Vybrat sekci

LKMO - Most

Základní informaceKmitočtyPostupyDráhyKontaktySkrýt panel informací

LKMO - Most

StatutVeřejné vnitrostátní letiště
ProvozVFR den/noc, výsadková činnost den/noc
ARP: 50° 31' 30" N, 13° 40' 59" E
3,5 km NNE od středu města Most
ELEV: 1086 ft / 331 m
Okruh: 2060 ft / 625 m AMSL
Provozní doba15 APR - 15 OCT
SAT, SUN, HOL 0700 - 1500
jinak O/R
Palivoletecký benzín 100 LL
OlejNIL
HangárováníO/R, omezeně
ServisO/R, omezeně
Ubytovánína letišti 25 osob, jinak hotely v Mostě
RestauraceNIL
Dopravataxi
Frekvence
Most RADIO118,760
Důležité informace

Celní a pasové odbavení: NIL

4 km NW od letiště se nachází zakázaný prostor LKP8

    RWY Magnetický směr Rozměry RWY Únosnost TORA TODA ASDA LDA
    02L 018° 1130 x 30 5700 kg / 0.5 MPa 1130 1190 1130 1130
    20R 198° 1130 x 30 5700 kg / 0.5 MPa 1130 1190 1130 1130
    02R 018° 1130 x 70 5700 kg / 0.5 MPa 1130 1190 1130 1130
    20L 198° 1130 x 70 5700 kg / 0.5 MPa 1130 1190 1130 1130
    Kontakty

    Aeroklub Most
    letiště, 434 01 Most, telephone +420 476 706 266,  letistemost@letistemost.cz

    Václav Pecka - telephone +420 603 328 736

    VOC
    ADC
    Zoom inZoom out

    1Pravidla a omezení místního letového provozu

    1.1Odklízení sněhu není zajišťováno.

    1.2Po tání sněhu nebo dlouhotrvajících deštích lze očekávat nezpůsobilost provozní plochy.

    1.3Přílet letadla bez oboustranného radiového spojení je možný poze po dohodě s provozovatelem AD.

    1.44 km NW od letiště se nachází zakázaný prostor LKP8

    1.5Letištní okruhy

    1.5.1Výška letu po okruhu:

    2Doplňující informace

    2.1Přílet/odlet letounů s celkovou délkou větší nebo rovnou 9 m nebo maximální šířkou trupu větší než 2 m je povolen pouze po předchozí dohodě s provozovatelem letiště (zajištění záchranné a protipožární služby).

    3Poplatky za použití letiště

    3.1Přistávací poplatky

    Za tunu MTOW 100,00

    3.2Parkovací poplatky

    Venkovní stojánka (za den) 100,00
    Hangár (za den) 200,00

    3.3Poplatky za použití letiště cestujícími

    NIL