LKVR - Vrchlabí
2,5 km E od středu města Vrchlabí
ELEV: 1611 ft / 491 m
Okruh: 2625 ft / 800 m
SAT, SUN, HOL 0700 - 1400
jinak O/R 24 HR předem
Celní a pasové odbavení: NIL
Hluková omezení
- Vzlety z RWY 29: po vzletu zatočit o 15° doprava, první okruhovou zatáčku provést za městem Vrchlabí (viz VOC).
- Vzlety z RWY 11: vzlety zakázány v době 1100 (1000) až 1200 (1100) hod. a po 1800 (1700) hod.
RWY | Magnetický směr | Rozměry RWY | Únosnost | TORA | TODA | ASDA | LDA |
---|---|---|---|---|---|---|---|
29 | 292° | 840 x 125 | 5700 kg / 0.4 MPa | 840 | 870 | 840 | 840 |
11 | 112° | 840 x 125 | 5700 kg / 0.4 MPa | 840 | 870 | 840 | 840 |
Letecká škola Vrchlabí, a.s.
Prostřední Lánov 172, 543 41 Lánov,
info@lkvr.cz
V provozní době - +420 777 455 865
Mimo provozní dobu - +420 608 970 772
1Pravidla a omezení místního letového provozu
1.115 km N státní hranice.
1.2Letištní okruhy:
- RWY 29 - levé
- RWY 11 - pravé
Nadmořská výška okruhů je 2625 ft/800 m.
1.3Hluková omezení
1.3.1Vzlety z RWY 29: po vzletu zatočit o 15° doprava, první okruhovou zatáčku provést za městem Vrchlabí (viz VOC).
1.3.2Vzlety z RWY 11: vzlety zakázány v době 1100 (1000) až 1200 (1100) hod. a po 1800 (1700) hod.
1.3.3Vzlety letadel z RWY 11 nesplňující hlukové požadavky provozovatele AD, jsou zatíženy hlukovým poplatkem:
jednomotorová 100 Kč
vícemotorová 250 Kč
2Doplňující informace
2.1Poskytování informací známému provozu v anglickém jazyce na vyžádání předem.
2.2Přílet/odlet motorových letadel nebo letadel s celkovou délkou větší nebo rovnou 9 m nebo maximální šířkou trupu větší než 2 m je povolen pouze po předchozí dohodě s provozovatelem letiště (zajištění záchranné a protipožární služby).
3Poplatky za použití letiště
3.1Přistávací poplatky
Ultralehká letadla | 80,00 |
Letouny a vrtulníky do MTOW 1000 kg | 100,00 |
Letouny a vrtulníky nad MTOW 1000 kg | 200,00 |
3.2Parkovací poplatky
Venkovní stání - za 24 hodin | 100,00 |
Hangár (po dohodě) - za 24 hodin | 300,00 |
Venkovní stání do dvou hodin zdarma
3.3Poplatky za použití letiště cestujícími
NIL