LKKM - Kroměříž
2,2 km SE Kroměříž
ELEV: 617 ft / 188 m
Okruh: 1600 ft / 488 m AMSL
Celní a pasové odbavení: NIL
Při vzletu z RWY 02 po dosažení bezpečné výšky mírně odbočit doprava do kurzu 045° mimo městskou zástavbu Dolní Zahrady.
Všechny přílety jsou možné pouze po telefonickém souhlasu vedoucího letového provozu Aeroklubu Kroměříž.
RWY | Magnetický směr | Rozměry RWY | Únosnost | TORA | TODA | ASDA | LDA |
---|---|---|---|---|---|---|---|
02 | 019° | 775 x 30 | 5500 kg / 0.3 MPa | 775 | 805 | 775 | 775 |
20 | 199° | 775 x 30 | 5500 kg / 0.3 MPa | 775 | 805 | 775 | 775 |
Aeroklub Kroměříž, z.s.
Na Hrázi 1148/6, 767 01 Kroměříž,
letiste.km@tiscali.cz
Poskytování informací známému provozu - +420 725 751 522
Radek Ligurský - předseda aeroklubu - +420 735 192 886
Miroslav Rakušan - vedoucí letového provozu - +420 603 259 545
1Pravidla a omezení místního letového provozu
1.1Odklízení sněhu není zajišťováno.
1.2RWY může být po dlouhotrvajících deštích nezpůsobilá.
1.3Letištní okruhy
- RWY 02 pravé
- RWY 20 levé
1.4Výška letu po okruhu je 1600 ft / 488 m AMSL.
1.5Při vzletu z RWY 02 po dosažení bezpečné výšky mírně odbočit doprava do kurzu 045° mimo městskou zástavbu Dolní Zahrady.
1.6Komunikaci v blízkosti prahu RWY 20 je nutné v rámci bezpečnosti přelétávat v minimální výšce 15 m od nejnižší části letadla nebo vlečeného předmětu.
2Doplňující informace
2.1Služba Poskytování informací známému provozu pouze v českém jazyce.
2.2V pracovních dnech se doporučuje volat na telefonní čísla vedoucího letového provozu nebo předsedy aeroklubu, viz kontakty.
2.3Všechny přílety jsou možné pouze po telefonickém souhlasu vedoucího letového provozu Aeroklubu Kroměříž.
2.4Přílet/odlet letounů s celkovou délkou větší nebo rovnou 9 m nebo maximální šířkou trupu větší než 2 m je povolen pouze po předchozí dohodě s provozovatelem letiště (zajištění záchranné a protipožární služby).
3Poplatky za použití letiště
3.1Přistávací poplatky
Za tunu MTOW | 150,00 |
3.2Parkovací poplatky
Za den | 50,00 |
3.3Poplatky za použití letiště cestujícími
NIL