° | 4,3 | 3000 | |||
KU609 | |||||
020° | 5,0 | 3000 | |||
KU610 | |||||
290° | 5,0 | 3000 | |||
NAPAG | |||||
UPLAV 2N UPLAV TWO NOVEMBER ARRIVAL | UPLAV | ||||
168° | 8,3 | 3000 | |||
NAPAG |
Název mapy | Strana |
---|---|
Letištní mapa - ICAO | AD 2-LKKU-2-1 |
Mapa standardních přístrojových odletů (SID) - ICAO RNAV SID RWY 20C | AD 2-LKKU-5-1 |
Mapa standardních přístrojových odletů (SID) - ICAO RNAV SID RWY 02C | AD 2-LKKU-5-3 |
Mapa standardních přístrojových příletů (STAR) - ICAO RNAV STAR RWY 20C | AD 2-LKKU-6-1 |
Mapa přiblížení podle přístrojů - ICAO RNP RWY 20C | AD 2-LKKU-7-1 |
Mapa přiblížení podle přístrojů - ICAO NDB RWY 20C (ACFT CAT A, B, C) | AD 2-LKKU-7-3 |
Mapa příletů a odletů za VFR | AD 2-LKKU-8-1 |
NIL