LKCB - Cheb
3 km GEO 135° Cheb
ELEV: 1585 ft / 483 m
Okruh: 2600 ft / 867 m AMSL
SAT, SUN, HOL 0700-1400
a dále při provozu aeroklubu
jinak O/R 24 HR předem
Palivo Super Plus (E10) k dispozici na vyžádání (tel. +420 775 384 089). Platba možná předem nebo v hotovosti na místě.
Celní a pasové odbavení: NIL
Z důvodu omezení hluku je zakázáno přelétávat vodní nádrž Jesenice pod výškou 2600 ft / 867 m AMSL.
S výjimkou, kdy je to nezbytně nutné pro zachování bezpečnosti letu, jsou piloti žádáni, aby dodržovali tvar letištního okruhu.
Po vzletu z RWY 23 a RWY 24 se v bezpečné výšce, dle možností daných výkonnostními charakteristikami letadla, vyhnout obci Podhrad změnou kursu o 60° doprava na kurs 290°.
Pojíždění provádět po TWY A, B, C, D, E, F (beton) a dle pokynů Poskytování informací známému provozu.
Paralelní provoz (souběžný vzlet nebo přistání) na RWY 06/24, RWY 05/23 a glider stripu není povolen.
RWY | Magnetický směr | Rozměry RWY | Únosnost | TORA | TODA | ASDA | LDA |
---|---|---|---|---|---|---|---|
05 | 053° | 1000 x 25 | 5700 kg / 0.7 MPa | 1000 | 1030 | 1000 | 1000 |
23 | 233° | 1000 x 25 | 5700 kg / 0.7 MPa | 1000 | 1030 | 1000 | 1000 |
06 | 053° | 1000 x 18 | 5700 kg / 0.7 MPa | 1000 | 1030 | 1000 | 1000 |
24 | 233° | 1000 x 18 | 5700 kg / 0.7 MPa | 1000 | 1030 | 1000 | 1000 |
Aeroklub Karlovy Vary, o.s.
Horní Dvory 19, 350 02 Cheb,
+420 775 048 708,
+420 353 331 107,
aeroklub.kv@volny.cz
Poskytování informací známému provozu - +420 775 048 708, +420 353 331 107
Tomáš Rota - vedoucí letového provozu - +420 603 776 762
Jan Appeltauer - +420 734 174 326, EN
Luděk Matějíček - +420 776 078 589, GER
1Pravidla a omezení místního letového provozu
1.1Travnatá RWY je po dlouhotrvajících deštích nezpůsobilá.
1.2Odklízení sněhu není zajištěno.
1.3Část hranice ATZ (GEO 220°- 275°) je tvořena státní hranicí České republiky.
1.4Provozní opatření ke snížení hluku:
1.4.1Z důvodu omezení hluku je zakázáno přelétávat vodní nádrž Jesenice pod výškou 2600 ft / 867 m AMSL.
1.4.2S výjimkou, kdy je to nezbytně nutné pro zachování bezpečnosti letu, jsou piloti žádáni, aby dodržovali tvar letištního okruhu.
1.4.3Po vzletu z RWY 23 a RWY 24 se v bezpečné výšce, dle možností daných výkonnostními charakteristikami letadla, vyhnout obci Podhrad změnou kursu o 60° doprava na kurs 290°.
1.5Letištní okruhy:
RWY 05, RWY 06:
- levé - letouny a ultralehká letadla,
- pravé - kluzáky.
RWY 23, RWY 24:
- pravé - letouny a ultalehká letadla,
- levé - kluzáky.
1.5.1Výška letu po okruhu pro letadla všeobecného letectví a ultralehká letadla je 2600 ft / 867 m AMSL.
1.5.2Vyhýbat se modelářské ploše severně od prahů RWY 23, RWY 24, u levého okruhu po vzletu z RWY 05 a RWY 06 zahájit první okruhovou zatáčku až za pozemní komunikací.
1.6Motorové zkoušky na letišti jsou povoleny pouze v denní době (0600-2200).
1.7Přílet a odlet letadla bez obousměrného rádiového spojení je možný pouze po předchozím souhlasu s provozovatelem letiště.
1.8Betonová RWY v provozu v rozsahu zobrazeném na ADC.
1.9Pojíždění provádět po TWY A, B, C, D, E, F (beton) a dle pokynů Poskytování informací známému provozu.
1.10Paralelní provoz (souběžný vzlet nebo přistání) na RWY 06/24, RWY 05/23 a glider stripu není povolen.
2Doplňující informace
2.1Mimo provozní dobu jsou přílety povoleny jen po předchozí konzultaci s provozovatelem letiště (ověření provozuschopnosti RWY a pohybové plochy).
2.2Poskytování informací známému provozu v anglickém nebo německém jazyce na vyžádání předem.
2.3Radionavigační zařízení VOR/DME OKG 115,700 MHz 520 m GEO 260° od ARP.
2.4Přílet/odlet letounů s celkovou délkou větší nebo rovnou 9 m, nebo maximální šířkou trupu větší než 2 m je povolen pouze po předchozí dohodě s provozovatelem letiště (zajištění záchranné a protipožární služby).
3Poplatky za použití letiště
3.1Přistávací poplatky
Jednomotorová letadla do MTOW 2500 kg a ultralehká letadla | 25,00 |
Jednomotorová letadla nad MTOW 2500 kg a vícemotorová letadla | 100,00 |
3.2Parkovací poplatky
První den při parkování delším než 4 HR | 25,00 |
Každý další započatý den | 50,00 |
3.3Poplatky za použití letiště cestujícími
NIL