LKMB - Mladá Boleslav
2 km SSW Mladá Boleslav
ELEV: 765 ft / 233 m
Okruh: 1750 ft / 540 m AMSL
Celní a pasové odbavení: NIL
Postupy pro omezení hluku
- Po vzletu z RWY 04 s ohledem na bezpečné provedení letu, provést vybočení vpravo, aby nedocházelo k hlukovému zatížení zástavby před THR RWY 22.
- Po vzletu z RWY 34 s ohledem na bezpečné provedení letu, provést vybočení vlevo, aby nedocházelo k hlukovému zatížení zástavby před THR RWY 16.
- Při letu po okruhu, s ohledem na bezpečné provedení letu, se velitelé letadel žádají, aby nepřelétávali nad obcemi Vinec a Písková Lhota. Jejich zástavbu, mimo prostorů stoupání a klesání, oblétávat ve výšce 1750 ft / 540 m AMSL.
- S vyjímkou, kdy je to nezbytné pro zachování bezpečnosti letu, jsou velící piloti žádáni, aby důsledně zachovávali tvar letištního okruhu.
- V době mezi 1800-0600 UTC jsou, vyjma příletu nebo odletu letadel, lety provozovatelů z jiných letišť po okruhu zakázány. Ultralehká letadla mají lety po okruhu povoleny.
Vzletová plocha RWY 04 a přibližovací plocha RWY 22 je narušena továrním komínem. DIST 3 km, AGL 200 m, AAL 175 m.
RWY | Magnetický směr | Rozměry RWY | Únosnost | TORA | TODA | ASDA | LDA |
---|---|---|---|---|---|---|---|
04L | 039° | 775 x 20 | 5700 kg / 0.7 MPa | 775 | 835 | 775 | 775 |
22R | 219° | 775 x 20 | 5700 kg / 0.7 MPa | 775 | 835 | 775 | 775 |
04R | 039° | 775 x 20 | 5700 kg / 0.7 MPa | 775 | 835 | 775 | 775 |
22L | 219° | 775 x 20 | 5700 kg / 0.7 MPa | 775 | 835 | 775 | 775 |
16L | 158° | 900 x 20 | 5700 kg / 0.7 MPa | 900 | 960 | 900 | 900 |
34R | 338° | 900 x 20 | 5700 kg / 0.7 MPa | 900 | 960 | 900 | 900 |
16R | 158° | 900 x 20 | 5700 kg / 0.7 MPa | 900 | 960 | 900 | 900 |
34L | 338° | 900 x 20 | 5700 kg / 0.7 MPa | 900 | 960 | 900 | 900 |
Aeroklub Mladá Boleslav, z.s.
Regnerova 1306, 293 01 Mladá Boleslav,
+420 606 608 530,
akmb@akmb.cz
Poskytování informací známému provozu - +420 725 900 160
Igor Karul - vedoucí letového provozu - +420 606 608 530
Zdeněk Ježek - předseda aeroklubu - +420 607 944 250, zdenek@jezek-z.cz, EN
Tomáš Svárovský - +420 603 527 107
Michal Grusz - +420 608 073 733, michal.grusz@img-management.cz, EN, GER, RUS
1Pravidla a omezení místního letového provozu
1.1V zimním období není zajištěno odklízení sněhu.
1.2Letištní okruhy:
- RWY 04, 16 - pravé
- RWY 22, 34 - levé
1.2.1Výška letu po okruhu je 1750 ft / 540 m AMSL.
1.3Postupy pro omezení hluku
1.3.1Po vzletu z RWY 04 s ohledem na bezpečné provedení letu, provést vybočení vpravo, aby nedocházelo k hlukovému zatížení zástavby před THR RWY 22.
1.3.2Po vzletu z RWY 34 s ohledem na bezpečné provedení letu, provést vybočení vlevo, aby nedocházelo k hlukovému zatížení zástavby před THR RWY 16.
1.3.3Při letu po okruhu, s ohledem na bezpečné provedení letu, se velitelé letadel žádají, aby nepřelétávali nad obcemi Vinec a Písková Lhota. Jejich zástavbu, mimo prostorů stoupání a klesání, oblétávat ve výšce 1750 ft / 540 m AMSL.
1.3.4S vyjímkou, kdy je to nezbytné pro zachování bezpečnosti letu, jsou velící piloti žádáni, aby důsledně zachovávali tvar letištního okruhu.
1.3.5V době mezi 1800-0600 UTC jsou, vyjma příletu nebo odletu letadel, lety provozovatelů z jiných letišť po okruhu zakázány. Ultralehká letadla mají lety po okruhu povoleny.
1.4Další pravidla a omezení
1.4.1Vzletová plocha RWY 04 a přibližovací plocha RWY 22 je narušena továrním komínem. DIST 3 km, AGL 200 m, AAL 175 m.
1.4.2Přílet letadla bez obousměrného rádiového spojení je možný pouze po předchozí dohodě s provozovatelem AD.
1.4.3Mimo publikovanou provozní dobu jsou přílety povoleny pouze po předchozím souhlasu provozovatele AD.
1.4.4Mimo publikovanou provozní dobu jsou přílety cvičných letů za účelem získávání kvalifikace povoleny jen se souhlasem provozovatele.
1.4.5Při průletu ATZ bez úmyslu přistát na LKMB vyhnout se okruhu buď vertikálně výškou 2500 ft / 760 m AGL nebo 600 m horizontálně.
1.4.6Mimo publikovanou provozní dobu jsou přílety a odlety na/z letiště považovány za let z neobsazené plochy.
1.4.7V případě výcvikových letů, akrobatického létání kluzáků, nebo letové akce muzea Metoděje Vlacha mohou být přílety/odlety z letiště omezeny nebo zakázány z důvodu zajištění provozní bezpečnosti.
1.4.8Velitelé letadel jsou povinni oznámit nahození motoru před začátkem pojíždění z důvodu zajištění bezpečnosti při možné výsadkové činnosti.
1.4.9Letištní poplatky se platí v hotovosti na stanovišti RADIO.
1.4.10Paralelní provoz na všech RWY je zakázán.
2Doplňující informace
2.1Poskytování informací známému provozu v anglickém jazyce na vyžádání 48 hodin předem.
2.2Přílet/odlet letadel s celkovou délkou větší nebo rovnou 9 m, nebo maximální šířkou trupu větší než 2 m je povolen pouze po předchozí dohodě s provozovatelem letiště (zajištění záchranné a protipožární služby).
2.3Zákaz tankování paliva na čerpací stanici Twintrans s běžícím motorem.
3Poplatky za použití letiště
3.1Přistávací poplatky
Ultralehká letadla | 200,00 |
Letouny a vrtulníky do 2500 kg MTOW | 200,00 |
Letouny a vrtulníky nad 2500 kg MTOW | 300,00 |
3.2Parkovací poplatky
Venkovní stání - za den | 150,00 |
Hangár (po dohodě) - za den | 350,00 |
Pro parkování delší než jeden měsíc jsou poskytnuty slevy (je nutná smlouva).
3.3Poplatky za použití letiště cestujícími
NIL